Minkä värisistä silmistä viehätyt eniten?
Entä omien silmiesi väri?
Minä olen huomannut, että kiinnostun useimmiten ruskeasilmäisistä henkilöistä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset on niin tylsät. Sellaiset on lähes kaikilla. Ruskeat silmät ne olla pitää.
Niin Suomessa on monella siniset, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on paljon harvinaisemmat kuin ruskeat.
Aina tätä samaa jauhetaan. Suomalaiset kuvittelee olevansa jotenkin uniikkeja. Sinisiä silmiä on ympäri maailmaa. Venäjä, suurin osa Eurooppaa, Amerikka, Kanada, Australia, Uusi-Seelanti jne. Ajattele, ihan ympäri maailmaa löytyy kyllä.
Mitä sä skitsoilet? Niin mähän en kirjoittanut, että vain suomalaisilla on siniset silmät. Mä kirjoitin, että Suomessa on monella siniset silmät, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on harvinaisempia kuin ruskeat. Ei tarvitse suuttua faktasta.
Et niin, mutta kirjoitit maailman laajuisesti. Suomalaiset kuvittelevat olevansa kovin uniikkia porukkaa sinisten silmiensä kanssa vaikka niitä näkee ympäri maailmaa. Ei tarvitse nyt kuitenkaan suuttua, kun ei ne siniset silmät mitenkään erityiset ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset on niin tylsät. Sellaiset on lähes kaikilla. Ruskeat silmät ne olla pitää.
Niin Suomessa on monella siniset, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on paljon harvinaisemmat kuin ruskeat.
Aina tätä samaa jauhetaan. Suomalaiset kuvittelee olevansa jotenkin uniikkeja. Sinisiä silmiä on ympäri maailmaa. Venäjä, suurin osa Eurooppaa, Amerikka, Kanada, Australia, Uusi-Seelanti jne. Ajattele, ihan ympäri maailmaa löytyy kyllä.
Mitä sä skitsoilet? Niin mähän en kirjoittanut, että vain suomalaisilla on siniset silmät. Mä kirjoitin, että Suomessa on monella siniset silmät, mutta maailmanlaajuisesti katsottuna siniset on harvinaisempia kuin ruskeat. Ei tarvitse suuttua faktasta.
Et niin, mutta kirjoitit maailman laajuisesti. Suomalaiset kuvittelevat olevansa kovin uniikkia porukkaa sinisten silmiensä kanssa vaikka niitä näkee ympäri maailmaa. Ei tarvitse nyt kuitenkaan suuttua, kun ei ne siniset silmät mitenkään erityiset ole.
Eli et vieläkään ymmärtänyt lukemaasi. Mä en missään kirjoittanut, että suomalaiset on uniikkia porukkaa sinisten silmien kanssa. Kirjoitin, että Suomessa sininen on yleinen silmien väri. Fakta on kuitenkin se, että ruskea on yleisin silmien väri. Fakta on se, että sinisilmäisiä on selvästi vähemmän. Ovat ne sinisilmäiset sitten missä tahansa maassa.
Et näyttänyt myöskään sanan maailmanlaajuinen merkitystä tässä kohtaa. Kun katsotaan silmien väriä maailmanlaajuisesti niin yleisin väri on ruskea. Kakkosena on sininen. Harvinaisemia on vihreät ja harmaat. On myös variaatioita eli ei selkeästi yhtä väriä. Nämä siis MAAILMANLAAJUISESTI mitenkään erittelemättä missä maassa on mitäkin. Kaiken värisiä silmiä on ympäri maailman.
Opettele lukemaan ennen kuin alat pätemään.
Mun silmät näyttää jossakin valossa siniseltä ja jossakin valossa siniharmailta, että tässä nyt selvää mitkä ne on. Tyttärelläni on selkeästi siniset silmät.
t:Se maailmanlaajuinen
Jäänsiniset. Mitä kylmemmän näköiset, sen parempi.
Vihreät "hazel eyes" silmät vetoavat minuun. Lisäksi exällä oli omalaatuiset silmät, kuin meripihkan väriset oranssi-kelta-ruskeat, en ole koskaan nähnyt vastaavia ja ne olivat kyllä upeat. Muuta upeaa äijässä ei lopulta ollutkaan :D
Sofia Belorf on täydellinen nainen. Siitä voit päätellä kaiken.
(Tätä kommenttia tietysti kaikki alapeukuttaa, kun omalla pärstäkertoimella ei juuri erityisemmin juhlita, mutta peukuttakaa pois, vittuákos se minulle kuuluu)
Naapurin rouvalla silmien väri vaihtelee vuodenaikojen ja miehensä juomiskierteen mukaan. Viime viikolla oli sellaiset puoliraa'an luumun väriset, kun taas kesäloman aikaan lähinnä mustikan väriset.
Silmien väri ei ole tärkeä. Aviopuolisolla on ruskeat, yhdellä hoidolla siniset ja yhdellä vihreät
Naisella ruskea ja iso persesilmä
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belorf on täydellinen nainen. Siitä voit päätellä kaiken.
(Tätä kommenttia tietysti kaikki alapeukuttaa, kun omalla pärstäkertoimella ei juuri erityisemmin juhlita, mutta peukuttakaa pois, vittuákos se minulle kuuluu)
Mikäs siinä jos pidät muovisen näköisistä naisista. Itse pidän huomattavasti kauniimpana luomukaunottaria eli ei mitään operaatioita ole tehty kasvoihin. Sofiakin näyttäisi paremmalta ilman täyteaineita yms.
Tällä mielipiteellä ei ole mitään tekemistä mun oman ulkonäön kanssa. Mun mielestä jotenkin huvittavaa aikuisen ihmisen edes ajatella, että oma ulkonäkö määrittelisi sen mitä pitää kauniina. Sehän on makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin rouvalla silmien väri vaihtelee vuodenaikojen ja miehensä juomiskierteen mukaan. Viime viikolla oli sellaiset puoliraa'an luumun väriset, kun taas kesäloman aikaan lähinnä mustikan väriset.
Oot vissiin aika läheltä katsonut xD
Voin viehättyä minkä tahansa värisistä silmistä, mutta jostain syystä tumman ruskeat silmät eivät ole niin säväyttäneet.
Omien silmieni väriä en oikeastaan osaa varmaksi sanoa. Käynyt muutaman kerran niin, että vastapäätä istuva keskustelukumppani on yhtäkkiä kysynyt, että minkä väriset silmät sulla oikein on, ja siihen vastannut, että enpä tiedä, kerro sinä. Kai ne ovat jonkinlainen sekoitus vihreää, harmaata ja sinistä, eniten ehkä kahta ensin mainittua. Sävy on aika tumma, eikä mukana ole yhtään ruskeaa. Eli olisivatko tumman vihreänharmaat.
Ruskeat.