Rakastan kissaani enemmän kuin useimpia ihmisiä, kysyttävää?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:22"]
Saadaanko nähdä kuva kissastasi ap?
Ja tsemppiä nro. 28, lemmikkisi sai varmasti elää hyvän elämän kanssasi :)
[/quote]
No en viitsi laittaa, joku tuttu kuitenkin tunnistaa kyseisen katin. :D Olen niitä pahamaineisia ihmisiä, jolla on kissakuvakansio facebookissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:22"]
Oletko harkinnut lääkitystä?
[/quote]
En. :) Pitäisikö? Minusta rakkauden tunteminen ei ole yleensä syy lääkityksen aloittamiselle, jos muuten ei ole tarvetta. Ap
Mielestäni ihmiset jotka vihaavat eläimiä ovat jotenkin rajoittuneita tapauksia. Todennäköisesti kotikasvatus on ollut lemmikkivastainen...tai pelko hallitsee...ainakin meillä mies hokee aina että "koira voi purra". Meni kauan että se tajusi että todennäköisyys puremiseen on marginaalinen
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:13"]
Eläimen rakkaus on niin vilpitöntä. Ehkä sitä ei osaa ajatella jos sitä ei ole osunut omalle kohdalle. Rakastan kahta kissaani eniten maailmassa, ja on ihanaa miten ne tykkäävät minusta yhtälailla ja näyttävät sen niin selvästi.
[/quote]
Kyllä se ei ole mitään rakkautta, sinä haluat vain uskoa niin.
[/quote]
Kuka sinua muka rakastaa? Lapsesi ovat luonasi vain koska kotisi on katua miellyttävämpi nukkumapaikka ja vaimosi/miehesi lähtisi heti jos joku paremmin tienaava huolisi.
Mun kissojen polkuanturat tuoksuvat maissilastuille/poppareille ❤ *nuuskuti nuus*
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:48"]
Haluatko avioitua kissasi kanssa kun niin rakastat? pitäiskö tehdä kansalaisaloite tämänkin rakkauden puolesta että rakkaus voittaisi ja saisi avioitua eläimen kanssa. Mitä pahaa rakkaudesta on kenellekään?
[/quote]
Haluatko itse avioitua vaikkapa lapsesi tai äitisi kanssa?
Eräs kissarakas tuttuni kysyy aina, mitä kissallani kuuluu, kun tavataan. Minusta se on ihanaa :D Sitten kerron, mitä kissani on tehnyt ja mitä tälle kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:32"]Mielestäni ihmiset jotka vihaavat eläimiä ovat jotenkin rajoittuneita tapauksia. Todennäköisesti kotikasvatus on ollut lemmikkivastainen...tai pelko hallitsee...ainakin meillä mies hokee aina että "koira voi purra". Meni kauan että se tajusi että todennäköisyys puremiseen on marginaalinen
[/quote]
Alapeukutin vahingossa! Olen samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:12"]
No kuules varmaan kaikki lemmikin omistajat rakastaa lemmikkiään enemmänkuin useimpia ihmisiä. Mun koira on ainakin perheenjäsen ja tärkeämpi kuin yksikään ystäväni. Yhtä tärkeä kuin lapseni ja miehenikin.
[/quote]
Sulla ei taida olla läheisiä ystäviä.
[/quote]
Tuskinpa sinä voit tietää, onko hänellä.
Pelastaisitko tulipalosta kissasi vai Aulikki-naapurin hanipöökultamussukkalapsen? (Huom! Jos vastaat väärin olet paska ihminen)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:05"]
Pelastaisitko tulipalosta kissasi vai Aulikki-naapurin hanipöökultamussukkalapsen? (Huom! Jos vastaat väärin olet paska ihminen)
[/quote]
Todennäköisesti ensimmäinen reaktioni olisi pelastaa se ihmislapsi. Mutta jälkikäteen varmasti katuisin, jos en pelastaisi kissaani. Niin kamalalta kuin se kuulostaakin.
Minkä väriset polkuanturat? Miltä ne tuntuu? Kertoisitko lisää polkuanturoista?
No kuules varmaan kaikki lemmikin omistajat rakastaa lemmikkiään enemmänkuin useimpia ihmisiä. Mun koira on ainakin perheenjäsen ja tärkeämpi kuin yksikään ystäväni. Yhtä tärkeä kuin lapseni ja miehenikin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:09"]
Minkä väriset polkuanturat? Miltä ne tuntuu? Kertoisitko lisää polkuanturoista?
[/quote]
Pinkit. :3 Paitsi lumessa kävelyn jälkeen kirkkaan pinkit. Polkuanturoista kun painaa hellästi, levittää kissa varpaansa haralleen ja odottaa varpaanvälirapsutuksia.
Ei kysyttäävää. Pidän vaan kaltaisiasi ihmisiä henkisesti sairaina. Moinen eläinten rakastaminen kertoo pahoista ongelmista
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:12"]
[/quote]
No kuules, eivät kaikki. Jotkut suhtautuvat tavattoman käytännönläheisesti lemmikkeihinsä (hiirikissa - jos katoaa tai kuolee niin uusi tilalle), toiset laittavat lemmikin aina elämässään etusijalle. Varmaan suurin osa lemmikinomistajista on jotain tältä väliltä. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:16"]
Ei kysyttäävää. Pidän vaan kaltaisiasi ihmisiä henkisesti sairaina. Moinen eläinten rakastaminen kertoo pahoista ongelmista
[/quote]
Muistutit minua yhdestä syystä, miksi pidän eläimistä enemmän kuin useimmista ihmisistä. Eläimet harvemmin ovat tarpeettomasti ilkeitä. Ap
2