Pyysin lasta väistämään bussissa, äiti haistatteli mulle.
Istuin bussissa ikkunan viereisellä penkillä. Bussiin tuli nainen vaunujen ja n.10v lapsen kanssa, lapsi sitten istui viereeni. Omalla pysäkilläni sanoin lapselle ''että mä jäisin tässä'' lapsi vaan tönötti paikallaan niin sanoin ''väistätkö pikkuisen niin jäisin tässä pois''. No väisti lapsi sitten mutta tää nainen mulkaisi mua ja sanoi hiljaa ''vitun ämmä'' mumisten.
Kommentit (29)
Vaikuttaa tuo lastenkärryjen kanssa oleva nainen henkisesti sairaalta, ei tuollaiset saisi lapsia tehdä.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:12"]Oisin pistäny myllyn pystyy, että ois ilonen äityli oppinu tavoille [/quote] Osaavatko naiset tapella? En jotenkaan usko.T. mies [/quote] Tarvitseeko tappelemiseen peniksen? [/quote] Useimmiten. Naiset eivät osaa iskeä voimalla silmiin, kaulaan, munuaisiin tai ylipäätään vahingoittaa toista mahdollisimman tehokkaasti. Tuloksena ämmien kissatappelussa on useimmiten sähinää, raapimista pirusti kyyneleitä. Ja meteliä -voi jestas sitä meteliä! :D [/quote] Voi itku, nyt harmittaa kun en osaa tehokkaasti vahingoittaa ihmistä! T. Nainen
[/quote]
Kysy joltain perhesurmaajalta apua.
Vakavasti ottaen itsepuolustusta on hyvä osata. Jos joku käy päälle niin silloin on hyvä pystyä vaikka työntämään sormi päällekarkaajan silmiin tms mikä takuulla antaa muuta ajateltavaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:12"]Oisin pistäny myllyn pystyy, että ois ilonen äityli oppinu tavoille [/quote] Osaavatko naiset tapella? En jotenkaan usko.T. mies [/quote] Tarvitseeko tappelemiseen peniksen?
[/quote]
Useimmiten. Naiset eivät osaa iskeä voimalla silmiin, kaulaan, munuaisiin tai ylipäätään vahingoittaa toista mahdollisimman tehokkaasti. Tuloksena ämmien kissatappelussa on useimmiten sähinää, raapimista pirusti kyyneleitä. Ja meteliä -voi jestas sitä meteliä! :D
[/quote]
En osaakaan, mutta osaan mm. heittää sinut maahan ja sitoa muutamalla näppärällä lukolla. Tämän lisäksi osaa mm. hoitaa syöpää sairastavia. Mitä sinä osaat, paitsi mättää nyrkillä naamaan?
[/quote] Itse ainakin osaan lyödä ilmat pihalle tuollaisesta lesoilevasta ämmästä. Bodarinaisillakaan ei ole voimaa yhtä paljon kuin keskivertomiehellä. -eri
[/quote]
Vau, big man! Mahtaa olla naises ylpee.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:12"]Oisin pistäny myllyn pystyy, että ois ilonen äityli oppinu tavoille
[/quote]
Osaavatko naiset tapella? En jotenkaan usko.T. mies
[/quote]
Tarvitseeko tappelemiseen peniksen?
[/quote]
Kunnon swordfightiin tarvitsee
Jos sä kuulit väärin. Jos se sanoi "Piitu tänne" tms. mutta kuulit väärin.
Mikä ihmeen ratkaisu olisi että alkaa mättää turpaan???
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:24"] [quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:12"]Oisin pistäny myllyn pystyy, että ois ilonen äityli oppinu tavoille [/quote] Osaavatko naiset tapella? En jotenkaan usko.T. mies [/quote] Tarvitseeko tappelemiseen peniksen? [/quote] Ilmeisesti tarvii koska kaikki sen tietää että naiset ei osaa tapella. Eivät osaa lyödä ja repivät vaan toisiaan hiuksista. Mene vaikka katsomaan youtubesta "catfighteja" -eri [/quote] Mmh. Ne videolla olevat naiset edustavat kaikkia naisia, hienoa päättelykykyä.
[/quote] Olen nähnyt noita naisten tappeluja monta sataa, kuten miestenkin. Kyllä niistä voi jotain päätellä.
[/quote]
Olen nähnyt satoja filmejä, joissa nainen ottaa kokonaiselta armeijan joukko-osastolta perseeseen. Mitä, eikö muka kaikki naiset tee niin? Mutta niitä filmejä oli satoja!
Tuskin kukaan sanoo noin ihan ilman syytä. Joku väärinkäsitys varmasti kyseessä.Kkaheleista yleensä näkee päällepäin ja heidän kommentit voi olla ihan mitä vain. Uskon ihmisiin.