Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää enää mistään tv-ohjelmista, en musiikista, mikä vaivaa?

Vierailija
17.11.2014 |

Ennen tykkäsin seurata jotain sarjoja, esim. Downton Abbey. Nyt ei nappaa yhtään, ei vaan jaksa katsoa, tuntuu, että se on ihan tyhjää eikä anna mulle mitään. Tykkäsin jammailla radiosta tulevan melkein minkä vaan musiikin tahtiin, etenkin autoa ajaessa ja tiskatessa, yms. Nyt kaikki musiikki tuntuu vaan ärsyttävän.

Ennen pidin tosi paljon teatterissa käymisestä. Nyt syksyllä se on vähän jäänyt. Olen sitten kahden viikon aikana käynyt katsomassa neljä teatteriesitystä, mutta suoraan sanottuna, mä ikävystyin siellä. Tuntui siltä, että nämä vaan toistaa samaa vanhaa, nämä on NIIN nähty. Ja yksi esityksistä oli kokeellista teatteria ja toinen vieraileva esitys Kauko-Idästä. Kaksi muuta oli perinteisempää, toinen yksi tän syksyn hittiesityksistä, arvostelumenestys, silti tuli väliajalla sellainen olo, että lähtiskö pois, ei jaksa katsoa.

Leffassa olen käynyt syksyllä pari kertaa, nekin olleet pettymyksiä. Tuntuu, ettei ole kärsivällisyyttä istua siellä katsomossa, ne elokuvat ei vaan tempaa mukaansa.

Mikä mua vaivaa? Milläs mä nyt itseäni viihdytän...?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuluttanut liikaa viihdettä ja oot totaalisen kyllästynyt. Ei sua mikään vaivaa, nyt on noin ja joskus voit ehkä taas nauttia niistä. Älä mieti liikaa mikä on "vialla".

Vierailija
2/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mua on alkanut tympiä myös mun muut harrastukset. Olen ollut mukana mm parin yhdistyksen toiminnassa, mutta nyt musta tuntuu, että mä en vaan jaksa pyöriä niissä enää. En jaksaisi niitä ihmisiäkään... Ja olen oikeasti joku 15 vuotta siellä toiminut ja saanut paljon kivoja kokemuksia, oppinut asioita, jne. Ennen menin aina innoissani.

En kai mä ole masentunut? Ei musta tunnu masentuneelta.... Mua ei vaan nyt jostain syystä nappaa. Tuntuu, että tykkään vaan olla kotona, käydä kävelemässä ulkona, tehdä mitä mieleen juolahtaa vapaa-aikana. Kaikenlainen ohjelman sopiminen ennakkoon vähän ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:02"]

Oot kuluttanut liikaa viihdettä ja oot totaalisen kyllästynyt. Ei sua mikään vaivaa, nyt on noin ja joskus voit ehkä taas nauttia niistä. Älä mieti liikaa mikä on "vialla".

[/quote]

Ok, ehkä tuo on ihan hyvä neuvo... Jos mun täytyy vaan tunnustella, mikä nyt innostaisi ja elää sen mukaan....

Vierailija
4/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu! Kerro, jos keksit syyn tälle. :)

Vierailija
5/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tulee pelkkää paskaa. En ole omistanut tv:tä kuuteen vuoteen, eikä olisi väliksi vieläkään. Satunnaisesti olen esim. vanhempieni luona nähnyt pätkiä joistain ohjelmista ja se on vain vahvistanut tunnetta, että mitään en ole menettänyt ilman televisiota.

Vierailija
6/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet? Voi olla ikä/kehityskriisi. Ihminen, aikuinenkin muuttuu elämänsä aikana. Vai kärsitkö asiasta jotenkin, onko joitain mahdollisesti masennukseen viittaavia seikkoja myös?

Minullakin oli aikoinaan vaikka mitä harrastuksia, teatterissa kävin väh 4 kertaa kuussa, elokuvissa useammin, oli vilkas sosiaalinen elämä ja nyt ole aikamonien erakko joka ei tee "mitään".

Olen reilu 40 ja tätä on ollut jo useamman vuoden. Alussa "kärsin" koska se oli minulle outoa ja vierasta mutta nyt olen oikein onnellinen hiljaisessa rauhallisessa elämässäni.

Vierailija
7/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:05"]No kun mua on alkanut tympiä myös mun muut harrastukset. Olen ollut mukana mm parin yhdistyksen toiminnassa, mutta nyt musta tuntuu, että mä en vaan jaksa pyöriä niissä enää. En jaksaisi niitä ihmisiäkään... Ja olen oikeasti joku 15 vuotta siellä toiminut ja saanut paljon kivoja kokemuksia, oppinut asioita, jne. Ennen menin aina innoissani.

En kai mä ole masentunut? Ei musta tunnu masentuneelta.... Mua ei vaan nyt jostain syystä nappaa. Tuntuu, että tykkään vaan olla kotona, käydä kävelemässä ulkona, tehdä mitä mieleen juolahtaa vapaa-aikana. Kaikenlainen ohjelman sopiminen ennakkoon vähän ahdistaa.
[/quot

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 22:05"]No kun mua on alkanut tympiä myös mun muut harrastukset. Olen ollut mukana mm parin yhdistyksen toiminnassa, mutta nyt musta tuntuu, että mä en vaan jaksa pyöriä niissä enää. En jaksaisi niitä ihmisiäkään... Ja olen oikeasti joku 15 vuotta siellä toiminut ja saanut paljon kivoja kokemuksia, oppinut asioita, jne. Ennen menin aina innoissani.

[/quote]

Mulla on prikulleen sama tauti. Olen mieluiten vain kotosalla ja teen mitä milloinkin huvittaa. Etukäteen ei huvita suunnitella mitään.

Ja sama "turtumus" viihteeseen myös.

Vierailija
8/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla menossa henkinen kohoaminen. Vaikkei ulospäin uskoiskaan niin näinkin se tulee esiin. Keskitytään nyt siihen mistä tuntuu saavan hyvää oloa.  TV, musiikkiteollisuus ym toistaavanhaa värähtelyä mikä ei enää resonoi uusien energioiden kanssa. :)

Vierailija
9/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, täytän parin kuukauden päästä 40v. Mutta en mä ole aiemmin ajatellut mitään ikäkriisiä potevani, ei musta tuo tunnu miltään. Olen raskaana, voisiko se vaikuttaa?

Vierailija
10/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on hyvää viihdettä.

Vierailija
11/11 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olo ja hormonit voivat saada vaikka mitä mullistuksia aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan