Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys n.40 vuotiaille: Millainen rahamäärä tekee olosi turvatuksi?

Vierailija
02.10.2021 |

Eli millainen summa rahaa säästössä tekee olosi turvalliseksi? Itse olen työtön, velaton omistusasunto, ei valkaa mihinkään ja tilillä 50.000e mutta olo on kuin surkimuksella, koen epäonnistuneeni täysin. Kaikilla minua nuoremmillakin on paremmin talousasiat kuin minulla. Tämä olo tekee hulluksi. :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kyllä yli puoli miljoonaa että olisi turvallinen olo. Olen työkyvytön ja jatkuvasti stressaantunut rahan kanssa, tällä hetkellä olen kuntoutustuella. Meillä on miehen kanssa talo jonka arvo on n 400 000€ ja lainaa jäljellä 67 000€. Kun tuo on maksettu niin on hieman levollisempi olo mutta vain hieman. Olisi kiva tukea lapsia taloudellisesti tulevaisuudessa.

Vierailija
22/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä perhe, n.40v molemmat.

Säästössä kolme muovipussillista tyhjiä pulloja ja tölkkejä

Asuntolaina otettu 7 vuotta sitten jäljellä 475 000e.

Lapsille säästämme tyhjiä kaljatölkkejä, että saavat edes muutaman makaronipussin ostettua kun muuttavat pois kotoa. Asuntolainaa emme saa ikinä maksettua jos emme ala tienamaan hemmetisti enemmän.

Matala-palkkaisia joista toiseen korona sekä yyteet iskivät.

Toivon, että jos joskus "eläkkeelle" pääsemme, meillä olisi n.400 euroa omaisuutena. Haaveilla saa.

Toivon, että saamme pitää kodin ja asua siinä elämämme ehtoopäiville saakka ja saamme lapset kasvatettua kunnollisiksi kanslaisiksi, josta ponnistaa elämässä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tonnia on säästössä, mutta joka kuu joudun sieltä ottamaan, että saan myös vuokran maksettua. Palkka nettona noin 1400. Tätä menoa säästöt pian menneet.