Mikä siinä yli 10v ikäerossa OIKEASTI häiritsee?
Miksi me nuoret naiset, joilla on huomattavasti vanhempi mies, saamme niin paljon kritiikkiä? En ole mieheni kanssa lompakon takia eikä mieheni hyväksikäytä minua mitenkään päin. Aikuisia olemme molemmat. Mikä siinä oikeasti häiritsee? Mielikuvat? Kateus?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 10:56"]Miksihän joku olisi vanhemmasta, ei varakkaasta miehestä kateellinen? Että pääsee omaishoitajaksi parin vuosikymmenen päästä, jotta erektiovaikeuksia jne.
[/quote]
Tämäkin minua hämää. Ei ikä aina kerro terveydestä. Minä olen sairastanut paljon enemmän kuin lähes viisikymppinen mieheni. Ja sitä myöten ollut hoidettavana.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 10:56"]Miksihän joku olisi vanhemmasta, ei varakkaasta miehestä kateellinen? Että pääsee omaishoitajaksi parin vuosikymmenen päästä, jotta erektiovaikeuksia jne.
[/quote]
Tämäkin minua hämää. Ei ikä aina kerro terveydestä. Minä olen sairastanut paljon enemmän kuin lähes viisikymppinen mieheni. Ja sitä myöten ollut hoidettavana.
[/quote]
Lisäksi 23-v ex poikaystävälläni oli erektiohäiriöitä, nykyisellä ei. Elämäntavat.
No hyi vittu!!! Mieti niitä 30v äijiä jotka panee 16-18 vuotiaita!! Hyi!!!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:03"]No hyi vittu!!! Mieti niitä 30v äijiä jotka panee 16-18 vuotiaita!! Hyi!!!
[/quote]
Tarkoitinkin aikuisia. Lapset oma lukunsa.
Minulla ja miehelläni on ikäeroa 11 vuotta ja ainoa jota se häiritsee on hänen ex-rouvansa. Ja ottaahan se varmaan itsetunnolle jos kohta neljäkymppinen ex ottaa uudeksi vaimoksi kakkosella alkavan, kun ex-rouva lähestyy neljääkymppiä hänkin. No suhde on kestänyt jo toistakymmentä vuotta ja ex-rouvaa se närästää edelleenkin :)
Niin ketä häiritsee ja miten se vaikuttaa sinun elämään?!
Itselläni on lähes 10 vuotta nuorempi mies. Enkä usko, että kukaan minulle hänestä on kateellinen vaikka onkin varakas ja koulutettu yksilö. Mutta ikäeroa jaksetaan aina silloin tällöin jauhaa. Eipä kuulu muiden parisuhde edes sukulaisille tai ystäville.