Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa olet yleensä kotona?

Vierailija
02.10.2021 |

Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
61/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea lököttävää ja risaista. Tavallaan esteetikkona ei halua rumaa ympärilleen.

Vierailija
62/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamahousut ja T-paita tai rento mekko/hame. Talvella yleensä pitkä huppari ja legginsit ja jaloissa villasukat tai lämpimät pörrösukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart casual, mukavat ja siistit. Mistään ei kiristä tai purista, mutta näyttää hyvältä. Ei mee aikaa valmistautumiseen, kun voi lähtee niillä vaatteilla lähes mihin vaan. Ja olo on kuin aikuisella ihmisellä aina.

Meni kauan tajuta et ihmiset kohtelee tosi eri tavalla riippuen siitä miten pukeutuu, myös itse.

Vierailija
64/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneet housut ja kulunut paita. Alennan kulahtaneet vaatteet kotivaatteiksi. Jos tulee vieraita, puen siistimpää päälle.

Vierailija
65/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smart casual, mukavat ja siistit. Mistään ei kiristä tai purista, mutta näyttää hyvältä. Ei mee aikaa valmistautumiseen, kun voi lähtee niillä vaatteilla lähes mihin vaan. Ja olo on kuin aikuisella ihmisellä aina.

Meni kauan tajuta et ihmiset kohtelee tosi eri tavalla riippuen siitä miten pukeutuu, myös itse.

Minulla ei mennyt tuon tajuamiseen kauan, mutta sen jälkeen päätin, etten itse anna toisen pukeutumisen määrittää sitä miten ihmistä kohtelen tai miten hänet kohtaan ja samalla päätin etten aio koskaan alentua pukeutumaan siten kuin massa pitää oikeaoppisena, vaan pukeudun siten kuin haluan. Eräs exäni on miljonääri ja pukeutuu aika lailla kuin puliukko, ainoa erotus on se, että exäni pukeutuu aina puhtaisiin vaatteisiin. Hän ostaa vain tarjousruokaa ja ajelee jollain ruostuneella mersulla, jonka arvo on lähempänä 500 euroa kuin tonnia. Sanoi, että varma keino karsia pois kaikki golddiggerit on pukeutua ja elää kuin köyhälistön edustaja.

Vierailija
66/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoiset suht löysät pyjamahousut ja t-paita tai toppi. Kylmällä villasukat, muuten ilman sukkia.

Vierailija
67/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluneet housut ja kulunut paita. Alennan kulahtaneet vaatteet kotivaatteiksi. Jos tulee vieraita, puen siistimpää päälle.

Sama meininki. En halua heittää vaatteita pois vaan käytän kaiken ihan loppuun asti. Nyt heitän jo kerran paikatun mekon pois ja yhden paidan. Siis on ihan siistejäkin kotivaatteita, mutta osa on normaalista käytöstä poistunut ja käytetään pieruverkkareina kotona. 

Vierailija
68/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla ainakaan vaatteiden vaihdossa mene paria minuuttia kauemmin, joten aina on kyllä valmis lähtöön lyhyelläkin varoitusajalla. 

Vierailija
69/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä toppi, ei alushousuja tai muitakaan housuja...

Vierailija
70/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit, mukavat alusvaatteet ja sukat. Collegehousut ja t-paita. Viileämmillä keleillä huppari ja villasukat.

Vierailija
71/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain alkkareilla tähän aikaan vielä. Katsotaan sitten syksymmällä pitkät kalsarit ja paita päälle jos viileitä kelejä tulee.

Ulos lähtiessä pukeudun tietysti varpaista päähän.

Vierailija
72/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ja avonainen toppi josta nännit paistaa läpi nätisti. Tyttären poikaystävä ainakin arvostaa. Näkyy usein pieni bouneri.

Vierailija
73/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mekko, syksyllä/talvella legginsit ja ja t-paita/neuletakki.

Vierailija
74/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaan tajua noita verkkareita ja collareita edes kotiasuna. Urheiluun ne kai lähinnä on tarkoitettu.

Itse tykkään pukeutua siististi kotonakin, ei se sulje mukavuutta pois. Tänään minulla on pitsinen alusasusetti (en voisi edes kuvitella käyttäväni eri paria olevia rintsikoita ja pikkareita), ohuet sukkahousut ja tummasävyinen kuviollinen kietaisumekko.

Siis käytetäänkö noita urheiluun loppujen lopuksi?

Vierailija
75/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat college housut tai verkkarit. Samoin pusero, vanha tyyli myös puserossa, ne ovat niin rentouttavan lötköt 😂...ja mukavan kotoisat.

Sunnuntai iltaisin laitan yleensä yöpuvun päälle jo tuossa ennen klo 18... Kun sunnuntaisin tulee monia minun suosikki ohjelmia telkkarista. Lojun sohvalla ja renroudun telkkarin ääressä.

Vierailija
76/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona ollessani joku paita , lyhyt hame ja sukkahousut

Vierailija
77/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla bokserimiehen kanssa missään pitkässä suhteessa. Kotona ok shortsit tai mitkä vaan housut, kunhan on suht siistit. Alusvaatteissa pyöriminen ei olisi minulle ok.

Vierailija
78/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, joten ei tarvitse ottaa muita huomioon. Yleisin kotiasu on kalsarit (lyhyet alushousut) ja sukat ja niiden päällä villasukat, ei muuta.

Asun kerrostalohuoneistossa, joka on vähän turhankin lämmin ympäri vuoden. Paitaa ja pitkiä housuja ei sen vuoksi tarvitse, mutta sukat ja niiden päällä villasukat ovat mukavat. Niitä(kään) en tarvitse lämpömielessä.

Vierailija
79/421 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus yöpukupäiviä, koska se on lapsista hauskaa. Päivittäin ulkoillaan ja käydään leikkipuistoissa. Yleensä kuitenkin ihan tavalliset sisävaatteet kotonakin. Vaikka olen äitiyslomalla, vaihdan aamulla jalkaan farkut tai kangashousut ja tavallisen puseron. Usein laitan vähän meikkiäkin.

Vierailija
80/421 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä joku mieheni iso huppari tai t-paita ja alushousut.