Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2721/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

KLO 13.00:

Menemme saimaassa ihanaan savusaunaan, josta voi mennä avantouinnille tai halutessaan saunan yhteydessä olevaan poreammeeseen.

Vierailija kirjoitti:

Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.

Klo 16.00:

Kierrämme museot ja muut kohteet, norpat vapautettu jo tänään:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Klo 19.00:

Tarkistamme katiskat sekä savulohet ja sen jälkeen hintasaarnaajat kertovat miten hätis otti tiedon norppiensa vapautuksesta laatokkaan:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan varmasti sukellusveneen hanikat putsattu pimpulilla? Ja nythän ne ideat tamponikoruista, katiskat ja muut, tulevat Saimaassa hyvään käyttöön!

Toivottavasti saadaan savulohta katiskat täyteen!

Kyllä ei ole itkuntuhruisia silmiä kellään, kun katiskoista savulohta nostetaan!

Eli huomenna:

Klo 13.00 Saunaan sekä avantoon/poreammeeseen

Klo 16.00 Kierrämme kaikki museot ja kulttuurikohteet

Klo 19.00 tarkistamme savulohet katiskoista ja hintasaarnaajat kertovat, miten hätä hätä reagoi tietoon, että sen lapset on laatokassa...

Sopiihan huominen ohjelmanumero kaikille?

Ja jos sen poikani hopeaketun kanssa on yhtään ongelmia, niin ilmoitus minulle.

Ollaan siinä pubissa navigaattorin mukaan tasan klo 21.00.

Ellu haluaa puhua (hyvin lyhyesti) jotain ja näyttää sen videon norppien vapautuksesta Laatokkaan, kilistämme sille sofikoituneesti.

Menee kuulemma korkeintaan 15 min, ellulla on kuulemma 2 kirjekuorta, en tiedä keille.

Mutta HETI 21.15 me ehditään varmasti tanssia tipitii ja letkajenkka!

En olisi edes suostunut, mutta Ellu vaatimalla vaati!!

Nähdään aivan pian eli tasn 21.00 pubissa, Ellu lyhyesti puhuu vain...

Sopiihan varmasti kaikille sekä huomisen ohjelmat, että ellun lyhyt puhe?

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Nostettu huomisen ohjelmanumerot.

Me mennään ellun kanssa naisluolaan, meillä on omia menoja ja seuraa siellä..

=Vaikka kovin liikuttavaa ollutkin, nyyhkii

Ellu jätti tuon piikin teille auki, mutta varokaa myrkkyviinoja.

Me mennään nyt purkamaan tätä liikutusta ja niin edelleen niin naisluolaan, siis ryyp, siis siemailemaan viiniä..

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee yhä liikutuksesta

Vierailija
2722/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikszaaa sophiii, etth tänääh eihs sithenf ihan yhtä paljoo sekoilllah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutt entäs se tipitii ja letkajenkka???

Täällä on jo puolet porukasta ainakin ihan kännissä, mä en kestä!!!

Tässä kävi näin, taas heti kun saitte vähä ilmasta viinaa!!!

-Nuori nainen itkee jo kuin sekopää

No joha täs äsken jenkattii ja letkattii. Misoot ollu????👟👣👟👣👟👣👟👣👟👣👟👣

Otetaanko uusiks, oli kivaa vaikka kaikkihan keinui, siis koko maailma ja kaatuessani lattiall tanssin?

Vierailija
2724/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?

Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit

Vierailija
2725/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veen vetää karhaokkeen tän kunh piikki ons aukhi

Vierailija
2726/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin koskettavaa, että ei tätä kestä selvinpäin kukaan! Otetaan äkkiä kaikki lisää juotavaa, tanssitaan sitten kun kaikki ei itke vaan tunnelma on iloinen:)

Täst maistellaa:🍾🍾🍾🍾😊🍾🍾🍾🍾🍾😊😊😊🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾😉😊🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾😉😉🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍹🍸🍷🍹🍸🍷🥃🍹🍸🍷😊😉😄🍷🍾🍷🍾

Siis joo, kuohari ja ja viinit o iha hyviä mutt maistellaaks seuraavaks rommiah ja erih viskejä niiins kauan ku ehditää

Vierailija
2727/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna saat kertoo miten latinon vallotit!

Vierailija
2728/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikk jokku nosjaaaa mutt ylösh meen naisluolaan siish

Vierailija
2729/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?

Vierailija
2730/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?

Oho. Kello on jo noin. Nukuin ihanat yöunet. Ja aamulla etin itteeni, ku peilistä katto joku hurmaava söpötär. Juttelias - 10v. Vaude, mikä ihmevoide! No. Mäkin eilen opin, et ei se viina juomalla lopu. Ei ees kuohari. Ei, vaikka joku tarjoais. Ni lopetinki ajoissa ja freesi olo. Kivat aamupalat - hiljasta tosin on. Nyt vähän jänskättää miten hätis tänää? Ja onko umpiväsyny ex-umpiväsyny?

Vierailija
2731/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa mässäilyjoulun kaikilla herkuilla. ... mikä on ongelma???

Vierailija
2732/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.

.

Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀

Vierailija
2733/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille.

Toivon mukaan kenelläkään ei ole paha olo?

JA JOS SE MINUN POIKANI HOPEAKETTU ON TEHNYT TAI SANONUT KENELLEKÄÄN MITÄÄN NIIN ILMOITUS VAIN HETI MINULLE, LAITAN SEN KURIIN!!

Kyllä Ellu oli aivan oikeassa sen mukavan kyynelten pyyhkijän kanssa, että totuus vapauttaa - kaikki se kireys mitä ennen tunnustustani oli on häipynyt!

Ja katsoittehan muuten eilen toistenne perään lapsikullat myrkkyviinojen jne varalta?

Tänään klo 13.00 aloitamme saunomisella, siitä avantoon/poreammeeseen, eikö kuulostakin ihanalta?

Täytyy nyt sanoa, että se eilinen = alkaa itkemään....

Siis että minulle ikuiset av=vapaaliput = itkeä vollottaa..

Siitäkin huolimatta, että tiedätte minun nykyään olevan elluakin vanhempi ja hopeaketun äiti?

=Itkee liikuttuneena

En oisi ikinä uskonut tätä päivää näkeväni, en vaikka kerroin eilen jopa Siperiasta olostani ja siitä kurjuudesta - silloin luulin, että pahempaa tilannetta ei enää koskaan ole!

=Itkee taas liikuttuneena

Mutta selvisin av-matkalla vaikka kerroin olevani hopeaketun äiti - en oisi koskaan uskonut....

Mutta ellun kanssa meillä oli kyllä hauskaa viime yönä, me juhlisimma tätä tähtihetkeäni, niisk!

Siis ensin yhdessä ryyyppäsimme, siis sofikoituneesti viiniä joimme!

Ja tästä teidän tempauksestanne liikuttuneina itkien puhuimme = alkaa itkeä!

No, naisluolaan pari huonossa hapessa olevaa lapsukaista keräsimme huoneen toiselle puolelle nukkumaan, peiteltiinkin ne pienet raukkaparat..

Kun sitten ilta meni myöhempään kutsuttiin toki ikäistämme aikuista mies seuraa sänkyihimm, siis viiniä sofikoituneesti juomaan kanssamme juomaan!

Mutta älkää taas kyselkö, te olette ihan liian nuoria niitä juttuja kuulemaan enkä tarkoita pahaa, mutta lähes lapsiahan te meihin verrattuna olette..

Me siis ellun kanssa haluamme suojella teitä, ei siinä ole mitään pahaa eihän...

Oli kyllä hauskaa meillä naisluolassa ja vieläkin liikuttaa niin, että ikuiset vapaaliput av-matkoille, oi nukuin paremmin kuin moneen vuoteen ja se on paljon se!

Vieläkin niin liikuttaa ja minun kyyneleetkin eilen jopa pyyhittiin = alkaa itkemään taas liikutuksesta!

Mutta tosiaan klo 13.00 saunaan ja naisluolaan saa tulla sillä nimeämättömät mies vieraamme lähteneet..

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka edelleen itkee liikuttuneena

Vierailija
2734/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko umpiväsynyt siis edelleen umpuväsynyt? Miten paljon unta oikein tarvitsee? VAI: AIHEUTTAAKO SIVUVAIKUTUKSENA NUOREUSVOIDE UNELIAISUUTTA/VÄSYMYSTÄ????

Vierailija
2735/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille.

JA JOS SE MINUN POIKANI HOPEAKETTU ON TEHNYT TAI SANONUT KENELLEKÄÄN MITÄÄN NIIN ILMOITUS VAIN HETI MINULLE, LAITAN SEN KURIIN!!

Kyllä Ellu oli aivan oikeassa sen mukavan kyynelten pyyhkijän kanssa, että totuus vapauttaa - kaikki se kireys mitä ennen tunnustustani oli on häipynyt!

Ja katsoittehan muuten eilen toistenne perään lapsikullat myrkkyviinojen jne varalta?

Tänään klo 13.00 aloitamme saunomisella, siitä avantoon/poreammeeseen, eikö kuulostakin ihanalta?

Siitäkin huolimatta, että tiedätte minun nykyään olevan elluakin vanhempi ja hopeaketun äiti?

=Itkee liikuttuneena

En oisi ikinä uskonut tätä päivää näkeväni, en vaikka kerroin eilen jopa Siperiasta olostani ja siitä kurjuudesta - silloin luulin, että pahempaa tilannetta ei enää koskaan ole!

Mutta selvisin av-matkalla vaikka kerroin olevani hopeaketun äiti - en oisi koskaan uskonut....

Mutta ellun kanssa meillä oli kyllä hauskaa viime yönä, me juhlisimma tätä tähtihetkeäni, niisk!

No, naisluolaan pari huonossa hapessa olevaa lapsukaista keräsimme huoneen toiselle puolelle nukkumaan, peiteltiinkin ne pienet raukkaparat..

Kun sitten ilta meni myöhempään kutsuttiin toki ikäistämme aikuista mies seuraa sänkyihimm, siis viiniä sofikoituneesti juomaan kanssamme juomaan!

Mutta älkää taas kyselkö, te olette ihan liian nuoria niitä juttuja kuulemaan enkä tarkoita pahaa, mutta lähes lapsiahan te meihin verrattuna olette..

Me siis ellun kanssa haluamme suojella teitä, ei siinä ole mitään pahaa eihän...

Oli kyllä hauskaa meillä naisluolassa ja vieläkin liikuttaa niin, että ikuiset vapaaliput av-matkoille, oi nukuin paremmin kuin moneen vuoteen ja se on paljon se!

Vieläkin niin liikuttaa ja minun kyyneleetkin eilen jopa pyyhittiin = alkaa itkemään taas liikutuksesta!

Mutta tosiaan klo 13.00 saunaan ja naisluolaan saa tulla sillä nimeämättömät mies vieraamme lähteneet..

Mä. Siiissen minä.joo. Tuunh joshen joikkkuhsr auttaa. Minut vain. Ylös. Pubiin lattialta.

Taish siiss kaikk, hik. Meidät. Muuthans o muakhin.huonommmass. kunnossa. Taihhh

Jo kuolleitaz. Kai.

Ja mikkkä mikä. Mikä mies sez3 sullahane, siis sulla onh? Kerrohan!. Ja tulkaa. Auttaa. Meiät. Ylös. Pubissa. Lattia

Vierailija
2736/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko umpiväsynyt siis edelleen umpuväsynyt? Miten paljon unta oikein tarvitsee? VAI: AIHEUTTAAKO SIVUVAIKUTUKSENA NUOREUSVOIDE UNELIAISUUTTA/VÄSYMYSTÄ????

Ei.

Kyse on vain siitä, että kerroinkinnolevani hopeaketun äiti ja elluakin vanhempi.

Yhdistelmä, joka aiheuttanut vuosien univelat = älkää edes kysykö, alan taas muuten itkeä.

=Tai aloin jo edelleen liikutuksesta!

Klo 13.00 alkaa päiväohjelma Saunalla.

Mennään ellun kanssa nostamaan ne pubiin lattialla makaavat ihmiset ylös.

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
2737/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Aamupalalle? Kuittailetko sinä? Että voi av-matkalla sattua tälläistä:( Älä sitten ihmettele, jos saat pahoja katseita! Onneksi on taskumatti, suon suoraan Koskenkorvaa.

Vierailija
2738/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veen vetää karhaokkeen tän kunh piikki ons aukhi

Muistan, että vedin karaokessa . Tämän. Juuri nostettiin pubissa ylös. Otan suoraan. Olutta, siis hanasta. Muistaako kukaan. Mitä karaoken. Jälk, jälkeen. Tapahtu? Sen jälkee siis jälkeen. Ei muistikuvaa. Koko illanst:(

Vierailija
2739/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Yöllä oli soittanu se mun ihana rakas pilotti/kersantti. Onneks olin pubissa ja luuri äänettömällä. Muuten toi noin olisin saattanu vastata. Eniveis. Se oli sit jättäny viestin, kuin isosti ikävöi. Mua. Joku taalan kuva oli siin kans, mut eiköhä ne anopit oo jo parantunu. Enhä mä sille ikinä enää vastaa. Tälläsillä hetkillä mä siis oikeasti kaipaan kunnon lankapuhelinta. Miten mageeta ois, kun vois paiskata lyyran ton korvaan!!! Himpsktti. Luurin! Ttä mä siis vihaan tota ulkosyöttöä!!!

Ihana muuten päästä Savusaunaan! Jee. Onkoha vastat?

Vierailija
2740/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille.

=Itkee liikuttuneena

Me kyllä herätti ääniin. Niihhi heräsh iha ns kaikkk tääälläh.

Matti, Teppo ja Olavi Virta, eiks vaan? Ja nyt en tuomitse, mutta kyllä se Olavi Virta on hopiksen isä ja sun elämäsi rakkaus vai mithä? Oonko oikeesha?

Mutta en tuomitshe, pääsin kuitenki nukkuun tänne, mitens ees jouduinsh tänne? Mutta en tuomitshe, mutta miksi täällä baarikaapissa ei voih olla, ku vain mietoja juomia? Niillähkä pitäs selvitä yheks saunaan? Voikhs jku tuodha sinne taoh mielluuhmin tän ne iha viinaah?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi