Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies perui häät

Vierailija
25.11.2014 |

Tilanne siis se että meidän piti mennä tammikuussa naimisiin ja kaikki oli jo valmiina mutta mies perui häät kun en pysty luottamaan häneen. Menneisyydessäni minulta on viety luottamus kaikkiin ihmisiin....
Nyt jatkamme yhteiseloa ja mies sanoo että häät tulee sitten kun luottamus kunnossa.
Surettaa ja itkettää...en tiedä miten tästä yli

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että syy häiden perumiseen löytyy edellisistä vastauksista tai sitten olet hirviömorsian kun kerran pakotat miehen askarteluihin mukaan... Miettisin kahdesti koko naimisiin menoa myös sinuna, eiköhän tämä ollut vain hyvä juttu.

Vierailija
22/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:29"]

heh, no aivan ymmärrettävää.En minäkään menisi naimisiin ihmisen, joka ei pysty minuun luottamaan, kanssa. Luottamushan on parisuhteen perusta.

[/quote]

No ei minusta. Jos se luottamus on ollut hänelle niin tärkeää, että häät pitää oikein perua, niin miksi piti kosia tai edes jatkaa seurustelua? 

Ei tuollainen kiristäminen ainakaan anna aiheutta luottaa, ap: juokse.
[/quote]

Mies ajatteli, että ap alkaisi luottaa, kun hän on kihloissa. Sitten mies ajatteli, että "naimisissa sitten", kunnes tajusi ettei se naimisiinmeno tuo luottamusta. Kaikki on nyt ap:sta kiinni, ei miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt ja tietää, ettei häneen voikaan luottaa.

Vierailija
24/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:42"]

Yritti ehkä kosinnalla vakuuttaa rakkauttaan ja saada sinut luottamaan. Kun ei onnistunut, tuli toisiin ajatuksiin.

[/quote]

Tämä minullakin tuli mieleen heti.

Vierailija
25/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käyttäydyt, miten osoitat että et luota? Joku ehdottaa mustasukkaisuutta, onko näin? On todella ahdistavaa, jos mustasukkaisuus ilmenee esim. tekemisen rajoittamisena, asioiden penkomisena.  

Vierailija
26/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki oikean päätöksen. Yleensä tälläinen luottamuspula pahenee kun vaimon status tuo lisää oikeutusta tähän mustasukkaisuuteen, verrattuna siihen että olisi "pelkkä" avokki.

Vierailija
27/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on mulle tosi vaikeaa. En luota kehenkään. Tiedän järjellä että tuo mies ei koskaan mun luottamusta pettäisi mutta en vaan pysty. Ap

Vierailija
28/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:47"]

Kyllä olen todella mustasukkainen.. Miehen kanssa olemme edelleen yhdessä ja miehen sanojen mukaan häät tulee sitten joskus kun pustyn luottamaan t.ap

[/quote]No onneksi tämä tuli nyt, nyt on aika sinunkin katsoa peiliin jos meinaat naimisiin päästä. Eli rauhoitu, etsi itsellesi apua mustasukkaisuutesi kanssa ja opettele luottamaan. Onneksi miehellä oli munaa tehdä näin, nyt pallo on sinulla.

Vierailija
29/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luottamus on kaksisuuntaista. En pysty luottamaan ihmiseen, joka ei luota minuun.

Vierailija
30/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataprosenttinen luottaminen kehenkään on typerää. Ja olen ollut onnellisesti naimissa 11 vuotta jo.

Vierailija
31/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan aiemmin ajatellut tuota luottamusasiaa niin paljon, tai hän aatteli että se ei haittaisi tai kaikki muuttuisi yms. Kyllä minäkin menin aika hätäseen kihloihin mieheni kanssa, mutta ollaan oltu nyt monta vuotta kihloissa, kun aloin sit miettimään tarkemmin että en kyllä halua naimisiin jos mua epäillään koko ajan, eikä luoteta. Luottamuspula on tosi perseestä, ymmärrän kyllä miestäsi. Ole vaan onnellinen, että hän sano jo tässä vaiheessa, eikä jättäny sua alttarille tai ottais eroa melkeen heti avioitumisen jälkeen!

Vierailija
32/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:29"] heh, no aivan ymmärrettävää.En minäkään menisi naimisiin ihmisen, joka ei pysty minuun luottamaan, kanssa. Luottamushan on parisuhteen perusta. [/quote]   No ei minusta. Jos se luottamus on ollut hänelle niin tärkeää, että häät pitää oikein perua, niin miksi piti kosia tai edes jatkaa seurustelua?  Ei tuollainen kiristäminen ainakaan anna aiheutta luottaa, ap: juokse. [/quote] Mies ajatteli, että ap alkaisi luottaa, kun hän on kihloissa. Sitten mies ajatteli, että "naimisissa sitten", kunnes tajusi ettei se naimisiinmeno tuo luottamusta. Kaikki on nyt ap:sta kiinni, ei miehestä.

[/quote]

Tuollainen kiristäminen veisi luoton myös minulta, joka luotan puolisooni. Samaa mieltä siitä, että nyt on ap:n siirto ja ohjeeni on edelleen, että jätä ko. mies. Tuollainen eipäs-joopas-leikkiminen on julmaa ja kiristäminen ei kuulu terveeseen suhteeseen. 

Vierailija
33/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:52"]

Luottamus on mulle tosi vaikeaa. En luota kehenkään. Tiedän järjellä että tuo mies ei koskaan mun luottamusta pettäisi mutta en vaan pysty. Ap

[/quote]

Tätä asiaa pitää työstää esim. terapiassa. Et siinä varmaan omin voimin pystykään.

Vierailija
35/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ilmenee jatkuvana epäilynä ja turhina syyttelyinä. Olen mustasukkainen kaikista naispuoleisista kavereista ja tuttavista. Mies lähtee kavereiden kanssa ulos niin epäilen sillonkin että onko siellä missä sanoo olevansa..... kaikki tämä johtuu siitä että rxäni petti mua ja valehteli ihan kaikesta ja minä tyhmänä sinisilmäisenä uskoin sen kaiken paskan

Vierailija
36/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Ap

Vierailija
37/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei luota toisiin on loppupeleissä sitä ettei luota itseensä. Tarkoitan ettei luota siihen että itse selviytyisi jos toinen pettää luottamuksen. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu, mutta vahva ihminen selviää, ja tietää selviävänsä.

Vierailija
38/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap tässä on se kilari ja sen jonka pitäisi juosta on mies. Mikään ei ole niin myrkyllistä ja saatanallista kuin mustasukkaisuus. Ja hienosti ap:kin näyttää sillä osaavan manipuloida. Sua ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.

Vierailija
39/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:21"]Se ettei luota toisiin on loppupeleissä sitä ettei luota itseensä. Tarkoitan ettei luota siihen että itse selviytyisi jos toinen pettää luottamuksen. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu, mutta vahva ihminen selviää, ja tietää selviävänsä.
[/quote]

Viisaita sanoja <3. T.Ap

Vierailija
40/73 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Mies teki ihan oikein sinua ja itseään kohtaan, että perui häät. MIehesi on vastuuntuntoinen. Ilmeisesti koittaa sinua saada luottamaan itseensä, mutta ei ole sitä vielä tajunnut, että se ei tule tapahtumaan, ellet sinä mene terapiaan. Tuskin silloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan