Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä yli 10v ikäerossa OIKEASTI häiritsee?

Vierailija
25.11.2014 |

Miksi me nuoret naiset, joilla on huomattavasti vanhempi mies, saamme niin paljon kritiikkiä? En ole mieheni kanssa lompakon takia eikä mieheni hyväksikäytä minua mitenkään päin. Aikuisia olemme molemmat. Mikä siinä oikeasti häiritsee? Mielikuvat? Kateus?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi vanhemman miehen kanssa olevat naiset luulevat, että ovat jossain erikoisasemassa ja se ketään kiinostaisi, kun ollaan sentään jo aikuisiässä.

Vierailija
2/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oikeasti ei mikään. Näet vaan jotain sellaista mitä haluat nähdä eli kateutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:03"]No hyi vittu!!! Mieti niitä 30v äijiä jotka panee 16-18 vuotiaita!! Hyi!!! [/quote] Tarkoitinkin aikuisia. Lapset oma lukunsa.

[/quote]

Silloin asiasta voitaisiin jo keskustella, mutta nyt se on hohhoijaa...

Vierailija
4/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 ja 25v ja sitä nuoremmat parit, ei. 20 ja 30 ja sitä vanhemmat taas evvk.

Välillä olevat.. no joku 16 ja 26 ei juuri parempi ole kuin 15 ja 25, varsinkin kun se vanhempi on yleensä mies. Mieli tekisi potkaista tuollaista ukkoa perseelle ja lujaa, että menee hakemaan seuraa yli 20v ihmisistä. Nää kaverit ei vaan usko kun ne on sen helpon pillun perässä.

Vierailija
5/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 ja 36 iät täällä. Ikäeroa ei juuri huomaa arjessa, enemmän vaikutusta olisi sillä jos mieheltä löytyisi vaikka mustasukkainen ex-vaimo tai lapsia.

Vierailija
6/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, et kyse on jonkun sortin normienpelosta. Miehenhän pitää olla sen about kolme vuotta naista vanhempi. Piste. Lapsia pitää hankkia. Piste. Pitää olla heterosuhteessa. Piste. Kaikki muu taistelee normeja vastaan ja aiheuttaa pelon kautta paheksuntaa. Onhan joku uskaltanut tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.

Vierailija
7/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäfoobikot on mielisairaita ja heidän pitäisi mennä hoitoon, hommata joku lääkitys fobiaansa.

Vierailija
8/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on mua 11 vuotta vanhempi. Ehkä kateellisia/huolissaan ovat jotkut, jotka eivät tiedä meidän suhteesta yhtään mitään. Pitävät minua vielä lapsena joka ei tiedä mitään ja miestäni jotenkin kummallisena, kun on lapsen kanssa. Ei paljon kiinnosta, me olemme onnellisia. Rakkaus on kuitenkin tärkeintä ja sitä riittää. Jos joku tykkää kummastella niin ihan vapaasti. Mielestäni maailmassa on niin paljon oudompiakin asioita ja oikeita ongelmia.

Vierailija
9/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:08"]Niin ketä häiritsee ja miten se vaikuttaa sinun elämään?! 
[/quote]

Minä olen saanut tästä kommentteja kyllä. Ja täällä juuri toisessa ketjussa haukuttiin parikymppiset naiset, jotka suostuvat nelikymppisten iskettäviksi.

Vierailija
10/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kokenut parikymppisenä parikymppistä täysin timmiä miestä, et tiedä miehistä mitään. Alussa voi olla yhteensopivuusongelmia, mutta noin 25 v iässä mies tyydyttää sinut jo täysin. Sitten voikin saada lapsia, tulla isovanhemmaksi, muistella nuoruuden kiimaa ja muistojen avulla pitää suhdetta edelleen toiminnassa. Miksi hypätä suoraan vanhempaan versioon?

Vierailija
12/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietyssä ikävaiheessa se ei niin tunnukaan. Itse 45 vuotiaana en missään tapauksessa voisi kuvitella olevani minua 10v vanhemman miehen kanssa... Mitä enemmän ikää tulee, sitä merkittävämmäksi ikäero muuttuu 45/60 55/70... Ikä ei ole vain numero, kyllä me olemme ihan oikeasti sen ikäisiä kuin olemme.

Vierailija
13/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi hypätä vanhempaan versioon?" Niin, en vaan ole sattunut tapaamaan ennen nykyistä miestäni oman ikäistäni, joka kohtelisi minua hyvin eikä vaan hyppelisi ympäriinsä vailla päämäärää. Vanhempi mies tietää jo, mitä haluaa. Kun ihastuin vanhempaan mieheen, ei ikä merkinnyt mitään. Nyt olemme rakastuneita eikä ikä edelleenkään merkitse mitään. T. 19

Vierailija
14/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:42"]

Jos et ole kokenut parikymppisenä parikymppistä täysin timmiä miestä, et tiedä miehistä mitään. Alussa voi olla yhteensopivuusongelmia, mutta noin 25 v iässä mies tyydyttää sinut jo täysin. Sitten voikin saada lapsia, tulla isovanhemmaksi, muistella nuoruuden kiimaa ja muistojen avulla pitää suhdetta edelleen toiminnassa. Miksi hypätä suoraan vanhempaan versioon?

[/quote]

Voi kuule, esim Tinderin ihmeellisessä maailmassa näkee paljon elähtäneitä 25v. miehiä ja timmissä kunnossa olevia kolmevitosia. Ja muutenkin, minä olen alle kolmekymppinen, mutta tunnen itseni henkisesti paljon vanhemmaksi. Miksi siis haluaisin seurustella ikäiseni miehen kanssa, jos tunnen olevani henkisesti samalla aaltopituudella esim kymmenen vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa? 

Vierailija
15/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 11:47"]"Miksi hypätä vanhempaan versioon?" Niin, en vaan ole sattunut tapaamaan ennen nykyistä miestäni oman ikäistäni, joka kohtelisi minua hyvin eikä vaan hyppelisi ympäriinsä vailla päämäärää. Vanhempi mies tietää jo, mitä haluaa. Kun ihastuin vanhempaan mieheen, ei ikä merkinnyt mitään. Nyt olemme rakastuneita eikä ikä edelleenkään merkitse mitään. T. 19
[/quote]

Sama homma. Samanikäiset käyttäytyivät törkeästi ja muutenkaan ei homma natsannut. Nykyisen kanssa kaikki vain sujuu. Ja välillä juhlitaan yhdessä ja tehdään hölmöjäkin juttuja. Ja keskustellaan asioista.

Vierailija
16/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, nykyajan 25v miehet eivät pidä välttämättä itsestään niin hyvää huolta. Kolmevitonen voi olla huippukunnossa ja ymmärtää jo hyvin elämäntapojen merkityksen. Tai sitten ei. Meitä on niin moneksi. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Tärkeintä kai, että pariskunta itse on onnellinen.

Vierailija
17/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 15 vuotta ikäeroa eikä kukaan ole uskaltanut tulla mulle sanomaan päin naamaa mitään. Itse joskus heitän asiasta huulta avoimesti, harvemmin kuitenkin.

Vierailija
18/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti siinä häiritsee pelko, että oma mies katselee nuorempien perään. miehiä taas epäilys siitä että se onkin totta, ettei nuoruus naisessa tarkoita automaattista luonnevikaa eli oma vaimo tulikin valittua väärin perustein

Vierailija
19/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän joku olisi vanhemmasta, ei varakkaasta miehestä kateellinen? Että pääsee omaishoitajaksi parin vuosikymmenen päästä, jotta erektiovaikeuksia jne. 

Vierailija
20/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis hoi, sinua kaivataan antamaan tyhjentävä selvitys lempiaiheestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi