Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille.
Toivon mukaan kenelläkään ei ole paha olo?
JA JOS SE MINUN POIKANI HOPEAKETTU ON TEHNYT TAI SANONUT KENELLEKÄÄN MITÄÄN NIIN ILMOITUS VAIN HETI MINULLE, LAITAN SEN KURIIN!!
Kyllä Ellu oli aivan oikeassa sen mukavan kyynelten pyyhkijän kanssa, että totuus vapauttaa - kaikki se kireys mitä ennen tunnustustani oli on häipynyt!
Ja katsoittehan muuten eilen toistenne perään lapsikullat myrkkyviinojen jne varalta?
Tänään klo 13.00 aloitamme saunomisella, siitä avantoon/poreammeeseen, eikö kuulostakin ihanalta?
Täytyy nyt sanoa, että se eilinen = alkaa itkemään....
Siis että minulle ikuiset av=vapaaliput = itkeä vollottaa..
Siitäkin huolimatta, että tiedätte minun nykyään olevan elluakin vanhempi ja hopeaketun äiti?
=Itkee liikuttuneena
En oisi ikinä uskonut tätä päivää näkeväni, en vaikka kerroin eilen jopa Siperiasta olostani ja siitä kurjuudesta - silloin luulin, että pahempaa tilannetta ei enää koskaan ole!
=Itkee taas liikuttuneena
Mutta selvisin av-matkalla vaikka kerroin olevani hopeaketun äiti - en oisi koskaan uskonut....
Mutta ellun kanssa meillä oli kyllä hauskaa viime yönä, me juhlisimma tätä tähtihetkeäni, niisk!
Siis ensin yhdessä ryyyppäsimme, siis sofikoituneesti viiniä joimme!
Ja tästä teidän tempauksestanne liikuttuneina itkien puhuimme = alkaa itkeä!
No, naisluolaan pari huonossa hapessa olevaa lapsukaista keräsimme huoneen toiselle puolelle nukkumaan, peiteltiinkin ne pienet raukkaparat..
Kun sitten ilta meni myöhempään kutsuttiin toki ikäistämme aikuista mies seuraa sänkyihimm, siis viiniä sofikoituneesti juomaan kanssamme juomaan!
Mutta älkää taas kyselkö, te olette ihan liian nuoria niitä juttuja kuulemaan enkä tarkoita pahaa, mutta lähes lapsiahan te meihin verrattuna olette..
Me siis ellun kanssa haluamme suojella teitä, ei siinä ole mitään pahaa eihän...
Oli kyllä hauskaa meillä naisluolassa ja vieläkin liikuttaa niin, että ikuiset vapaaliput av-matkoille, oi nukuin paremmin kuin moneen vuoteen ja se on paljon se!
Vieläkin niin liikuttaa ja minun kyyneleetkin eilen jopa pyyhittiin = alkaa itkemään taas liikutuksesta!
Mutta tosiaan klo 13.00 saunaan ja naisluolaan saa tulla sillä nimeämättömät mies vieraamme lähteneet..
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka edelleen itkee liikuttuneena
Me kyllä herätti ääniin. Niihhi heräsh iha ns kaikkk tääälläh.
Matti, Teppo ja Olavi Virta, eiks vaan? Ja nyt en tuomitse, mutta kyllä se Olavi Virta on hopiksen isä ja sun elämäsi rakkaus vai mithä? Oonko oikeesha?Mutta en tuomitshe, pääsin kuitenki nukkuun tänne, mitens ees jouduinsh tänne? Mutta en tuomitshe, mutta miksi täällä baarikaapissa ei voih olla, ku vain mietoja juomia? Niillähkä pitäs selvitä yheks saunaan? Voikhs jku tuodha sinne taoh mielluuhmin tän ne iha viinaah?
Hetkinen nyt Olavi virrasta ette koskaan sitten puhu pahaa, se on se rakkaustarina josta Siperian jälkeen kerroinkin = alkaa itkeä!
Varmaan vain humalan piikkiin menee tämä, eikä Olavi virtaa kukaan haukkunut???
Nostellaan ellun kanssa ihmisiä ylös nyt kuitenkin, savusauna missä vaihdat ja vitsatkin on alkaa klo 13.00 ja tapaamme viimeistään siellä siis kaikki.
Ja ei, nuoruusvoide ei aiheita väsymystä vaan vuosien stressi ja unettomuus.
=Alkaa itkeä liikutuksesta, kun muistaa eilisen ikuiset vip liput
av-matkoille...
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veen vetää karhaokkeen tän kunh piikki ons aukhi
Muistan, että vedin karaokessa . Tämän. Juuri nostettiin pubissa ylös. Otan suoraan. Olutta, siis hanasta. Muistaako kukaan. Mitä karaoken. Jälk, jälkeen. Tapahtu? Sen jälkee siis jälkeen. Ei muistikuvaa. Koko illanst:(
Hyi elämän kevät miten voi ihmisellä olla näin huono olo. En juo enää ikinä, otan nyt äkkiä kaljaa ensiapuun. No kuitenkin osa porukasta oli selvinpäin tai otti vain pari. Ne saattaa muistaa sinut ja mitä tapahtui karakesi jälkeen. Muistaako kukaan, mitä tuolle tapahtu?
Mä tuun savusaunaanki näin:🍸. Aion käyttäytyä koko päivän(illan ja yön)
Hei Latino. Missattiin se eilinen tango, tänään??? Tunnet mut tästä:🍸.
Varo pinkkejä🎀
Ihana et savusaunas on aidot tuoreet vitsat ja vatsat... voi ei. En jksa krjta. Mut pienet on nää pukukopit. Tsori. Tää onki iso baarikomero. Monta hyllyllistä🍸🍸🍸🍸
🍸🍸🍸🍸
🍸🍸🍸🍸
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?
Aamupalalle? Kuittailetko sinä? Että voi av-matkalla sattua tälläistä:( Älä sitten ihmettele, jos saat pahoja katseita! Onneksi on taskumatti, suon suoraan Koskenkorvaa.
Tämä, allekirjoitetaan! Siis ettäkö aamiaista pitäisi syödä? Kuittaileeko tuo, yrittääkö itkettää(!) meitä kaikkia, jotka pubista lattialta nostettu? Onneksi sauna, olen ihan kuoharin peitossa.
Ja johonkin on hävinnyt minun pikkarit, pinkit. Tietääkö kukaan yhtään, mitä eilen tapahtui? Olin päälläni musta norppayöasu, vihreä sifonki huivi ja violetit croksit. Vain pikkarit hävinneet, osaako joku auttaa? Ja että vielä aamupalaa sairaille ihmisille, tuollainen on jo julmaa!
Rakkaustarina Olavi virralla ja väsähtäneellä, oi että! Ja kiva että ellullakin oli seuraa. Kuiskaa: Oliko kuinka intiimiä, kertokaa jos joku tietää?
Mutta sitä vain meinasin, että olenko ainoa josta tuntuu , että meidän maanantait & tiistait ovat menossa aivan övereiksi?
Tääll pubissa aika ääritilanteit, kai joku pyyhkii saunassa kyyneleet? Mun vuoro on ensin, ei tanssittu tipitiitä tai letkajenkkaa! Nyyh:( Ilmaista viinaa saitte ja mitä tapahtu, jo toist päivää putkeen dokasitte vaa. Mä ku oon vaan niit ohjelmia oottanu, te aloititte sen taas:( Oon siis se nuori nainen, joka itki koko koko illan ja veti loput lärvit! Vaadin ett tipitii ja letkajenkkaa tanssitaa uudestaa, siat!
- Nuori nainen alkaa taas itkeä
Vierailija kirjoitti:
Se vessan leikkaamaton transsu haluu vetää tän sitt karaokena jonkun kaa, onks vapaaehtoista kaverii siihe?
En osaa sanoo muuta tuolle, joka veti Irwiniä kuin että jossain vaiheessa me yhdessä naurettiin transulle ja hopikselle, ne veti tämän karaokena. Muuta en muista minäköön, muistaako kukaan? Kai joku oli selvinpäin tai edes muisti pelaa?
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedääks kukhaa miss muns pikkarith onsg?
Latino kenhgiss roikkui jotkut pinkit, siis pinkit pikkarit
Mitämitämitä??? Minä istuin baaritiskillä näin🍸 ja odotin Latinoa viemää mut tuliseen tangoon. Kun sille vonkaukset selitin.
.
Ja Kenen Pinkit Pikkarit????🎀Hei hetkonen! Minäkin tulin vain tuliselle tangolle (tango on aina tulista!) 🍸 kanssa, mutta sitten… en tiedä.
En tiedä mitään pinkeistä pikkareista, en tunnusta!
Siis hetkinen, onko sinulla minun pinkit pikkarit? Nyt heti kerrot mitä tapahtui, vastauksia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Mä meen ainaki kohta aamupalalle, ei oo ees krapulaa tänään ku otin eilen sofikoituneesti vaan pari... Kerranki näin päin! Mites te muut, ootteko valmiita aamupalalle ja tän päivän ohjelmaan?
Aamupalalle? Kuittailetko sinä? Että voi av-matkalla sattua tälläistä:( Älä sitten ihmettele, jos saat pahoja katseita! Onneksi on taskumatti, suon suoraan Koskenkorvaa.
Tämä, allekirjoitetaan! Siis ettäkö aamiaista pitäisi syödä? Kuittaileeko tuo, yrittääkö itkettää(!) meitä kaikkia, jotka pubista lattialta nostettu? Onneksi sauna, olen ihan kuoharin peitossa.
Ja johonkin on hävinnyt minun pikkarit, pinkit. Tietääkö kukaan yhtään, mitä eilen tapahtui? Olin päälläni musta norppayöasu, vihreä sifonki huivi ja violetit croksit. Vain pikkarit hävinneet, osaako joku auttaa? Ja että vielä aamupalaa sairaille ihmisille, tuollainen on jo julmaa!
Siis aamupalahan on ihana🍉🍎🍈🍇🥑🍒🍓🍅🍍🍌🍋🍊🥝🍞🥐🧀🍜🥚🍔🍔🥓🍰🍪🍡☕🍵🍨🍯🥛🍷🍸🍹🍾🍾🍾🍽🍫🍶🍩
Ois kantsinu tulla. Joka aamu herkut, neljänlaista kuoharia: makea, kuiva, puolimakea, puolikuiva ja imelä. Tuoremehut terästettynä tai ilmankin saa jos välttämättä... nii ku noi raskaat!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
Ihanaa toverit, sain ylennyksen!
Hintasaarnaajat, ne söpöt ystävänne loikkasivat meihin ja hoitivat lapsiani eli taaperoa joka nykyisin on Svetlana Sasha Ninockha ja vauva veljensä on Dimitry
Andrei Egor!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Nyt odottelenkin, että päivällä lapset tuodaan kotiin, miltäs nyt tuntuu kun hintasaarnaajat puolellamme?
Ehkä kaikki jo lukuisat kerrat nimetyt fasistisiat alkavat kertomaan nimiään, oikeita nimiä eikä peitinimiä...
Ja ainiin, tässä teille saunamusiikkia joka soi kovaa jotta heräätte:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Vierailija kirjoitti:
Tääll pubissa aika ääritilanteit, kai joku pyyhkii saunassa kyyneleet? Mun vuoro on ensin, ei tanssittu tipitiitä tai letkajenkkaa! Nyyh:( Ilmaista viinaa saitte ja mitä tapahtu, jo toist päivää putkeen dokasitte vaa. Mä ku oon vaan niit ohjelmia oottanu, te aloititte sen taas:( Oon siis se nuori nainen, joka itki koko koko illan ja veti loput lärvit! Vaadin ett tipitii ja letkajenkkaa tanssitaa uudestaa, siat!
.
PORTTIKIELTO!!° * unohin kuiskata. Että mua nyppii toi itkupilli. Mehän vedettii letkat ja jenkat ja tiput ja taput yms. MIKÄ MÄTTÄÄ???
Vierailija kirjoitti:
Hintasaarnaajat, ne söpöt ystävänne loikkasivat meihin ja hoitivat lapsiani eli taaperoa joka nykyisin on Svetlana Sasha Ninockha ja vauva veljensä on Dimitry
Andrei Egor!Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Nyt odottelenkin, että päivällä lapset tuodaan kotiin, miltäs nyt tuntuu kun hintasaarnaajat puolellamme?
Ehkä kaikki jo lukuisat kerrat nimetyt fasistisiat alkavat kertomaan nimiään, oikeita nimiä eikä peitinimiä...
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
LEVY VAIHTUU NYT!!!
Kuiskaa vihaisena: Haluan nähdä, mites sitten suu pannaan kun hintasaarnaajat kertovat totuuden lastenhoidostaan tai pikemminkin Laatokkaan vapautuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siis aamupalahan on ihana🍉🍎🍈🍇🥑🍒🍓🍅🍍🍌🍋🍊🥝🍞🥐🧀🍜🥚🍔🍔🥓🍰🍪🍡☕🍵🍨🍯🥛🍷🍸🍹🍾🍾🍾🍽🍫🍶🍩
Ois kantsinu tulla. Joka aamu herkut, neljänlaista kuoharia: makea, kuiva, puolimakea, puolikuiva ja imelä. Tuoremehut terästettynä tai ilmankin saa jos välttämättä... nii ku noi raskaat!
Me tultiin just saunaan kaikki, suurin osa meistä itkee. Kaikki haisee vanhalta viinalta, on viinan ja kuoharin sekä shampajnen jne peitossa. Halutaan vain pesulle ja kyynelten pyyhintä. Saunassa otetaan loiventavaa, ei tässä pysty mitään syömään, ei pysy sisällä! Loiventava, ei aamupala. Suuri osa meistä itkee täällä nyt, kai kyyneleet kuivataan saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Andrei Egor!Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
.
STOI!STOI! STOP TYKKÄNÄÄN. SEIS!
TUO on propagandaa. Elisa on voimaton. Meidän DNAmme on vahvempi ( täällä maalla) ⚠️⚠️⚠️⛔🆘️ℹ🆓️❌❎
Met menemmä savusaunaan: lämmin on lapsista aina sauna av jos vihtomassa🌿🌿🌿🛑🔥🔥🎶🎶🎶🎶
Onko täällä ihmisiä, jotka huutaa 'taisteluhuudon' aivastaessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vessan leikkaamaton transsu haluu vetää tän sitt karaokena jonkun kaa, onks vapaaehtoista kaverii siihe?
En osaa sanoo muuta tuolle, joka veti Irwiniä kuin että jossain vaiheessa me yhdessä naurettiin transulle ja hopikselle, ne veti tämän karaokena. Muuta en muista minäköön, muistaako kukaan? Kai joku oli selvinpäin tai edes muisti pelaa?
Muistaako kukaan yhtään enempää, tärisen tässä saunan lauteilla horkassa itkien, en kyllä juo enää ikinä! Antakaa niitä taskumatteja äkkiä tännepäin, nyt on paha olo! Ja kai joku pyyhkii meidän kyyneleet?? Eikai hopis ja se transsu vonkausreploja heittäneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
PORTTIKIELTO!!° * unohin kuiskata. Että mua nyppii toi itkupilli. Mehän vedettii letkat ja jenkat ja tiput ja taput yms. MIKÄ MÄTTÄÄ???
Siis sehän mätti kaksin käsin vahvoja viinoja, heti ku tarjoilut alko ja myöhästy tansseista. Sammu ensimmäisten joukossa itkien. Niin alkuillasta, että kai kaikki sen nyt sentään muistaa, ehkä?
Ja täällä saunassa voisi se mukava kuivailla kyyneliä, minulla on äärimmäisen kaamea morkkis..
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustarina Olavi virralla ja väsähtäneellä, oi että! Ja kiva että ellullakin oli seuraa. Kuiskaa: Oliko kuinka intiimiä, kertokaa jos joku tietää?
Mutta sitä vain meinasin, että olenko ainoa josta tuntuu , että meidän maanantait & tiistait ovat menossa aivan övereiksi?
Oli intiimiä, en ois koskaan uskonut väsyneet ja ellusta jos en oisi naisluolaan sammunut ja väkisin lähes siitä koomastakin ääniin herännyt. Miten ne voi jaksaa, kun me sammuttiin niin niillä vaan vauhti kiihtyi?
Mummot joi meidät eilen pöydän alle, eli voi sanoa että meidän maanantait ja tiistait on menneet todellakin aivan överiksi. Vai mitä mieltä muut on? Tehdäänkö saunan jälkeen kaikki ne kasvojutut yms, jotta ollaan taas ihmisen näköisiä?
Ja johonkin on hävinnyt minun pikkarit, pinkit. Tietääkö kukaan yhtään, mitä eilen tapahtui? Olin päälläni musta norppayöasu, vihreä sifonki huivi ja violetit croksit. Vain pikkarit hävinneet, osaako joku auttaa? Ja että vielä aamupalaa sairaille ihmisille, tuollainen on jo julmaa![/quote]
Anteeksi, en todellakaan siis kettuile kenellekkään, ulosantini oli ilmeisen väärä mutta tarkoitin siis kun en ole aikaisemmin vielä tällä retkellä selvinnut aamupalalle krapulan vuoksi.... Siis ihan kamalaa, toivottavasti saan anteeksi mutta ymmärrän toki jos en :( Anteeksi vielä kerran
Hei hetkonen! Minäkin tulin vain tuliselle tangolle (tango on aina tulista!) 🍸 kanssa, mutta sitten… en tiedä.
En tiedä mitään pinkeistä pikkareista, en tunnusta!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona