Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2761/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei pääse sopuun edes kavereidensa polttarikuvioista, saati sitten tästä. Ei tule ikinä tapahtumaan.

Vierailija
2762/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Tämä, allekirjoitetaan! Siis ettäkö aamiaista pitäisi syödä? Kuittaileeko tuo, yrittääkö itkettää(!) meitä kaikkia, jotka pubista lattialta nostettu? Onneksi sauna, olen ihan kuoharin peitossa.

Ja johonkin on hävinnyt minun pikkarit, pinkit. Tietääkö kukaan yhtään, mitä eilen tapahtui? Olin päälläni musta norppayöasu, vihreä sifonki huivi ja violetit croksit. Vain pikkarit hävinneet, osaako joku auttaa? Ja että vielä aamupalaa sairaille ihmisille, tuollainen on jo julmaa!

Anteeksi, en todellakaan siis kettuile kenellekkään, ulosantini oli ilmeisen väärä mutta tarkoitin siis kun en ole aikaisemmin vielä tällä retkellä selvinnut aamupalalle krapulan vuoksi.... Siis ihan kamalaa, toivottavasti saan anteeksi mutta ymmärrän toki jos en :( Anteeksi vielä kerran

Tulkaa ny joku pyyhkimään näitä kyyneliä, väsyny ja ellu ei ehdi, kun auttaa täriseviä ihmisiä peseytymään ja heittävät löylyä! Jos kyyneliä vielä pyyhitään, niin harkitaan sitten anteeksiantoa, kun ollaan vihdoinkin puhtaita tästä päällämme olevasta viinasta....

Ja kun taskumatti riittävän monta kertaa kiertänyt, niin saatetaan antaa anteeksi jopa kokonaan.. Kasvoito yms eiliseltä meidänhän on pakko tehdä kun joku siitä kai sanoi, eihän me edes näytetä ihmisiltä enää, siis suurin osa ainakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei pääse sopuun edes kavereidensa polttarikuvioista, saati sitten tästä. Ei tule ikinä tapahtumaan.

Me ollaan hyvinkin sopuisia, taskumatti laitettu kiertoon mm, eikä lähes kenelläkään ole voimia riitelyyn. Katotaan sitten, kun ollaan riittävästi taskumatista kaikki hörpitty, että mitä jaksaa ja mitä ei.

Vierailija
2764/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin avannossa 🌊🌊🌊❄🌊❄🌊ensin ja sitku mä aatamin puvussa ja vähän eevankin tulin naisluolaa ⛺kohti, ni eiks vaan sitä just alettu siirtään??? Simperi ja pahkura! Etten rumemmin sano. Ja sanonkin: Prrrkkkkle!. Tuli varmaan satasen maailmanennätys sekä sileällä että aidoissa kun mä pinkoin, pinnoin, pingoin tai pinkasin siis saunan perään!!!

Mut täs mä nyt oon: ylärivistä aletaan. Ihan vaan järjestyksessä. Ei tarvi selittää nyt mitää, mä kuuntelen sit kun ruuhka hellittää🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧 hätäsimmät😭 voi itte ottaa sielt välinevarastost ne paprunessut.

.

Ni et anteeks, kun oon myöhässä. Silitys kuiteski...prrrkle SELITYS. Paitsi ettei kukaan meistä tiedä missä on. Tää luola liikkuuuuuu.....

Vierailija
2765/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?

Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit

Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.

.

Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀

Hei hetkonen! Minäkin tulin vain tuliselle tangolle (tango on aina tulista!) 🍸 kanssa, mutta sitten… en tiedä.

En tiedä mitään pinkeistä pikkareista, en tunnusta!

Siis hetkinen, onko sinulla minun pinkit pikkarit? Nyt heti kerrot mitä tapahtui, vastauksia!!

Latino, vastauksia NYT heti! Miksi miun pinkit ja kadonneet pikkarit oli sinun kengässä?!

Vierailija
2766/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kyynelien pyyhkijä tulee apuun, kaikkia itkettää? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaustarina Olavi virralla ja väsähtäneellä, oi että! Ja kiva että ellullakin oli seuraa. Kuiskaa: Oliko kuinka intiimiä, kertokaa jos joku tietää?

Mutta sitä vain meinasin, että olenko ainoa josta tuntuu , että meidän maanantait & tiistait ovat menossa aivan övereiksi?

Oli intiimiä, en ois koskaan uskonut väsyneet ja ellusta jos en oisi naisluolaan sammunut ja väkisin lähes siitä koomastakin ääniin herännyt. Miten ne voi jaksaa, kun me sammuttiin niin niillä vaan vauhti kiihtyi?

Mummot joi meidät eilen pöydän alle, eli voi sanoa että meidän maanantait ja tiistait on menneet todellakin aivan överiksi. Vai mitä mieltä muut on? Tehdäänkö saunan jälkeen kaikki ne kasvojutut yms, jotta ollaan taas ihmisen näköisiä?

Siis minä kyllä muistuttaisin, ett Nehän joi meitä paremmin eilenkin. Eli maanantait ja tiistait eivät ole missään nimessä menossa övereiksi!

Ja onhan väsy ja ellu vuosikymmeniä meitä enemmän juoneet. Jo se selittää hyvän viinapään ja miksi jaksavat miehiä painaa kun muut sammuu pöytien tms alle!

Mutta jahka tästä kuntoon tullaan ja hetki ootetaan, niin kai me otetaan uusiksi? Ainakin jos joku tarjoaa?? Kai kaikki on samaa mieltä, onhan?

Kun ilmaisesta viinasta ei edes VOI kieltäytyä!

Vierailija
2767/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vessan leikkaamaton transsu haluu vetää tän sitt karaokena jonkun kaa, onks vapaaehtoista kaverii siihe?

En osaa sanoo muuta tuolle, joka veti Irwiniä kuin että jossain vaiheessa me yhdessä naurettiin transulle ja hopikselle, ne veti tämän karaokena. Muuta en muista minäköön, muistaako kukaan? Kai joku oli selvinpäin tai edes muisti pelaa?

Muistaako kukaan yhtään enempää, tärisen tässä saunan lauteilla horkassa itkien, en kyllä juo enää ikinä! Antakaa niitä taskumatteja äkkiä tännepäin, nyt on paha olo! Ja kai joku pyyhkii meidän kyyneleet?? Eikai hopis ja se transsu vonkausreploja heittäneet?

Hopis ja vedessä transsu kännissä heitti vonkausreploja vainntoisilleen, se on ainoa asia mitä muistan. Ja senkin vaan siksi, että muutenhan kaikki ois kaataneet juomansa niiden päälle. Pitäskö tästä hopiksen mammalle kertoa vai ei, en tiedä. Ja taskumatti tännepäin, kiitos.

Vierailija
2768/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaustarina Olavi virralla ja väsähtäneellä, oi että! Ja kiva että ellullakin oli seuraa. Kuiskaa: Oliko kuinka intiimiä, kertokaa jos joku tietää?

Mutta sitä vain meinasin, että olenko ainoa josta tuntuu , että meidän maanantait & tiistait ovat menossa aivan övereiksi?

Oli intiimiä, en ois koskaan uskonut väsyneet ja ellusta jos en oisi naisluolaan sammunut ja väkisin lähes siitä koomastakin ääniin herännyt. Miten ne voi jaksaa, kun me sammuttiin niin niillä vaan vauhti kiihtyi?

Mummot joi meidät eilen pöydän alle, eli voi sanoa että meidän maanantait ja tiistait on menneet todellakin aivan överiksi. Vai mitä mieltä muut on? Tehdäänkö saunan jälkeen kaikki ne kasvojutut yms, jotta ollaan taas ihmisen näköisiä?

Siis minä kyllä muistuttaisin, ett Nehän joi meitä paremmin eilenkin. Eli maanantait ja tiistait eivät ole missään nimessä menossa övereiksi!

Ja onhan väsy ja ellu vuosikymmeniä meitä enemmän juoneet. Jo se selittää hyvän viinapään ja miksi jaksavat miehiä painaa kun muut sammuu pöytien tms alle!

Mutta jahka tästä kuntoon tullaan ja hetki ootetaan, niin kai me otetaan uusiksi? Ainakin jos joku tarjoaa?? Kai kaikki on samaa mieltä, onhan?

Kuka TARJOO? Oltu jo saunas nii kaua et iha neste hukkuminen o. Onneks on noi baarikomerot. Kai siel jottai jäljel???

Mut siis kuka illalla TARJOO? Mullei oo valuuttaa...

* kuiskaa: monelt toi hätis kuulee taapero-jutskan? Sillon oltava🍸 kädes! Skuul!

Hei tänäänhä on pikkiriikkinen lauantai, ja huomen perjantain aatto...

Vierailija
2769/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vessan leikkaamaton transsu haluu vetää tän sitt karaokena jonkun kaa, onks vapaaehtoista kaverii siihe?

En osaa sanoo muuta tuolle, joka veti Irwiniä kuin että jossain vaiheessa me yhdessä naurettiin transulle ja hopikselle, ne veti tämän karaokena. Muuta en muista minäköön, muistaako kukaan? Kai joku oli selvinpäin tai edes muisti pelaa?

Muistaako kukaan yhtään enempää, tärisen tässä saunan lauteilla horkassa itkien, en kyllä juo enää ikinä! Antakaa niitä taskumatteja äkkiä tännepäin, nyt on paha olo! Ja kai joku pyyhkii meidän kyyneleet?? Eikai hopis ja se transsu vonkausreploja heittäneet?

Hopis ja vedessä transsu kännissä heitti vonkausreploja vainntoisilleen, se on ainoa asia mitä muistan. Ja senkin vaan siksi, että muutenhan kaikki ois kaataneet juomansa niiden päälle. Pitäskö tästä hopiksen mammalle kertoa vai ei, en tiedä. Ja taskumatti tännepäin, kiitos.

Minä kerroin heti, hopiksen väsy äiti saa pitää sen kurissa. En kyll yhtään muista tuota tilannetta, mutten paljoa muutakaan. Ois ihan hyvä, jos hopis jättäisi meidät rauhaan tänään edes ja vonkais vain transua. Tai en tiedä.

Ei kenenkään taskumatissa ois muuten kuoharia, vai ottiko kaikki sen meidän eilisen kuoharisuihkun jälkeen taskumatteihinsa jotain muuta?

Vierailija
2770/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka TARJOO? Oltu jo saunas nii kaua et iha neste hukkuminen o. Onneks on noi baarikomerot. Kai siel jottai jäljel???

Mut siis kuka illalla TARJOO? Mullei oo valuuttaa...

* kuiskaa: monelt toi hätis kuulee taapero-jutskan? Sillon oltava🍸 kädes! Skuul!

Hei tänäänhä on pikkiriikkinen lauantai, ja huomen perjantain aatto...

Hintasaarnaajat kertoo 7 jälkeen miten se otti tiedon vastaan. Muistan siks, ett syön vaste silloin, ku haetaan savulohta. Eli kai se hätis kuulee päivemmällä sen. Ja ainahan täällä on löytynyt joku joka tarjoo.

Ai niin, itse asiassa. Minä voin tarjota tänään, sain äsken ison perinnön. Ja lasit kädessä on kilisteltävä illalla. Ja se yhteinen kuohari suihku eilen, siis miten se oli unohtanut! Otetaanko se uusiksi tänään vai onko liian överiä? Vai juuri tilanteeseen sopivaa?

Vierailija
2771/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma kertoi, että ellun kirjekuorikin oli niin paksu, että kenenkään ei edes tarvitse tarjota. Mahtavaa, saadaan vielä monen monituisesti viiniä siemailla tai persheet vetää:) Kuoharisuihku, jatkoon sanon minä. Taskumattia jooko välillä tännekin päin saunaa.

Vierailija
2772/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääll pubissa aika ääritilanteit, kai joku pyyhkii saunassa kyyneleet? Mun vuoro on ensin, ei tanssittu tipitiitä tai letkajenkkaa! Nyyh:( Ilmaista viinaa saitte ja mitä tapahtu, jo toist päivää putkeen dokasitte vaa. Mä ku oon vaan niit ohjelmia oottanu, te aloititte sen taas:( Oon siis se nuori nainen, joka itki koko koko illan ja veti loput lärvit! Vaadin ett tipitii ja letkajenkkaa tanssitaa uudestaa, siat!

- Nuori nainen alkaa taas itkeä

Siis nyt, hetkinen. Stopaan vähän kaikki! Sanoko tuo illan pilaaja ja pillittäjä meitä sioiksi?

Vierailija
2773/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilma kertoi, että ellun kirjekuorikin oli niin paksu, että kenenkään ei edes tarvitse tarjota. Mahtavaa, saadaan vielä monen monituisesti viiniä siemailla tai persheet vetää:) Kuoharisuihku, jatkoon sanon minä. Taskumattia jooko välillä tännekin päin saunaa.

Mahtavaa, koko reissun saadaan olla huoleti rahan suhteen, oisko tänään juhlan aika? Kun hätiskin totuuden kuulee, niin voitaisiin illalla juhlistaa ja laseja kilistää. Vai mitä muut sanoo? Ja kuohari suihku, se me otetaan uudestaan!

Vierailija
2774/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat av-ladyt, huomasin pubin olevan tyhjä! Nyt aionkin naisluolaan tulla, tankotanssia vetää ja lemmenliekkeihin naisluolan roihauttamaan, erotiikan salat teille opettaa! Miehuuteni ei lopu kesken, kiitos sinisten ihme pillereiden, eli kaikki vielä minusta taistelette ja minulle antaudutte! Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!!

Vierailija
2775/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat av-ladyt, huomasin pubin olevan tyhjä! Nyt aionkin naisluolaan tulla, tankotanssia vetää ja lemmenliekkeihin naisluolan roihauttamaan, erotiikan salat teille opettaa! Miehuuteni ei lopu kesken, kiitos sinisten ihme pillereiden, eli kaikki vielä minusta taistelette ja minulle antaudutte! Kyseessähän on tietenkin HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!!

Oon pihalla aamutakissa ja ensimmäisellä aamuröökillä. Jalat kantaa vasta nyt. Täällä on joku tilanne päällä hopiksen ja sen äidin kaa, hopis saa itkien turpiinsa:)

Vierailija
2776/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääll pubissa aika ääritilanteit, kai joku pyyhkii saunassa kyyneleet? Mun vuoro on ensin, ei tanssittu tipitiitä tai letkajenkkaa! Nyyh:( Ilmaista viinaa saitte ja mitä tapahtu, jo toist päivää putkeen dokasitte vaa. Mä ku oon vaan niit ohjelmia oottanu, te aloititte sen taas:( Oon siis se nuori nainen, joka itki koko koko illan ja veti loput lärvit! Vaadin ett tipitii ja letkajenkkaa tanssitaa uudestaa, siat!

- Nuori nainen alkaa taas itkeä

Siis nyt, hetkinen. Stopaan vähän kaikki! Sanoko tuo illan pilaaja ja pillittäjä meitä sioiksi?

Sano, nyt aloin itkemään auttakaa:( Siis tuo on jo liikaa, ihan itse sammu eilen ensimmäisenä ja haukkuu meitä sioiksi, nyyh! IKUINEN porttikielto, ei tässä muuta enää voi.

Vierailija
2777/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaas, vielä kun/jos pystytte: toooosi vähän menny rahaa reissussa, aina joku tarjoo. Ja me kun oltiin ennakkoon huolissaa, mikä valuutta edes kävis...

👣👟👣👟👣🐣🐥🐤🐥🐤🐥🐤👟🐣🐥👣🐤👟🐣👣😄😄🍾🍷🍸🥃😟🤧😭😢🤧😭🤧😭🤧🤧🤧🤧🤧😢🤧😍😅

Onks tänää karaoke? Mun nuotit hukku!

Luetaansh yhdessss muns nuoteists ja aions tanssiih daminoll tankkotanssiii, sopiihan kaikill?

Muistatko yhtään tai kukaan muukaan, että tankotanssinko vai en? Ja mitä muuta tapahtu, minulla filmi on nyt kyllä pahasti katki eiliseltä...

Vierailija
2778/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?

Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit

Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.

.

Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀

Hei hetkonen! Minäkin tulin vain tuliselle tangolle (tango on aina tulista!) 🍸 kanssa, mutta sitten… en tiedä.

En tiedä mitään pinkeistä pikkareista, en tunnusta!

Siis hetkinen, onko sinulla minun pinkit pikkarit? Nyt heti kerrot mitä tapahtui, vastauksia!!

Latino, vastauksia NYT heti! Miksi miun pinkit ja kadonneet pikkarit oli sinun kengässä?!

LATINO!! Nyt niitä vastauksia, prkle!!

Vierailija
2779/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?

Oho. Kello on jo noin. Nukuin ihanat yöunet. Ja aamulla etin itteeni, ku peilistä katto joku hurmaava söpötär. Juttelias - 10v. Vaude, mikä ihmevoide! No. Mäkin eilen opin, et ei se viina juomalla lopu. Ei ees kuohari. Ei, vaikka joku tarjoais. Ni lopetinki ajoissa ja freesi olo. Kivat aamupalat - hiljasta tosin on. Nyt vähän jänskättää miten hätis tänää? Ja onko umpiväsyny ex-umpiväsyny?

Onko pakko kehuskella, kun suurimmalla osalla ei kuule ollut läheskään yhtä hehkeä aamu? Taas alkoi itkettämään, kyllä minä niin mieleni pahoitin nyt.

Vierailija
2780/5012 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

KLO 13.00:

Menemme saimaassa ihanaan savusaunaan, josta voi mennä avantouinnille tai halutessaan saunan yhteydessä olevaan poreammeeseen.

Vierailija kirjoitti:

Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.

Klo 16.00:

Kierrämme museot ja muut kohteet, norpat vapautettu jo tänään:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Klo 19.00:

Tarkistamme katiskat sekä savulohet ja sen jälkeen hintasaarnaajat kertovat miten hätis otti tiedon norppiensa vapautuksesta laatokkaan:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan varmasti sukellusveneen hanikat putsattu pimpulilla? Ja nythän ne ideat tamponikoruista, katiskat ja muut, tulevat Saimaassa hyvään käyttöön!

Toivottavasti saadaan savulohta katiskat täyteen!

Kyllä ei ole itkuntuhruisia silmiä kellään, kun katiskoista savulohta nostetaan!

Eli huomenna:

Klo 13.00 Saunaan sekä avantoon/poreammeeseen

Klo 16.00 Kierrämme kaikki museot ja kulttuurikohteet

Klo 19.00 tarkistamme savulohet katiskoista ja hintasaarnaajat kertovat, miten hätä hätä reagoi tietoon, että sen lapset on laatokassa...

Sopiihan huominen ohjelmanumero kaikille?

Ja jos sen poikani hopeaketun kanssa on yhtään ongelmia, niin ilmoitus minulle.

Ollaan siinä pubissa navigaattorin mukaan tasan klo 21.00.

Ellu haluaa puhua (hyvin lyhyesti) jotain ja näyttää sen videon norppien vapautuksesta Laatokkaan, kilistämme sille sofikoituneesti.

Menee kuulemma korkeintaan 15 min, ellulla on kuulemma 2 kirjekuorta, en tiedä keille.

Mutta HETI 21.15 me ehditään varmasti tanssia tipitii ja letkajenkka!

En olisi edes suostunut, mutta Ellu vaatimalla vaati!!

Nähdään aivan pian eli tasn 21.00 pubissa, Ellu lyhyesti puhuu vain...

Sopiihan varmasti kaikille sekä huomisen ohjelmat, että ellun lyhyt puhe?

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Tänään loput ohjelmanumerot:

Klo 16.00:

Kierrämme kaikki museot ja kulttuurikohteet. Onneksi kaikki alkavat jo näyttää hehkeiltä, kiitos saunomisen, kylpemisen ja kasvohoitojen.

Klo 19:00 Tarkistamme katiskoista savulohet. Tämän jälkeen hintasaarnaajat tulevat kertomaan, miten hätikselle kertominen norppalasten vapautuksesta Laatokkaan meni.

YLIMÄÄRÄINEN OHJELMANUMERO:

- Kun hintasaarnaajat ovat kertoneen asiansa, haluaa Ellu juoda kaikkien kanssa pubissa lasilliset hienostuneesti ennen kuin menemme naisluolaan ryyp, siis viiniä siemailemaan. Ikuinen piikki pubiin av-matkaajille on auki, jos haluatte kilistellä vielä, mutta olkaa jooko vähän varovaisempia lapsi kullat..

Ja joo, Olavi Virta oli elämäni rakkaus, Matti ja Teppo vain viihdettä, sitä joku kyseli...

JOS POIKANI HOPEAKETUN KANSSA ONGELMIA, ILMOITUS MINULLE!

Sopiihan tämä varmasti kaikille?

=Itkee edelleen liikutustaan ikuisista vip-lipuista av matkoille!

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee yhä liikutustaan eilisen jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä