Exän vehkeet
Mulla on ollut nyt suhde viitisen vuotta upean naisen kanssa. Seksi on parasta mitä olen kokenut ja olen onnellinen että pystyn antamaan hänelle nautintoa ja orgasmeja lukuisilla eri tavoilla ja hän myös näyttää nauttivansa. Viime viikolla tuli kuitenkin käärme paratiisiin.
Olen ollut aina todella epävarma omasta varustuksestani. Ehkä turhaan, vaikka se on sitä parjattua 15-16 sentin luokkaa ja noin 4.5 senttiä paksu. Sain tietää että kumppanillani on ollut ennen mua suhde miehen kanssa jonka tunnen. Asumme pienellä paikkakunnalla ja olen ollut samassa urheiluseurassa hänen exänsä kanssa. Ja tällä exällä oli iso, siis niin iso että sitä ei voinut olla suihkussa huomaamatta ja on jäänyt mieleen.
Nyt seksi ei sitten yhtäkkiä enää luistakaan. Ajattelen vaan että onhan mun vehkeiden pitänyt olla melkoinen pettymys tuollaisen norsunkärsän jälkeen. Pari kertaa sängyssä on tästä syystä stondis kadonnut, jonka olen kuitannut ”väsymyksellä” ja ”stressillä” - siis valehdellut.
Tiedän että tämä on todella typerää ja kumppanini ei ole koskaan ilmaissut mitenkään tyytymättömyyttä, sen sijaan päin vastoin ja todella usein. Ymmärrän että jos ihmisellä on useita kumppaneita elämän aikana niin on hirveän epätodennäköistä että uudella olisi aina edellistä suurempi. Mutta silti. Tämä taitaa olla myös niitä aiheita joista puhuminen ei loppupeleissä kannata.
Tiedän mitä palstan lukemattomat trollit tähän haluaa vastata, joten räkyttäkää vain vapaasti. Sen verran paksu mun nahka on, että ei tunnu missään. Mutta jos joku ihan täysijärkinen keskustelija palstalla on paininut saman asian kanssa, niin olisi kiva tietää miten pääsitte tilanteesta yli?
Kommentit (182)
Ap kukaan ei ole täydellinen, mutta suhteessa ei ole varaa olla luottamatta kumppaniin. Minulle tämä näyttäytyy luottamuspulana, ja tarkastelisi
ongelmaasi ennemminkin sen kautta, että luotatko häneen kaikissa muissa asioissa? Hoida ne asiat kuntoon, niin ei ole syytä olla luottamatta hänen sanaansa tässäkään asiassa.
Joskus samoissa vesissä uiskennellut.
Tulin aikoinaan näille saiteille kirjoittamaan isokaluisena oikeita kokemuksia ja siitä, ettei iso kalu ole mikään taikasauva, jolla nainen aina laukeaa. Naisen kiihoittaminen orgasmiin vaatii paljon paljon enemmän kaikkea muuta ja sittenkin isolla kalulla voi orgasmin pilata liialla voiman käytöllä. Haittaa isosta kalusta on heti, jos alkaa naimaan liian aikaisin tai naisella on pienet paikat, eikä pillun syvyys riitä. Meillä menty alusta lähtien siinä rajoilla ja oli nuorena opettelemista, kun aina väitetty, että pilluun mahtuu mitä vaan. Vaan ei aina mahdu. Ikinä en ole pienistä pilluista haaveillut, isoa väljempää olisi ollut kiva kokeilla. Onneksi alusta lähtien lähtenyt sille tielle, että naisen/vaimon nautinto ja orgasmit on pääasia oman nautinnon saamiseksi. Siksi ollut ja nainut aina herkällä korvalla kuunnellen reaktioita. Hyvin on pärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Tulin aikoinaan näille saiteille kirjoittamaan isokaluisena oikeita kokemuksia ja siitä, ettei iso kalu ole mikään taikasauva, jolla nainen aina laukeaa. Naisen kiihoittaminen orgasmiin vaatii paljon paljon enemmän kaikkea muuta ja sittenkin isolla kalulla voi orgasmin pilata liialla voiman käytöllä. Haittaa isosta kalusta on heti, jos alkaa naimaan liian aikaisin tai naisella on pienet paikat, eikä pillun syvyys riitä. Meillä menty alusta lähtien siinä rajoilla ja oli nuorena opettelemista, kun aina väitetty, että pilluun mahtuu mitä vaan. Vaan ei aina mahdu. Ikinä en ole pienistä pilluista haaveillut, isoa väljempää olisi ollut kiva kokeilla. Onneksi alusta lähtien lähtenyt sille tielle, että naisen/vaimon nautinto ja orgasmit on pääasia oman nautinnon saamiseksi. Siksi ollut ja nainut aina herkällä korvalla kuunnellen reaktioita. Hyvin on pärjätty.
Allekirjoitan täysin. Ex oli paikoiltaan pienemmän puoleinen ja seksi oli yhtä varomista, ja lopulta jätimme koko yhdynnän pois, koska kumpikaan ei lopulta nauttinut siitä. Nykyisen kanssa ei tarvitse varoa ollenkaan ja voi pojat kuinka mukavaa on naida ilman takaraivossa olevaa ajatusta varovaisuudesta. Mulla menee omatkin halut jos nainen ei pysty nauttimaan.
Entä jos itse olisit aiemmin ollut naisen kanssa, jolla olisi ollut isot ja kiinteät, jopa houkuttelevan kauniit rinnat? Jos sitten nykyinen naisesi tietäisi asian ja kokisi salassa epävarmuutta tuosta yksittäisestä syystä, olettaen että hänellä omasta mielestään ei olisi yhtä hienot rinnat. Niin tulisiko hänen velloa epävarmuudessa tuosta syystä. Vai voisiko hän ajatella, että hän on muuten paljon sopivampi pari sinulle? Ehkä viehättävämpi, parempaa seuraa, elintavoiltaan fiksumpi, ajatusmaailmaltaan järkevämpi, arvoiltaan sopivampi, luonteeltaan mukavampi ja kaiken kaikkiaan antaen enemmän sisältöä yhteiseen elämäänne?
Haen tällä sitä, että ainahan jokin yksittäinen asia entisessä seuralaisessa on voinut olla tavoiteltavampi. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Tietysti voi olla niinkin, että entinen on ollut puoleensavetävämpi. Silti yhteinen tarina on katkennut jostain syystä.
Tottakai ymmärrän, että naisen rinnat ja miehen sukupuolielin ovat eri asioita, mutta luulen että epävarmuuskokemusten näkökulmasta ollaan aika samalla viivalla sen suhteen miten naiset pohtivat rintojaan ja miehet kikkeleitään.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos itse olisit aiemmin ollut naisen kanssa, jolla olisi ollut isot ja kiinteät, jopa houkuttelevan kauniit rinnat? Jos sitten nykyinen naisesi tietäisi asian ja kokisi salassa epävarmuutta tuosta yksittäisestä syystä, olettaen että hänellä omasta mielestään ei olisi yhtä hienot rinnat. Niin tulisiko hänen velloa epävarmuudessa tuosta syystä. Vai voisiko hän ajatella, että hän on muuten paljon sopivampi pari sinulle? Ehkä viehättävämpi, parempaa seuraa, elintavoiltaan fiksumpi, ajatusmaailmaltaan järkevämpi, arvoiltaan sopivampi, luonteeltaan mukavampi ja kaiken kaikkiaan antaen enemmän sisältöä yhteiseen elämäänne?
Haen tällä sitä, että ainahan jokin yksittäinen asia entisessä seuralaisessa on voinut olla tavoiteltavampi. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Tietysti voi olla niinkin, että entinen on ollut puoleensavetävämpi. Silti yhteinen tarina on katkennut jostain syystä.
Tottakai ymmärrän, että naisen rinnat ja miehen sukupuolielin ovat eri asioita, mutta luulen että epävarmuuskokemusten näkökulmasta ollaan aika samalla viivalla sen suhteen miten naiset pohtivat rintojaan ja miehet kikkeleitään.
Tässä on vaan sellanen ongelma, että jos mies kertoo epävarmuudestaan, se ei saa lähellekkään niin hyväksyttävää vastaanottoa jos kertojana on nainen. Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon. Voi vaikka katsoa ketjun missä nainen häpeilee pieniä rintojaan.
Kyllästyttää kirjoitti:
Apua!
Taas kalun mittaaja!
#kaluhätätila
Pitäisikö julistaa?
Voisiko tehdä kansalais-aloiteen
Tämä on kyllä jännä keskustelu. Kuinka todennäköisenä pidettä sitä, että keskimääräiset 10 seksikumppania historiassaan omaava ei olisi kokenut - kenties paljonkin - isompaa penistä kuin aviopuolisollaan on? Aika huono on tilanne miehellä, jos hänen on oltava aina isomunaisin kaikista naisen kokemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisen luovaa trollaus AP:ltä.
Onnittelen, aihe on vain aivan loppuun kulutettu, joten siitä miinuspiste.
Kirjoittaminenboli muuten kertakaikkisen sujuvaa ja tarina moneltaosin uskottava.
Muutama ylilyönti tarinassa paljasti kertomuksen saduksi.
3/5Älä viitsi leikkiä fiksua, se ei vain toimi. Kirjoittaminen sulta ei suju ja tuo analyysintynkä herättää lähinnä myötähäpeää. Typerä asenne kerta kaikkiaan. Ap:n ongelma on varmasti monen miehen oikea huoli. Turha sitä on sivullisten huudella trolliksi.
Sama kokemus että tiesin yhden entisen jolla oli huomattavan iso. Kyllä se vaivasi. Naiset näköjään pitää tätä ongelmaa trollaamisena. Taitaa olla parasta pysytellä sinkkuna niin ei ole murheita koosta.
Mitä väliä sillä on minkä kokoinen on ollut exällä, jos kerran on EX ja nainen on mielummin teidän kanssa. Ihme valitusta. Kannattaisi keskittyä oman naisen tyydyttämiseen ei murehtia jonninjoutavia. Muussa tapauksessa teillä ei kohta ole naista. Pessimisti ei toki pety ja jarrua kannattaa painaa jo vihreällä valolla.
Exän värkki oli ihan toista luokkaa kun nyksän,on niin karvaset rupellihäppärit että en haluais ees koskee
Voisit olla mun mieheni, koska tilanne on samanlainen. Jos ihan rehellinen olen, niin tottakai exän vehje tuntui fyysisesti jonkin verran paremmalta, mutta toisaalta sillä teki helposti kipeääkin. Mutta mitä minä pelkällä hyvällä vehkeellä tekisin, kun koko mies oli mulkku? Sänkytouhut hoitui pelkkänä fyysisen nautinnon lähteenä, en viitsinyt edes katsoa miestä sen aikana, ja äkkkä pois orgasmin jälkeen, kun en muuta sillä ihmisellä tehnyt.
Sänkytouhut nykyisen kanssa taas. Hän on taitavampi antamaan suuseksiä ja käyttämään käsiään. Paljon parempi kuin ex. Ja se rakkauden määrä välillämme on jo puolet koko touhusta. Minulla on aika lyhyt toosa, niin sillä 15 senttiselläkin pääsee kyllä pohjaan. Nautin seksistä todella paljon, vaikka aina ei niin kovin hyvää fyysistä tuntumaa olekaan. Klitoriksestahan se suurin nautinto tulee. En ole täydellinen itsekään, niin mies on minulle vain entistä rakkaampi, kun hänelläkin on omat epävarmuutensa.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vaan sellanen ongelma, että jos mies kertoo epävarmuudestaan, se ei saa lähellekkään niin hyväksyttävää vastaanottoa jos kertojana on nainen. Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon. Voi vaikka katsoa ketjun missä nainen häpeilee pieniä rintojaan.
Minä en varsinaisesti koe mitään hyväksyttävää vastaanottoa. Pienet rinnat olisi hiton pieni ongelma verrattuna niihin ongelmiin, mitä mun kropassa on. Tiedän, että nyxällä on ollut pieniä ja tosi siroja, laihoja ja hyväkroppaisia naisia. Ja mua paskempaa kroppaa saisi etsiä. Kyllähän se ahdistaa minua välillä paljonkin. Silti tiedän myös, että nyxä rakastaa minua eniten, haluaa olla kanssani ja nauttii seksistä. Kyllä se seksi on hyvin pitkälti myös psyykkistä toimintaa.
N28 kirjoitti:
Omalla exällä oli noin 23cm ja todella paksu kulli, itse en pystynyt nauttimaan seksistä, koska tuon kokoinen sattui todella paljon, en saanut orgasmia ikinä yhdynnässä, nykyisellä miehelläni on 14-15cm kulli ja en ole ikinä nauttinut seksistä näin paljoa, saan orgasmin helposti yhdynnässä nyt kun voin vaan nauttia eikä tee kipeää, että ei se koko kaikkea ratkaise :)
Kyllä oikeesti nauttivat ja osaavat naiset kertoo, onko koko sopiva(ihanteellinen) vai liian iso. Nauttiva-osaava nainen oikeesti nauttii ilman feikkausta ollen lähes tajuttomuuden partaalla. Ehkä ei pysty edes sanoo mitään vähään aikaan keräillessään itseään siihen hetkeen endorfiinien tulituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jonnet nukkumaan. Huomenna on taas koulupäivä ja ehkäpä taas kalunmittauspäivä.
Ei nukuta! Mene itse!
Vähän samaa ongelmaa kuin ap:lla. Tai eri asiassa kyllä. Exän koosta en tiedä, mutta tiedän, että hän sai naiseni raskaaksi 2 kertaa ns. kertalaakista. Itse olen yrittännyt siittää naiseni jonkun puoli vuotta tuloksetta, joten tiedän kyllä ketä tässä aletaan syyttää, jos ei kohta natsaa. :(
Höpö höpö, iso muna tuntuu huonolle
Exän pippeliä (13cm) ei ole ikävä, mutta vikkelää kieltä, hyviä sormia ja pervoo luonnetta välillä kaipaan. Nykyinen hiukan ujo ja tosikko. Säikähtää selvinpäin mun ehotuksii... Oisittepa nähny sen ilmeen kun eka kerran istuin sen naamalle....
N42 kirjoitti:
Exän pippeliä (13cm) ei ole ikävä, mutta vikkelää kieltä, hyviä sormia ja pervoo luonnetta välillä kaipaan. Nykyinen hiukan ujo ja tosikko. Säikähtää selvinpäin mun ehotuksii... Oisittepa nähny sen ilmeen kun eka kerran istuin sen naamalle....
No eihän sitä olisi edes pystynyt näkemään 🤔
Vierailija kirjoitti:
N42 kirjoitti:
No eihän sitä olisi edes pystynyt näkemään 🤔
Mut oisit halunnu yrittää katella ;)
Mun exällä oli iso kulli, ja mun nyt jo pitkäaikainen mieheni tietää sen. Ei ole ikinä ollut ongelma hänelle, sillä tietää hyvin ettei seksi ollut silloin hyvää, vaan nytpä on. Ei kaikki miehet ajattele noin, vaikka onhan se inhimillistä.