näytän olevan heikkona miehiin joiden geeniperimä
On mahd. Kaukana omastani. Jos on pohjoismaalainen ni viehätyn hyvin vaaleista tai punahiuksisista. Ulkomaalaisiata tykkään jos ovat mahd. Kaukaa
Kommentit (26)
Nyt teille kaikille hyysäriä huuteleville.
Milloin teistä kaikista tuli noin saatanan pelokkaita ettette kestä nähdä jostain muualta tullutta ihmistä joka puhuukin vähän hassusti ja on vähän tummempi iholtaan. Ite oon aikuinen mies ja pystyn kyllä sanomaan jos mulla on joku ongelma - ihan sama onko mamu tai ihan tämmönen perusjuntti. Mikä teitä nyt ihan oikeesti aikuiset ihmiset pelottaa?
Ite osaan puolustaa itteeni ihan ketä vaan vastaan mut te ootte ilmeisesti jotenkin niin saatanan heikkoja et pitää joka käänteessä huutaa jotain viranomasta tai poliitikkoa kieltämään maahantulo joltain ryhmältä. Mä oon asunu vähän joka helvetin kolkassa tätä maailmaa ja onhan siellä ollu aika kurjaa ja paskastaki. Onhan siellä ollu kaikkia saatanan hämärähemmoja ja onhan niitä tullu tännekki.
Mutta ihan oikeesti että teitä nyt oikeen pelottaa et jos tulee jotain sosiaalisia ongelmia. Mä asun ihan normaalissa rivarilähiössä ja tossa naapurikämpässä ukko vetää välillä naistaan turpaan ja on valkoihosia kummatki. Oon käyny ukkoa sit kouluttamassa. Samoin täällä asuu joku venäläisperhe ja jotain somaleita. Niilläki on ollu ongelmia, ihan samanlaisia ja muitakin mut ei ne nyt kauheen paljon tunnu eroovan meiän valkosten hetskujen ongelmista. Yhen naapurin Abdulin poika oli koukussa aineisiin ja otti ja kuoli.
Tiiän aika monta nistiä itekki ku oon tehny välillä nuorisotyötä ja siellä on myös meitä valkonaamoja. En nyt vittu ymmärrä tota ainasta mankumista siitä että musu on paha ja musu tulee ja syö meiät. Jos meinaa vittu syödä ni syö takasin. Älä oon niin saatanan kuraperse että annat muitten hyppiä nenilles on ne minkä värisii tahansa. Saa oikeesti olla jotain selkärankaaki eikä ainasta marinaa ja ruikutusta siitä kuinka joku muu aiheuttaa kaikki helvetin ongelmat.
Saatana nyt.
Terveisin HYYSÄRI
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:07"]
Nyt teille kaikille hyysäriä huuteleville.
Milloin teistä kaikista tuli noin saatanan pelokkaita ettette kestä nähdä jostain muualta tullutta ihmistä joka puhuukin vähän hassusti ja on vähän tummempi iholtaan. Ite oon aikuinen mies ja pystyn kyllä sanomaan jos mulla on joku ongelma - ihan sama onko mamu tai ihan tämmönen perusjuntti. Mikä teitä nyt ihan oikeesti aikuiset ihmiset pelottaa?
Ite osaan puolustaa itteeni ihan ketä vaan vastaan mut te ootte ilmeisesti jotenkin niin saatanan heikkoja et pitää joka käänteessä huutaa jotain viranomasta tai poliitikkoa kieltämään maahantulo joltain ryhmältä. Mä oon asunu vähän joka helvetin kolkassa tätä maailmaa ja onhan siellä ollu aika kurjaa ja paskastaki. Onhan siellä ollu kaikkia saatanan hämärähemmoja ja onhan niitä tullu tännekki.
Mutta ihan oikeesti että teitä nyt oikeen pelottaa et jos tulee jotain sosiaalisia ongelmia. Mä asun ihan normaalissa rivarilähiössä ja tossa naapurikämpässä ukko vetää välillä naistaan turpaan ja on valkoihosia kummatki. Oon käyny ukkoa sit kouluttamassa. Samoin täällä asuu joku venäläisperhe ja jotain somaleita. Niilläki on ollu ongelmia, ihan samanlaisia ja muitakin mut ei ne nyt kauheen paljon tunnu eroovan meiän valkosten hetskujen ongelmista. Yhen naapurin Abdulin poika oli koukussa aineisiin ja otti ja kuoli.
Tiiän aika monta nistiä itekki ku oon tehny välillä nuorisotyötä ja siellä on myös meitä valkonaamoja. En nyt vittu ymmärrä tota ainasta mankumista siitä että musu on paha ja musu tulee ja syö meiät. Jos meinaa vittu syödä ni syö takasin. Älä oon niin saatanan kuraperse että annat muitten hyppiä nenilles on ne minkä värisii tahansa. Saa oikeesti olla jotain selkärankaaki eikä ainasta marinaa ja ruikutusta siitä kuinka joku muu aiheuttaa kaikki helvetin ongelmat.
Saatana nyt.
Terveisin HYYSÄRI
[/quote]
Siinä on taas oikeen yksi "älykkö". Miksi ongelmia pitää väenväkisin hankkia maahan? Haluatko suomeen Ruotsin lähiöiden meininkiä? Mainitsemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä maahanmuuttopolitiikan järkevöittämisen kanssa.
Pelottaako oikeesti noin helvetin paljon? Hui paha hyysäri ja musu tulee ja syö teiät pelokkaat pikku maahanmuuttopoliitikot. Millään muulla ei oo väliä kunhan ei tule pahoja maahanmuuttajia. Sielläkö se älykkö luuraa?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:07"]Nyt teille kaikille hyysäriä huuteleville.
Saatana nyt.
Terveisin HYYSÄRI
[/quote]komppi
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:51"]
Älä käytä sanaa geeniperimä, annat itsestäs idiootin kuvan. Geenit ja perimä on sama asia, toi on siis sama kuin geenigeeni tai perimäperimä. Mutta itse asiassa on tutkittu, että ihmiset mieltyvät tuoksun perusteella niihin ihmisiin, jotka ovat geneettisesti mahd. erilaisia. Loogistahan se on, sisäsiittoisuuden jne. riski pienenee saman tien.
[/quote]
Olet pahasti hakoteilla. Geeniperimä on tieteellinen käsite, pelkkä "perimä" ei tarkoita mitään. Nukuitko biologian tunnit?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 01:34"]
"Suomalaiset on sisäsiittoisia" valhetta on viljelty ympäri medioita jo vuosia, jotta voitaisiin perustella massamaahanmuuttoa.
[/quote]
Älä hippi jauha siellä. Pelottaako että mustalla miehellä on isompi pippeli? Taitaa ahdistaa oman identiteetin menettämisen pelko. Ei muuta kun äitin tissille vaan jos tulee kyynel.
[/quote]
Kyllä hyysärin mieli on sairas. Massamaahanmuutosta ja islamisaatiosta ei seuraa mitään hyvää. En halua Suomeen samoja onglemia mitä esim. Ruotsin lähiöt on pullollaan.
[/quote]
Sinähän se hyysäri tunnut olevan kun haluat kaikkea rajottaa. Hyysätään rajat kiinni niin ei vaan kukaan pääse ulos eikä sisään. Täällä on kiva syödä kaalisoppaa ihan keskenään. Sinähän se sosiaalihyysäri tunnut olevan kun pelkäät oikeen sosiaalisia ongelmia. Jos ei sulla rahkeet riitä kilpailuun muitten kanssa niin kannattaa luovuttaa. Tosimies kyllä on valmis kilpasille ihan kenen tahansa kanssa.