Totuus "Kilteistä Miehistä"
Tässä totuus miehistä, jotka luokittelevat itsensä kilteiksi miehiksi, miksi naisille ei kelpaa kunnolliset miehet, nyyh jne.
Kommentit (15)
Nomitävittua!? Haukkuu naisetkin homoksi jos mies torjuu heidät.
Ihan luonnollinen reaktio suojella omaa itsetuntoa.
Yleistetään nyt taas ihan urakalla. Naurettavaa yrittää kertoa joku "totuus" jostain ihmisryhmästä.
Tollasia ne useimmat miehet on, valitettavasti.
Tää kalifornian ampuja sekopää -mies oli myös omasta mielestään hieno ja killti mies...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:18"]
Naiset toimivat tosiaan täsmälleen samoin.
"En mä sitä olis halunnutkaan hyi"
[/quote]
No jostain syystä naisten vihamielisistä viesteistä heidät torjuneille miehille ei kukaan ole koonnut tuollaista listaa. Johtuisko siitä että naiset ei lähettele tollasia viestejä?
Naiset lähettelee viha- ja kateusviestejä toisilleen, ei miehille. Ja av-palstalla misseille, BB-asukkaille ja julkkiksille.
Totuus: Maailmassa ei ole yhtäkään väkivaltarikoksesta tuomittua miestä kenellä ei olisi naista.
Naiset rakastavat heitä kaltoinkohtelevia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:18"]
[/quote]
No jostain syystä naisten vihamielisistä viesteistä heidät torjuneille miehille ei kukaan ole koonnut tuollaista listaa. Johtuisko siitä että naiset ei lähettele tollasia viestejä?
[/quote]
Niinpä, kun nainen torjutaan, hän vihaa itseään, ulkonäköään jne.
Tuo on todella yleinen ilmiö. Ja siis naurettavaahan se on, niin läpinäkyvää ja lapsellista. Mutta myös pelottavaa, koska osa noista heittäytyy väkivaltaisiksi, vaanii yms.
Hahahha. Parhaita nuo "olet niin kaunis, ihana, kuuma", "ei kiinnosta", "ruma läski huora, älä tekstaa mulle enää"
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:59"]
Tollasia ne useimmat miehet on, valitettavasti.
[/quote]
En tajunnut