Minkä värisistä silmistä viehätyt eniten?
Entä omien silmiesi väri?
Minä olen huomannut, että kiinnostun useimmiten ruskeasilmäisistä henkilöistä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tullut ajatelleeksi silmien väriä. Itsellä on siniset silmät. Katse on minulle tärkeä, jopa huumaava.
Omat silmäni ovat ruskeat, mutta muuten voisin allekirjoittaa tämän sanasta sanaan.
Kaikenlaiset silmät voivat olla hyvin kauniit. Tärkeintä on lämmin hymy. Itselläni on metsänvihreät silmät.
Vihreistä, itse en pidä ruskeista silmistä. Itselläni todella syvän siniset silmät.
Ruskeat silmät tietenkin. Ei sellaiset lähes mustat mitä on kiinalaisilla, Irakeilla jne, vaan sellaiset lämpimän ruskeat. Sinisistä silmistä en viehäty. Erityisesti hyvin vaaleansinisen silmät on aika… noh… ei niin kivat. Tumman vihreät käy myös, mutta ei sellaiset kovin vaaleat vihreät. Rumimman väriset silmät mitä olen luonnossa nähnyt oli kovin vaaleat vihreät.
Kirkkaan sinisistä silmistä tykkään eniten. Itselläni siniharmaavihreät, joissa oranssihtavan ruskea rengas iiriksen ympärillä.
Siniharmaat. Itsellä tummanruskeat.
Vierailija kirjoitti:
Siniset on niin tylsät. Sellaiset on lähes kaikilla. Ruskeat silmät ne olla pitää.
Niin Suomessa on monella siniset, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on paljon harvinaisemmat kuin ruskeat.
Keiton seassa en kyllä tykkää minkäänvärisistä silmistä:
Heikkouteni on tummat miehet ruskeilla silmillä (siis ihan suomalaiset, ei aavikolta tulleet). Itse olen sinisilmäinen, tummanvaaleat hiukset omaava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset on niin tylsät. Sellaiset on lähes kaikilla. Ruskeat silmät ne olla pitää.
Niin Suomessa on monella siniset, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on paljon harvinaisemmat kuin ruskeat.
Aina tätä samaa jauhetaan. Suomalaiset kuvittelee olevansa jotenkin uniikkeja. Sinisiä silmiä on ympäri maailmaa. Venäjä, suurin osa Eurooppaa, Amerikka, Kanada, Australia, Uusi-Seelanti jne. Ajattele, ihan ympäri maailmaa löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä samaa jauhetaan. Suomalaiset kuvittelee olevansa jotenkin uniikkeja. Sinisiä silmiä on ympäri maailmaa. Venäjä, suurin osa Eurooppaa, Amerikka, Kanada, Australia, Uusi-Seelanti jne. Ajattele, ihan ympäri maailmaa löytyy kyllä.
Mitä sä skitsoilet? Niin mähän en kirjoittanut, että vain suomalaisilla on siniset silmät. Mä kirjoitin, että Suomessa on monella siniset silmät, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on harvinaisempia kuin ruskeat. Ei tarvitse suuttua faktasta.
Itse en ymmärrä, että silmien värillä on merkitystä. Tai hiustenkaan.
Siniset on hyvät (ruskea on paskan väri).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeita silmiä on 80 % koko maailmassa, sinisiä 10 %. Etelä-Amerikka, Keski-Amerikka, iso osa USA:ta ja Kanadaa, Aasia, Afrikka, Etelä-Eurooppa ja iso osa Keski-Euroopasta on ruskeasilmäisiä. Joten lässynlää.
Maailmanlaajuisesti ylivoimaisesti yleisin silmien väri on ruskea. Arviolta 70-79 prosentilla ihmisistä on ruskeat silmät.
https://piilari.info/harvinaiset-silmien-varit/
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-silmiesi-vari-kertoo-sinusta/3…
Vierailija kirjoitti:
Siniset on hyvät (ruskea on paskan väri).
Silmät on kuin ikkuna aivoihin... xD
Voi tuota itsekunnioituksen määrää.
Säälipisteitä vai mitä sinä haet?