Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Voikszaaa sophiii, etth tänääh eihs sithenf ihan yhtä paljoo sekoilllah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutt entäs se tipitii ja letkajenkka???
Täällä on jo puolet porukasta ainakin ihan kännissä, mä en kestä!!!
Tässä kävi näin, taas heti kun saitte vähä ilmasta viinaa!!!
-Nuori nainen itkee jo kuin sekopää
No joha täs äsken jenkattii ja letkattii. Misoot ollu????👟👣👟👣👟👣👟👣👟👣👟👣
Otetaanko uusiks, oli kivaa vaikka kaikkihan keinui, siis koko maailma ja kaatuessani lattiall tanssin?
Vierailija kirjoitti:
Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?
Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit
Mä veen vetää karhaokkeen tän kunh piikki ons aukhi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin koskettavaa, että ei tätä kestä selvinpäin kukaan! Otetaan äkkiä kaikki lisää juotavaa, tanssitaan sitten kun kaikki ei itke vaan tunnelma on iloinen:)
Täst maistellaa:🍾🍾🍾🍾😊🍾🍾🍾🍾🍾😊😊😊🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾😉😊🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾😉😉🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍹🍸🍷🍹🍸🍷🥃🍹🍸🍷😊😉😄🍷🍾🍷🍾
Siis joo, kuohari ja ja viinit o iha hyviä mutt maistellaaks seuraavaks rommiah ja erih viskejä niiins kauan ku ehditää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna saat kertoo miten latinon vallotit!
Voikk jokku nosjaaaa mutt ylösh meen naisluolaan siish
Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?
Oho. Kello on jo noin. Nukuin ihanat yöunet. Ja aamulla etin itteeni, ku peilistä katto joku hurmaava söpötär. Juttelias - 10v. Vaude, mikä ihmevoide! No. Mäkin eilen opin, et ei se viina juomalla lopu. Ei ees kuohari. Ei, vaikka joku tarjoais. Ni lopetinki ajoissa ja freesi olo. Kivat aamupalat - hiljasta tosin on. Nyt vähän jänskättää miten hätis tänää? Ja onko umpiväsyny ex-umpiväsyny?
Mies haluaa mässäilyjoulun kaikilla herkuilla. ... mikä on ongelma???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.
.
Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀
Huomenta kaikille.
Toivon mukaan kenelläkään ei ole paha olo?
JA JOS SE MINUN POIKANI HOPEAKETTU ON TEHNYT TAI SANONUT KENELLEKÄÄN MITÄÄN NIIN ILMOITUS VAIN HETI MINULLE, LAITAN SEN KURIIN!!
Kyllä Ellu oli aivan oikeassa sen mukavan kyynelten pyyhkijän kanssa, että totuus vapauttaa - kaikki se kireys mitä ennen tunnustustani oli on häipynyt!
Ja katsoittehan muuten eilen toistenne perään lapsikullat myrkkyviinojen jne varalta?
Tänään klo 13.00 aloitamme saunomisella, siitä avantoon/poreammeeseen, eikö kuulostakin ihanalta?
Täytyy nyt sanoa, että se eilinen = alkaa itkemään....
Siis että minulle ikuiset av=vapaaliput = itkeä vollottaa..
Siitäkin huolimatta, että tiedätte minun nykyään olevan elluakin vanhempi ja hopeaketun äiti?
=Itkee liikuttuneena
En oisi ikinä uskonut tätä päivää näkeväni, en vaikka kerroin eilen jopa Siperiasta olostani ja siitä kurjuudesta - silloin luulin, että pahempaa tilannetta ei enää koskaan ole!
=Itkee taas liikuttuneena
Mutta selvisin av-matkalla vaikka kerroin olevani hopeaketun äiti - en oisi koskaan uskonut....
Mutta ellun kanssa meillä oli kyllä hauskaa viime yönä, me juhlisimma tätä tähtihetkeäni, niisk!
Siis ensin yhdessä ryyyppäsimme, siis sofikoituneesti viiniä joimme!
Ja tästä teidän tempauksestanne liikuttuneina itkien puhuimme = alkaa itkeä!
No, naisluolaan pari huonossa hapessa olevaa lapsukaista keräsimme huoneen toiselle puolelle nukkumaan, peiteltiinkin ne pienet raukkaparat..
Kun sitten ilta meni myöhempään kutsuttiin toki ikäistämme aikuista mies seuraa sänkyihimm, siis viiniä sofikoituneesti juomaan kanssamme juomaan!
Mutta älkää taas kyselkö, te olette ihan liian nuoria niitä juttuja kuulemaan enkä tarkoita pahaa, mutta lähes lapsiahan te meihin verrattuna olette..
Me siis ellun kanssa haluamme suojella teitä, ei siinä ole mitään pahaa eihän...
Oli kyllä hauskaa meillä naisluolassa ja vieläkin liikuttaa niin, että ikuiset vapaaliput av-matkoille, oi nukuin paremmin kuin moneen vuoteen ja se on paljon se!
Vieläkin niin liikuttaa ja minun kyyneleetkin eilen jopa pyyhittiin = alkaa itkemään taas liikutuksesta!
Mutta tosiaan klo 13.00 saunaan ja naisluolaan saa tulla sillä nimeämättömät mies vieraamme lähteneet..
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka edelleen itkee liikuttuneena
Onko umpiväsynyt siis edelleen umpuväsynyt? Miten paljon unta oikein tarvitsee? VAI: AIHEUTTAAKO SIVUVAIKUTUKSENA NUOREUSVOIDE UNELIAISUUTTA/VÄSYMYSTÄ????
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
JA JOS SE MINUN POIKANI HOPEAKETTU ON TEHNYT TAI SANONUT KENELLEKÄÄN MITÄÄN NIIN ILMOITUS VAIN HETI MINULLE, LAITAN SEN KURIIN!!
Kyllä Ellu oli aivan oikeassa sen mukavan kyynelten pyyhkijän kanssa, että totuus vapauttaa - kaikki se kireys mitä ennen tunnustustani oli on häipynyt!
Ja katsoittehan muuten eilen toistenne perään lapsikullat myrkkyviinojen jne varalta?
Tänään klo 13.00 aloitamme saunomisella, siitä avantoon/poreammeeseen, eikö kuulostakin ihanalta?
Siitäkin huolimatta, että tiedätte minun nykyään olevan elluakin vanhempi ja hopeaketun äiti?
=Itkee liikuttuneena
En oisi ikinä uskonut tätä päivää näkeväni, en vaikka kerroin eilen jopa Siperiasta olostani ja siitä kurjuudesta - silloin luulin, että pahempaa tilannetta ei enää koskaan ole!
Mutta selvisin av-matkalla vaikka kerroin olevani hopeaketun äiti - en oisi koskaan uskonut....
Mutta ellun kanssa meillä oli kyllä hauskaa viime yönä, me juhlisimma tätä tähtihetkeäni, niisk!
No, naisluolaan pari huonossa hapessa olevaa lapsukaista keräsimme huoneen toiselle puolelle nukkumaan, peiteltiinkin ne pienet raukkaparat..
Kun sitten ilta meni myöhempään kutsuttiin toki ikäistämme aikuista mies seuraa sänkyihimm, siis viiniä sofikoituneesti juomaan kanssamme juomaan!
Mutta älkää taas kyselkö, te olette ihan liian nuoria niitä juttuja kuulemaan enkä tarkoita pahaa, mutta lähes lapsiahan te meihin verrattuna olette..
Me siis ellun kanssa haluamme suojella teitä, ei siinä ole mitään pahaa eihän...
Oli kyllä hauskaa meillä naisluolassa ja vieläkin liikuttaa niin, että ikuiset vapaaliput av-matkoille, oi nukuin paremmin kuin moneen vuoteen ja se on paljon se!
Vieläkin niin liikuttaa ja minun kyyneleetkin eilen jopa pyyhittiin = alkaa itkemään taas liikutuksesta!
Mutta tosiaan klo 13.00 saunaan ja naisluolaan saa tulla sillä nimeämättömät mies vieraamme lähteneet..
Mä. Siiissen minä.joo. Tuunh joshen joikkkuhsr auttaa. Minut vain. Ylös. Pubiin lattialta.
Taish siiss kaikk, hik. Meidät. Muuthans o muakhin.huonommmass. kunnossa. Taihhh
Jo kuolleitaz. Kai.
Ja mikkkä mikä. Mikä mies sez3 sullahane, siis sulla onh? Kerrohan!. Ja tulkaa. Auttaa. Meiät. Ylös. Pubissa. Lattia
Vierailija kirjoitti:
Onko umpiväsynyt siis edelleen umpuväsynyt? Miten paljon unta oikein tarvitsee? VAI: AIHEUTTAAKO SIVUVAIKUTUKSENA NUOREUSVOIDE UNELIAISUUTTA/VÄSYMYSTÄ????
Ei.
Kyse on vain siitä, että kerroinkinnolevani hopeaketun äiti ja elluakin vanhempi.
Yhdistelmä, joka aiheuttanut vuosien univelat = älkää edes kysykö, alan taas muuten itkeä.
=Tai aloin jo edelleen liikutuksesta!
Klo 13.00 alkaa päiväohjelma Saunalla.
Mennään ellun kanssa nostamaan ne pubiin lattialla makaavat ihmiset ylös.
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Aamupalalle? Kuittailetko sinä? Että voi av-matkalla sattua tälläistä:( Älä sitten ihmettele, jos saat pahoja katseita! Onneksi on taskumatti, suon suoraan Koskenkorvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä veen vetää karhaokkeen tän kunh piikki ons aukhi
Muistan, että vedin karaokessa . Tämän. Juuri nostettiin pubissa ylös. Otan suoraan. Olutta, siis hanasta. Muistaako kukaan. Mitä karaoken. Jälk, jälkeen. Tapahtu? Sen jälkee siis jälkeen. Ei muistikuvaa. Koko illanst:(
Haa. Yöllä oli soittanu se mun ihana rakas pilotti/kersantti. Onneks olin pubissa ja luuri äänettömällä. Muuten toi noin olisin saattanu vastata. Eniveis. Se oli sit jättäny viestin, kuin isosti ikävöi. Mua. Joku taalan kuva oli siin kans, mut eiköhä ne anopit oo jo parantunu. Enhä mä sille ikinä enää vastaa. Tälläsillä hetkillä mä siis oikeasti kaipaan kunnon lankapuhelinta. Miten mageeta ois, kun vois paiskata lyyran ton korvaan!!! Himpsktti. Luurin! Ttä mä siis vihaan tota ulkosyöttöä!!!
Ihana muuten päästä Savusaunaan! Jee. Onkoha vastat?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
=Itkee liikuttuneena
Me kyllä herätti ääniin. Niihhi heräsh iha ns kaikkk tääälläh.
Matti, Teppo ja Olavi Virta, eiks vaan? Ja nyt en tuomitse, mutta kyllä se Olavi Virta on hopiksen isä ja sun elämäsi rakkaus vai mithä? Oonko oikeesha?
Mutta en tuomitshe, pääsin kuitenki nukkuun tänne, mitens ees jouduinsh tänne? Mutta en tuomitshe, mutta miksi täällä baarikaapissa ei voih olla, ku vain mietoja juomia? Niillähkä pitäs selvitä yheks saunaan? Voikhs jku tuodha sinne taoh mielluuhmin tän ne iha viinaah?
Nostettu huomisen ohjelmanumerot.
Me mennään ellun kanssa naisluolaan, meillä on omia menoja ja seuraa siellä..
=Vaikka kovin liikuttavaa ollutkin, nyyhkii
Ellu jätti tuon piikin teille auki, mutta varokaa myrkkyviinoja.
Me mennään nyt purkamaan tätä liikutusta ja niin edelleen niin naisluolaan, siis ryyp, siis siemailemaan viiniä..
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee yhä liikutuksesta