Yksinäinen elämä ja ruuanlaitto
On ikävää kun kokkaa vain itselleen päivästä toiseen. Ei ole ketään kenelle tehdä ruokaa, joka kommentoisi ruokaa millään tavalla, kenen kanssa jakaa illan ja ruuanlaiton ja ruokailun ilon.
Kommentit (4)
Ton takia varmaan noi instagramin ruokaosiot on niin suosittuja. Sieltä saa sitä palautetta, ja usein ystävällistä.
Eipä kyllä perheellisenäkään kovin ylentävää ole, kenenkään mielestä ruoka ei ole oikein. Liikaa lihaa, liian rapeaa, ei tarpeeksi lihaa, miksi taas perunaa, eikö ole mitään tavallista ruokaa (kun tarjolla on jauhelihakastiketta ja perunoita 🙄) liian myöhään, liian aikaisin, miksi tuo syö ruoka suussa...
Eihän tämä tietenkään samaa ole, mutta tavallaan voi sanoa, että ymmärrän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ketään, jonka kutsuisit syömään? Vanhemmat, sisarukset, sukulaiset? oletko koittanut hankkia ystäviä tai puolisoa?
Vanhemmat ja sisarukset asuu kaukana. Kavereita ja miestä olen koittanut etsiä, mutta ei ole onnistunut. Olen aina niin näkymätön:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ketään, jonka kutsuisit syömään? Vanhemmat, sisarukset, sukulaiset? oletko koittanut hankkia ystäviä tai puolisoa?
Vanhemmat ja sisarukset asuu kaukana. Kavereita ja miestä olen koittanut etsiä, mutta ei ole onnistunut. Olen aina niin näkymätön:(
Muuta lähemmäksi vanhempiasi ja sisaruksia? Ehkä elämänlaatu paranisi sen myötä:)