Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotisataman Deitti - onko jollakulla positiivisia kokemuksia?

Vierailija
25.11.2014 |

Pari muuta deittisivustoa olen joskus kokeillut, ja ne tuottivatkin aikoinaan aikamoisen määrän yhteydenottoja miehiltä, mutta se laatu... Huoh. Sittemmin tapasin ex-mieheni ihan perinteisesti ravintolassa, ja nyt kun parisen vuotta on eron jälkeen tullut sinkkuutta maisteltua, niin olisi mukava taas tavata uusia ihmisiä. Ravintoloista ei oikein sellaista järkevää 35+ miestarjontaa tunnu löytyvän, joten josko tuolta? Eronnut toki olen, mutta en omasta aloitteestani, ja minulla on aika perinteiset, kristilliset elämänarvot.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä löytyy, mutta ei kai niitä koskaan liikaa voi olla. :) Mutta juuri tuollaista toivoisin, ettei mikään seurakuntaantiivi tarvitsisi olla, mutta kuitenkin "usko sydämessä".

Aloittaja

Vierailija
2/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurakunta-aktiivi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me löydettiin mieheni kanssa toisemme sen kautta vuonna 2008. Naimisiin mentiin 2009 ja esikoinen syntyi tänä vuonna eli 2014 :) oltiin aika ulkokultaisia, mutta uskottiin Jumalaan. Ei kuitenkaan teot olleet samassa linjassa arvojen ja uskon kanssa. Saatiin sit oppia et mitä Jeesus teki ristillä meidän puolesta ja tultiin uskoon. Eli uskomme et Jeesus Kristus on meidän vapahtaja ja Herra.

SIUNAUSTA SULLE. Toivottavasti puoliso löytyy :) Jumala on hyvä ja Hänen suunnitelmat meidä ajatuksia korkeammat!

Vierailija
4/38 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ainakin positiivista palautetta. Löysin mieheni juuri tuolta. Nyt olemme jo 3 vuotta olleet yhdessä ja mitä mahtavin retki on tähän asti ollut. :) Suosittelen kokeilemaan , koska ei sitä koskaan tiedä :) 

Vierailija
5/38 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on, että siellä on kovin vähän naisia, ainakin Satakunnan alueelta. Muutama hassu eikä oikein ketään omasta ikäryhmästä. 

Vierailija
6/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
7/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon peräkammarin poikia, jotka lähettävät kaikille saman viestin.

Vierailija
8/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samaa tasoa kuin muuallakin mm. koulutustason kannalta, mutta voi siellä joku helmikin olla joukossa. Tunnustavat kristityt haluavat varmaankin samanlaisen puolison. Tosin onhan siellä kai niitäkin, joiden kristillisyys näkyy lähinnä arvoissa eikä esimerkiksi seurakunnan elämään osallistumisena. Toivottavasti löydät ainakin uusia ystäviä :)

Vierailija
9/38 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vain päivän tuossa deitissä kaverini ideasta johtuen.....minut bongasi itse kotisatama deitin perustaja! Hän oli aina haaveillut juuri mun laisesta naisesta ulkonäöllisesti sekä persoonaltani. Meidät johdatettiin yhteen, olimme nähneet toisistamme untakin vuosia ennen tätä. Pasi on juuri semmonen, joka on mun unelma. Mun koko elämän tilanne muuttui. Olemme naimisissa ja saimme kaksi lasta,vuosi ikäeroa lapsilla.

Vierailija
10/38 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko onni varattu vain toisille??? Eikö ikä-ryhmäni takia ole enää sitä ihanne kumppania

löydettävissä??? Toivossa kuitenkin aloittelen alkavaa vuotta..Onnea teille jotka olette sen

löytäneet..Yksinäiset tukekaa toisianne..K

Vierailija
11/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kotisamassa ehkä 2-3 kuukautta.

Löysin sieltä muutaman ehdokkaan tapasin 2-3 naista.

Sitten tuli nainen jonka kanssa sovimme tapaamisen.

Ennen kuin kerkesimme vaihtaa sanaakaan toisillemme,

Niin tunsin nyt tässä hän on.

Ensitapaamisesta kun oli kulunut n. 2 kuukautta olimme

Kihloissa ja siitä runsas 2 kuukautta naimisissa.

Tuolloin elettiin vuotta 2007 nyt tulee 9 vuotta kun olemme

olleet yhdessä.

Päivääkään emme ole epäilleet päätöksiämme, me kuulumme

Toisillemme.

Suosittelen rohkeasti käyttämään Kotisatama deittiä - onnea.

Vierailija
12/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että akuuteimmat psykoositapaukset siellä.

Vierailija
13/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuleiden oma deittipalvelu? Enpä ole ennen kuullutkaan..

Vierailija
14/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kuullut, että akuuteimmat psykoositapaukset siellä." - Ja taitaa olla painokelvotonta, mitä kaikkea Suoli24:n palvelin tarjoaa, vaikka kyllähän sen kautta taisi yksi onnekas löytää itselleen pääministeritason kumppanin itselleen, ainakin hetkeksi. Tai Eliittikumppaneista löytää sen  lippispäisen oman rakkaan eskonsa...  

Summa summarum taitaa jokaisesta nettitreffipalvelimella olla omat hyvt ja huonot puolensa, vaikka hauskaa tai mukavaahan niistä on lukea kokemuksia; ties vaikka uskaltatuisin joskus vielä itsekin, mitään erityistä järki syytä, mikis en ole siellä jo nyt ei ole. - Ellei sitten mahd. välimatka...    

Vierailija
15/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen poikamies kuulostaa aika painajaiselta.

Vierailija
16/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty mies, seurakunta-aktiivi ja kokeiltu on.

Poikkeuksena muihin palveluihin sieltä saa naisiltakin viestejä, mutta nämä ovat tyypillisesti itseäni vanhempia kouluttamattomia naisia, jotka kehuskelevat esim. kodinhoitotaidoillaan ja haluavat nopeasti naimisiin. Löytyy myös muuten kiinnostavia profiileita, joissa lukee, että seksiä saa sitten avioliitossa. Paljon vuosikausia sivustolla roikkuvia vanhojapiikoja. Joko etsitään unelmien prinssiä jonka Jumala johdattaa syliin, tai sitten äärimmäisen stereotyyppistä ja tylsää insinööritavista uskismiestä. Jos mies on nähnyt millään tavalla elämää, esimerkiksi käynyt joskus baarissa, niin sivuston siveät neitsyet eivät kiinnostu - ellei sitten ole joku linnakundi joka on kääntynyt hellariksi.

Itse en ainakaan löytänyt tuolta yhtään ns. normaalia naista. Tuntuu siltä, että sinne valuu naisista seurakuntien pohjasakka.

Vierailija
17/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"17" - Minkä ikäinen olet? - Kieltämättä kuvasit juuri sitä, mitä itse pelkään. - Tosin veikkaanpa -kun en tiedä-, että siellä on myös miehiä, jotka eivät ehkä ole niitä penaalin tervimpiä mehiä. Tai yleistäen miehiä, joilla on hyvin konservatiiviset arvot ja kuvittelevat olevansa pyhimyksiä kun eivät, ehkä käy baarissa.   

Vierailija
18/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 36 nykyään, kolmenkympin paremmalla puolella oon käyttänyt sivustoa. Siellä tuli vaan vaastaan niin outoja naisia ettei missään muualla... Esim. lääkärinainen joka kehui joka viestissään miten tykkää lapsista ja kyseli mun lapsista, ja halus samantien päästä treffeille. Sitten kun sovin ne, niin se perui edellisenä päivänä. Ja sitten tuli vastaan yli 40-vuotiaita amiksen käyneitä, jotka yrittää saada mut akateemisen tyypin kiinnostumaan kuvailemalla, miten hyvin ne osaa hoitaa kotityöt. Joku taisi lupailla olevansa taitava sängyssäkin. Pitäis vaan mennä nopeasti naimisiin :O Siis tuntuu, että nillä on jotkut 50-luvun elämänarvot, että mies ei osaa kokata eikä pyykätä, ja on etsimässä sivustolta kodinhoitajaa :P

Täytyy sanoa, että yhden järkevän tyypinkin kanssa kävin sieltä treffeillä, mutta ei löytynyt kemiaa. Eli kai sieltä voi jotain löytääkin, jos käy hyvä tuuri. Kuitenkin niin outoja tapauksia ei oo tullut vastaan ees Tinderissä kuin tuolla oli.

Vierailija
19/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskovainen poikamies kuulostaa aika painajaiselta." - Tarkoitatko, että sinulle tulee mieleen uskovaisesta pikaystävästä vähän samantapainen mielikuva, kuin mitä "19"    mallikkaasti kuvasi nais- profiilin haltijoista. - Eli tiivistäen kauniisti sanottuna miehiä, joiden elämän arvot ovat jääneet, jonnekin 50-luvulle. .. Ja niikuin "17" kirjoitti ...ja jotka luulevat olevansa pyhimyksiä, kun eivät käy baareissa..

Onko siis vain hyvin harvinaista, että uskovaisella pojalla voisi olla sananaisesti modernimmat,etten sanosi tasa-arvoisemmat elämän arvot? - Vai mikä tuossa uskovaisuudessa pelottaa tai millaisia mielikuvia se tarkemmin ottaen herättää?    

Vierailija
20/38 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne valuu vanhatpiiat. Törkeetä veljen nimitellä uskonsisaria pohjasakaksi. Mitäs jesse tosta sa oo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi