Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
2681/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko Ellu brittiä vai mitä kieltä? Onko meil tulkkia? Mites nyt suu pannaan, eihä kaikki kieltä osaa. Eikä arvattu ottaa suomi-britti-suomi kanakirjaa mukaan... prkklleee. Sanakirjaa.

Vierailija
2682/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten upeaa = alkaa itkeä liikutustaan!!!

Olen ellun, hintasaarnaajien sekä lukuisten av-matkaajien kanssa juuri vapauttanut hätiksen norppalapset laatokkaan!

Meillä on täysvalaistus, ilotulitus ja videokuvaus kuinka ne hätoksen lapset innoissaan kirmaavat laatokkaan!

Hätis odottaa lapsiaan vasta huomiseksi, hintasaarnaajat vievät tämän onnen hetken videon ja käskevät etsiä laatokasta!!

Kaikki kohottavat juhlamaljan ilotulituksen tahtiin, juomme sivistyneesti ja onnen kyyneleet silmissämme!!

Olemme siellä klo 21.00 tanssimassa tiåitiin ja letkajenkan, jottei se yksi lapsiparka itke!

Samalla toki tästä av-ihmisten onnenhetkestä kerromme!

Kun norppalapset vapautettiin laatokkaan soitimme ilotulituksen keskellä uhmallakin Finlandian, lasit hienostuneesti kilistimme ja kaikki onnesta itkimme!

Ihanan liikuttavaa = alkaa itkeä..

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Ihanalta kuulostaa, oisinpa paljun sijaan tullut mukaan. Minun kaikki 4 isovanhempaa on sieltäpäin, äidin vanhemmat laatokasta ja isän Karjalasta. Nyt kun mainittu laatokka ja Viipurissa soitettu Finlandia aloin itkeä, nyyh:(

Mitäs jos yhdeksältä ennen tansseja Ellu pitää lupaamansa puheen (Kuiskaa välissä: ja ojentaa rahat ja ne ikuiset vip liput) tästä elämyksestä? Voidaanko katsoa se video sen jälkeen kun Ellu asiansa hoitanut ja maljoja kohottaa?

Siis että Laatokalla ilotuliksenntahtiin on soinut Finlandia, nyyh. Voidaan sitten kun Ellu puhunut, video katsottu ja onnen maljat kohotettu niin tanssia ne tipitii ja letkajenkka? Sopiihan tämä kaikille?

Hei tämähän on hyvä idea, annetaan ellun hoitaa ne pari asiaansa ja puhua tästä elämyksestä, että Laatokalla soitettu Finlandia! Voidaan katsella se video siitä ja juhlamaljoja kohottaa. Sopiiko kaikille? Eihän ellun puheessa, videon katsomisessa ja maljojen kohotuksissa kauaa mene? Tanssitaan sitten se tipitii ja letkis vai mitä muut sanoo?

Ellu hoitaa asiansa, pitää puheen laatokasta johon hätiksen lapset menivät Finlandian ja ilotulituksen tahtiin ja näemme siitä videon, onnen maljoja kohotellen? Minulle sopii, ehdottomasti! Tipitii ja letkis voidaan tanssia sitten kun video tästä nähty ja onnen maljoja kohotettu, kai sopii kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten upeaa = alkaa itkeä liikutustaan!!!

Olen ellun, hintasaarnaajien sekä lukuisten av-matkaajien kanssa juuri vapauttanut hätiksen norppalapset laatokkaan!

Meillä on täysvalaistus, ilotulitus ja videokuvaus kuinka ne hätoksen lapset innoissaan kirmaavat laatokkaan!

Hätis odottaa lapsiaan vasta huomiseksi, hintasaarnaajat vievät tämän onnen hetken videon ja käskevät etsiä laatokasta!!

Kaikki kohottavat juhlamaljan ilotulituksen tahtiin, juomme sivistyneesti ja onnen kyyneleet silmissämme!!

Olemme siellä klo 21.00 tanssimassa tiåitiin ja letkajenkan, jottei se yksi lapsiparka itke!

Samalla toki tästä av-ihmisten onnenhetkestä kerromme!

Kun norppalapset vapautettiin laatokkaan soitimme ilotulituksen keskellä uhmallakin Finlandian, lasit hienostuneesti kilistimme ja kaikki onnesta itkimme!

Ihanan liikuttavaa = alkaa itkeä..

Ihanalta kuulostaa, oisinpa paljun sijaan tullut mukaan. Minun kaikki 4 isovanhempaa on sieltäpäin, äidin vanhemmat laatokasta ja isän Karjalasta. Nyt kun mainittu laatokka ja Viipurissa soitettu Finlandia aloin itkeä, nyyh:(

Mitäs jos yhdeksältä ennen tansseja Ellu pitää lupaamansa puheen (Kuiskaa välissä: ja ojentaa rahat ja ne ikuiset vip liput) tästä elämyksestä? Voidaanko katsoa se video sen jälkeen kun Ellu asiansa hoitanut ja maljoja kohottaa?

Siis että Laatokalla ilotuliksenntahtiin on soinut Finlandia, nyyh. Voidaan sitten kun Ellu puhunut, video katsottu ja onnen maljat kohotettu niin tanssia ne tipitii ja letkajenkka? Sopiihan tämä kaikille?

Hei tämähän on hyvä idea, annetaan ellun hoitaa ne pari asiaansa ja puhua tästä elämyksestä, että Laatokalla soitettu Finlandia! Voidaan katsella se video siitä ja juhlamaljoja kohottaa. Sopiiko kaikille? Eihän ellun puheessa, videon katsomisessa ja maljojen kohotuksissa kauaa mene? Tanssitaan sitten se tipitii ja letkis vai mitä muut sanoo?

Ellu hoitaa asiansa, pitää puheen laatokasta johon hätiksen lapset menivät Finlandian ja ilotulituksen tahtiin ja näemme siitä videon, onnen maljoja kohotellen? Minulle sopii, ehdottomasti! Tipitii ja letkis voidaan tanssia sitten kun video tästä nähty ja onnen maljoja kohotettu, kai sopii kaikille?

EI, EI, Ei!!!!

Siis matkan järkkääjä LUPASI JO että heti ysiltä me tanssitaan mun takia letkajenkka ja tipitii, mä oon koko tän matkan oottanu vaa niitä ohjelmanumeroita!!

Te ETTE VOI TEHÄ TÄTÄ MULLE TAAS, kaikki tietää miten siinä sitten käy!

-Nuori nainen itkeä vollottaa umpihysteerisenä

Vierailija
2684/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee. Mä pääsin lavihtamaa Hilmalle. Vaik oon tooo osi nuoren näkö inen. Tuntu ahin teiniolo. Otin vaa kiskekeppanaa. Piene. Jänskttää tio Ellun puhe. Ja koko jahlut.🍻

Vierailija
2685/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMISEN OHJELMANUMEROT:

KLO 13.00:

Menemme saimaassa ihanaan savusaunaan, josta voi mennä avantouinnille tai halutessaan saunan yhteydessä olevaan poreammeeseen.

Vierailija kirjoitti:

Joko Saimaa on jäässä? Pääseeköhän avantouinnille? Onneksi palstalainen Saimaan rannalta tarjosi ystävällisesti karjalanpiirakoita. Toivottavasti siellä on sauna, jotta voi avannosta lämmitellä.

Klo 16.00:

Kierrämme museot ja muut kohteet, norpat vapautettu jo tänään:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu ja minähän en millekään hömppämatkalle lähde. Jos olisi kulttuurimatka niin voisin harkita.

Tietysti mukana on myös kulttuuria. Käymme Lappeenrannan ja Taipalsaaren museoissa. Tutustumme norppien historiaan ja Saimaan kaipungistumiseen. Latino on luvannut pitää meille luennon mestitsin matkasta Saimaaseen. Illan huipennuksena on norppien vapautus Laatokkaan, joten jo vuosikymmenen päästä norpilla on uusi serkuskansa rajan toisella puolen.

Klo 19.00:

Tarkistamme katiskat sekä savulohet ja sen jälkeen hintasaarnaajat kertovat miten hätis otti tiedon norppiensa vapautuksesta laatokkaan:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan varmasti sukellusveneen hanikat putsattu pimpulilla? Ja nythän ne ideat tamponikoruista, katiskat ja muut, tulevat Saimaassa hyvään käyttöön!

Toivottavasti saadaan savulohta katiskat täyteen!

Kyllä ei ole itkuntuhruisia silmiä kellään, kun katiskoista savulohta nostetaan!

Eli huomenna:

Klo 13.00 Saunaan sekä avantoon/poreammeeseen

Klo 16.00 Kierrämme kaikki museot ja kulttuurikohteet

Klo 19.00 tarkistamme savulohet katiskoista ja hintasaarnaajat kertovat, miten hätä hätä reagoi tietoon, että sen lapset on laatokassa...

Sopiihan huominen ohjelmanumero kaikille?

Ja jos sen poikani hopeaketun kanssa on yhtään ongelmia, niin ilmoitus minulle.

Ollaan siinä pubissa navigaattorin mukaan tasan klo 21.00.

Ellu haluaa puhua (hyvin lyhyesti) jotain ja näyttää sen videon norppien vapautuksesta Laatokkaan, kilistämme sille sofikoituneesti.

Menee kuulemma korkeintaan 15 min, ellulla on kuulemma 2 kirjekuorta, en tiedä keille.

Mutta HETI 21.15 me ehditään varmasti tanssia tipitii ja letkajenkka!

En olisi edes suostunut, mutta Ellu vaatimalla vaati!!

Nähdään aivan pian eli tasn 21.00 pubissa, Ellu lyhyesti puhuu vain...

Sopiihan varmasti kaikille sekä huomisen ohjelmat, että ellun lyhyt puhe?

Vierailija
2686/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, EI, EI EI, EI TAAS!!!!

ENTÄS SE TIPITII JA LETKAJENKKA, KAI ME TANSSITAAN NE OIKEESTI SITT TASAN VARTTII YLI YHEKSÄ?????

EI EILISTÄ UUSIKSI, MÄ OON VAA TIPITIITÄ JA LETKAJENKKAA OOTTANU, ÄLKÄÄ TEHKÖ TÄTÄ TAAS MULLE!!!

- Nuori nainen pillittää jo aivan totaalisen hysteerisenä

Vierailija
2687/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kyllä tottakai

.

🍾🍾🍾🍾🥃🥃🍾🍾🥂🥃🍻🍺🍹🍸🍷🍾🥃

Tsättädää. Ellu, var så god!

Vierailija
2688/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI, EI, EI EI, EI TAAS!!!!

ENTÄS SE TIPITII JA LETKAJENKKA, KAI ME TANSSITAAN NE OIKEESTI SITT TASAN VARTTII YLI YHEKSÄ?????

EI EILISTÄ UUSIKSI, MÄ OON VAA TIPITIITÄ JA LETKAJENKKAA OOTTANU, ÄLKÄÄ TEHKÖ TÄTÄ TAAS MULLE!!!

- Nuori nainen pillittää jo aivan totaalisen hysteerisenä

Saavuimme pubiin, tulkaa tänne.

Ja kyllä me tanssitaan tipitii ja letkajenkka = Ellu pitää vain ihan lyhyen puheen, älä itke...

Vierailija
2689/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsättädäää

😉😉🎶🎶🍻👟👣👟👣👟👣😍😍🍻🎵

Vierailija
2690/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍾🍾🍾🤧🍾🤧🤧🍾🍾🍾🍷🍷🍸🍷🍾🍺🍻🍹💓😍😊😉🤣

Vierailija
2691/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en oisi koskaan uskonut = alkaa itkeä liikutustaan eikä osaa sanoa mitään...

Oikeasti, ikuiset vip-liput av-matkoille, vaikka te tiedätte minun olevan hopeaketun äiti - pidän sen kyllä ikuisesti kurissa???!!!

=Itkee liikutuksesta...

Nyt ellun toiveesta katsotaan norppien vapautus Laatokkaan ja soitetaan Finlandia!

=Itkee liikutuksesta ääni täristen

Ellu selkäni takana luvannut siis tarjota koko illan ja tälle täytyy juhlallisesti kilistellä kun katsomme videon!

= alkaa itkeä liikutustaan, jää sanattomaksi...

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka itkee liikutuksesta ääneen

Vierailija
2692/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2693/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juhlan aika, ihan kaikilla!

Vierailija
2694/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kaunis (ja lyhyt) oli Ellun puhe. Ihana. Ja ne vuolaat umpiväsyneen kiitolliset kyyneleet😟😭😢😭😢🤧

kun sai🎫 V I P lipun av matkoille iäisyyteen

Vierailija
2695/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KELLO TULEE JO 15 YLI JA MATKANJÖRKKÄÄJÄ JUO LIIKUTUKSEDN VAA MUIDEN KANSS!!!

MEIÄN PITI TANSSIA NYT SE TIPITII JA LETKAJENKKA, ÄLKÄÄ TEHKÖ EILISIÄ MULLE!!

-NUORI NAINEN ITKEE JO IHAN SEKOPÄISESTI

Vierailija
2696/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytten kuivaan tuon ikiystävämme umpiväsyneen kyyneleet. Jospa hän ensi yönä saisi rauhaisan unen. Ja olisi ex-umpiväsynyt huomenissa.🤧🤧🤧🤧🤧 ja sitten 🥂

Vierailija
2697/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa itkupilli!! Me kuunnellaan nyt finlandia ja kilistellään sille, tanssia ehtii vielä ihan hyvin kyllä!

Vierailija
2698/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SeuraavaksiLETKAJENKKA. POMPI NYT ITKUPILLI NIIN ETTÄ NAPA RUTISEE

👟👣👟👣👟👣👟👣

Vierailija
2699/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Nytten kuivaan tuon ikiystävämme umpiväsyneen kyyneleet. Jospa hän ensi yönä saisi rauhaisan unen. Ja olisi ex-umpiväsynyt huomenissa.🤧🤧🤧🤧🤧 ja sitten 🥂

Voi miten ihana teko, kilistellään seuraavaksi sille!!!

Vierailija
2700/5012 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan