Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni avointa peliä naispuolisen kaverinsa kanssa

Vierailija
25.11.2014 |

Jep.

Lyhyesti: istuttiin iltaa neljästään baarissa. Seurueeseen kuului minä miehineni ja mieheni kaksi kaveria, joista toinen oli tämä nainen. Mieheni kaveri yritti pokailla tätä naista koko illan, ja heillä on samaa historiaa ollut aiemminkin jo, joten tuo asetelma tiedettiin entuudestaan. Jossain vaiheessa hiukan kypsytti katsoa sitä naisen käytsötä, että jos ei oikeasti kiinnosta, niin miksi ei vaan voinut sanoa sille miehelle suoraan vaan piti antaa siimaa ja taas vetää takaisin. Sitä souvia seuratessa melkein haukottelin.

Jossain vaiheessa kesken juttujen huomasin, että jäin täysin ulkopuoliseksi ton kolmikon keskellä, ja tajusin samassa mikä se kylmä asetelma todellisuudessa oli: nää molemmat miehet yritti vokotella samaa naista, ja nainen oli kartalla tapahtumista aivan kaiken aikaa, ja nautti tilanteesta. Mikä kuitenkin pisti silmään, niin nainen oli selkeästi kiinnostunut miehestäni, ja ei siinä mitään, mutta mieheni oli selkeästi kiinnostunut naisesta!

Se katseidenvaihto, naisen pyyntö saada sovittaa mieheni silmälaseja, myöhemmin illalla vahingossa tapahtunut toisiinsa nojailu.. Yhteiset jutut, mieheni naureskeli naisen aivan omituisille vitseille, jne. Olin aivan ulkopuolinen, ja pian mies huomasi sen ja yritti paikata tilannetta halailemalla ja antamalla jotain pusuja, mutta silti hänestä kuulsi läpi miten se ei tullut aivan sydämestä.

Kun palasimme kotiin, niin perinteisen yhdessäolon sijaan (seksin harrastaminen, teeveen kattelu käsi kädessä ja sylikkäin sammahtaminen tms.) niin mies oli aivan omissa maailmoissaan ja todella onnellisen oloinen, ja meni sikseen yksin nukkumaan. Katselin häntä miten hän makasi aivan onnellisena unissaan sängyllämme ja itkin kai enemmän väsymyksestä kuin mustasukkaisuudesta - en mahtanut tilanteelle mitään.

Tapahtuneesta on jo hetki aikaa, mutta jotenkin jäänyt kummittelemaan. Nyt mies on menossa kaljalle tuon naisen kanssa, koska he ovat kuulemma jo tunteneet kauan ja he haluavat viettää aikaa. Nyt riitelemme saako hän mennä sinne, ja olen jo kuullut olevani ylimustasukkainen, hallitsen häntä ja siinä ei kuulemma ole mitään taustalla.

Eli, miten minun tulisi toimia etten menetä kasvojani yhtään enempää? Milloin omaa vaistoaan kannattaa kuunnella?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Minä olin samassa tilanteessa tuoreessa suhteessa, mutta miehellä oli jotain peliä hyvän ystäväni kanssa, jolla puolestaan oli kausi, jona hän haki koko ajan miesten hyväksyntää muiden naisten kustannuksella. He soittelivat salaa, flirttailivat ja juttelivat sopimattomia. Minä kuulemma olin hullu ja "vaikea ihminen", kun yritin asiallisesti selvittää, mitä tapahtuu. Tuntuikin, että sekoan siinä julmassa leikissä. Jätin miehen ja surin (sillä hän oli eron jälkeen vielä julmempi ja välinpitämättömämpi), ja lopulta myös "ystäväni", johon ei voinut enää luottaa. Eron myötä myös miehen ja ystäväni yhteydenpito loppui kuin seinään, en tiedä miksi.

Suosittelen, että eroat ennen kuin tämä juttu kalvaa sinut ihan loppuun. Mies ei ole arvoisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Vierailija
4/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että mene mutta takas ei ole tulemista.

Vierailija
5/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo itse sanoisin tuossa vaiheessa, että joko se muikki tai minä.

Vierailija
6/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ei käy, vaan kelvataan molemmat ja mun pitää hyväksyä tilanne.

ap

Vierailija
7/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä asetelma on nyt mennyt myös siihen, että naiselle on tiedotettu raivareistani ja nää kumpikin nauraa mulle tosi vähättelevään sävyyn. Mulla ei siis ole mitään arvoa tässä välissä. Lisäksi se nainen menee ihan seiniä pitkin mut nähdessään, mutta koittaa kohteliaasti jutella jotain. Mä taas ignooraan ihan täysin, ja se tuo lisää vettä myllyyn huvittuneisuuden muodossa.:( Tunnen itseni niin pieneksi ja vähäpätöiseksi, ja mietin miten pelastaa tilanne menettämättä enempää arvokkuuttaan.

Vierailija
8/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä kuuluu, miten voit nyt?

Vierailija
9/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan soveliasta käytöstä kuvauksesi perusteella. Luota omaan vaistoosi.

Vierailija
10/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla tuollaisessa suhteessa oikeasti?

Vierailija
11/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa siltä, että hän haluaa pitää pientä kivaa uuden ihastuksensa kanssa. En tarkoita, että menisi pettämiseen saakka mutta haluaa paistatella ihailussa. Vedättää siis sekä sinua, että tätä naista. 

Käytös kuulostaa tosiaan siltä, että miehesi on ihastunut toiseen. Nyt ratkaisee se mitä miehesi aikoo asialle tehdä. Ihastuminen varsinkin pitkissä parisuhteissa on normaalia..mutta ei asian kanssa leikkiminen ja tunteen kasvattaminen. Saati sitten sinun ja sen kolmannen osapuolen tunteilla leikkiminen. Sinuahan mies ei toki jätä..haluaa koko kakun..Eli laita itse piste tilanteelle. Ansaitset parempaa. Ainakin vakavan keskustelun paikka!

Vierailija
12/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette olleet yhdessä? Naisen ja miehesi on aika helppo vetää tuollaista showta..se on vallankäyttöä. Mutta turhaan mustasukkaisia naisia on niin paljon, että siihen kategoriaan (pirtti-hirmu) luetaan helposti.

Vierailija
13/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:27"]

Miten kauan olette olleet yhdessä? Naisen ja miehesi on aika helppo vetää tuollaista showta..se on vallankäyttöä. Mutta turhaan mustasukkaisia naisia on niin paljon, että siihen kategoriaan (pirtti-hirmu) luetaan helposti.

[/quote]

Puoli vuotta.:( Jos ikä kiinnostaa, niin alle kolmikymppisiä ollaan.

Sattuu tosiasioiden myöntäminen. ;(

Vierailija
14/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan jiske sieltä baarista joku äijä teidän pöytään ja lirkuttelet sille tai sitten hankit itsellesi jonkun läheisen mies ystävän!

Vierailija
15/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää käytöstä mieheltäsi. :( Olen kokenut samaa ja se oli kauheaa.

Vierailija
16/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi..taitaa olla, että tämä nainen on ollut miehen ykkös-kiinnostuksen kohde. Kun sinä olet tullut kuvioihin on tämä toinen nainen joka tajunnut haluavansa miehesi tai sitten huono-itsetuntoisena haluaa miehen takaisin valtaansa. Osasi on huono:( Voimia sinulle!

Vierailija
17/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 00:27"]

[/quote]

Puoli vuotta.:( Jos ikä kiinnostaa, niin alle kolmikymppisiä ollaan.

Sattuu tosiasioiden myöntäminen. ;(

[/quote]

Jos olette olleet vasta puoli vuotta yhdessä, niin teillähän pitäisi olla vielä täysi rakastumisvaihe päällä. Jos mies jo tuossa vaiheessa flirttailee avoimesti toiselle naiselle ja pitää sinua pirttihirmuna, tuo teidän juttunne ei oikeasti tule kestämään.

Vierailija
18/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ap,

Jos olisitte olleet miehen kanssa kauemmin yhdessä, sitten toki ehdottaisin, että yritätte selvittää asiaa tai annat olla jonkin aikaa tms. Mutta tuo puoli vuotta on niin onnettoman lyhyt aika, minkä olette yhdessä olleet, että aika huolestuttavalta vaikuttaa kyllä. Joten anna ukon mennä, en usko, että mitään tuolle tilanteelle voit.

Vierailija
19/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sä jonkun jätkän kanssa "kaljalle" :D siinä saa sitten ukko ite olla mustasukkainen, jos siis ylipäätään on

Vierailija
20/76 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podetko miesvihaa?