Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa olet yleensä kotona?

Vierailija
02.10.2021 |

Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
101/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden alla ihan alasti.

Vierailija
102/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit ja joku iso paita.

Kesällä olen usein alusvaatteilla, kun kämppä on helteellä ihan pätsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä säällä on usein pitkät kalsarit, kätevää kun siihen voi vetää ulkohousut päälle kun lähtee ulos koiran kanssa. Jos ulkona tarvitsee vaan yhdet housut niin sisälläkin on yleensä jotkut collarit jalassa ja niitä en vaihda lenkille lähtiessä. Yläosana kotosalla on yleensä t-paita tai toppi sekä huppari tai joku vanha neule joka on vielä ehjä mutta sen verran kulahtanut ettei viitsi käyttää enää töissä.

Kesällä on yöpaita tai rennot shortsit ja t-paita. Joskus käytän puuvillaisia pyjamahousuja.

Alusvaatteet tietysti, paitsi rintsikoita en pue jos käyn vaikka treenin jälkeen suihkussa enkä ole lähdössä ulos enää samana päivänä.

Jos olen kutsunut vieraita, pukeudun vähän siistimmin. Yllätysvieraille olen mielestäni riittävän pukeutunut noissa normaaleissa kotivaatteissa. En kotonakaan tykkää käyttää mitään ihan järkyttäviä ryysyjä.

Vierailija
104/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit, toppi ja flanelipaita.

Vierailija
105/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvella merinokalsarit, collarit tms, toppi ja kulahtanut neulepaita, mahdollisesti myös huppari/neuletakki. Jalassa villasukat. Kesällä jätän villakalsarit pois ja vaihdan paidan ohuempaan, helteessä jotkut shortsit tai rennot pellavahousut ja t-paita/toppi.

Vierailija
106/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku melkein aina vapaapäivänä. En vaihda erikseen ns. kotiasuun.

Vierailija
107/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmällä säällä on usein pitkät kalsarit, kätevää kun siihen voi vetää ulkohousut päälle kun lähtee ulos koiran kanssa. Jos ulkona tarvitsee vaan yhdet housut niin sisälläkin on yleensä jotkut collarit jalassa ja niitä en vaihda lenkille lähtiessä. Yläosana kotosalla on yleensä t-paita tai toppi sekä huppari tai joku vanha neule joka on vielä ehjä mutta sen verran kulahtanut ettei viitsi käyttää enää töissä.

Kesällä on yöpaita tai rennot shortsit ja t-paita. Joskus käytän puuvillaisia pyjamahousuja.

Alusvaatteet tietysti, paitsi rintsikoita en pue jos käyn vaikka treenin jälkeen suihkussa enkä ole lähdössä ulos enää samana päivänä.

Jos olen kutsunut vieraita, pukeudun vähän siistimmin. Yllätysvieraille olen mielestäni riittävän pukeutunut noissa normaaleissa kotivaatteissa. En kotonakaan tykkää käyttää mitään ihan järkyttäviä ryysyjä.

Aika lailla sama, mutta laitan yleensä kalsareiden päälle toisetkin housut ja yöpaitoja en käytä päivisin kotonakaan. Tosin joku rento kesäinen trikoomekko ei välttämättä hirveästi eroa paitulista 🤔

Vierailija
108/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkamekossa ja tissiliiveissä. Ja reinotossut jalassa. 

Vierailija
109/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkarit ja iso villatakki tai fleece ja villasukat.

Vierailija
110/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaan tajua noita verkkareita ja collareita edes kotiasuna. Urheiluun ne kai lähinnä on tarkoitettu.

Itse tykkään pukeutua siististi kotonakin, ei se sulje mukavuutta pois. Tänään minulla on pitsinen alusasusetti (en voisi edes kuvitella käyttäväni eri paria olevia rintsikoita ja pikkareita), ohuet sukkahousut ja tummasävyinen kuviollinen kietaisumekko.

Eli olet ihan tavallinen av:lla hengaava mies. 

Vierailija
111/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen t-paita, ruskeat tonttu-ukkon housut, harmaat villasukat, mustat alushousut. Tällä hetkellä. :)

Vierailija
112/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kotona alasti vaikka vaimo ja vanhimmat lapset jo joskus sanovat, että voisin minä edes jotain vaatteita kotona pitää. Edes silloin kun meillä on vieraita.

Vierailija
113/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ja talvella collarit, villasukat, paita ja neuletakki. Meillä on vanha talo ja varsinkin lattia hohkaa kylmää kun alla on melkein koko talon verran kellaria. Kesäisin sitten on caprit ja t-paita. Ja toki aina on alushousut ja rintaliivit. 

Vierailija
114/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka musta pvc catsuit ja turkistohvelit kun lattiat on niin kylmät.

Vierailija
115/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton T-paita ja alkkarit.

Jos tulee kylmä, niin trikoot ja villasukat jalkaan. En yhtään kestä olla farkut ja paitis päällä kotona.

Vierailija
116/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot tai olohousut ja huppari tai pörröpaita, alla toppi tai t-paita. Jalassa aina villasukat.

Kesällä tietysti kevyemmin, esim. t-paita ja caprit tai ilmava hame.

Vierailija
117/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella villasilkkiset kalsarit ja myös villasilkkinen aluspaita ja päälle ohut pitkä neuletakki. Kesällä trikookaprit ja pitkä t-paita tai hihaton paita. Sadepäivinä kesällä leggingsit, hihaton villasilkkinen paita ja ohut neuletakki. Ei säre jäseniä.

Vierailija
118/421 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat ihan ehdoton osa kotiasuani, vuoden ympäri. Kylmään vuodenaikaan voi olla ohkaisemmat suokat siellä alla vielä.

Sitten on yleensä kalsarit ja pitkähihainen t-paita. Jos palelen, voi olla hartioilla huivi, tai sitten villapaita, ja paksut verkkarit kalsarien päällä. Kesähelteillä voi olla vaikka saronki eikä sitten muuta, mutta yleensä olen kyllä vilukissa.

Vierailija
119/421 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkupuku, kiiltävät sukkahousut ja korkkarit. Mies vaatii. Ja geishapallot toosassa.

Vierailija
120/421 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä hame, ei mitään sukkia tai sukkahousuja, ja sama t-paita kuin töissäkin on ollut jonkun neuleen tms. alla. Jalassa aamutossut. Tämä sama setti ympäri vuoden. Joo noin aluskalsarit on joku miesten juttu. Olen yrittänyt saada omaa miestäni pitämään edes shortseja, mutta ei, heiluu kalsareissa niinkuin naapureidenkin miehet näköjään. Itselleni ei tulisi mieleen heilua pelkissä alushousuissa kotona, ja oma isäni on kai joku ihme poikkeus, hän ei ole koskaan ollut pelkissä alushousuissa kotona.

Ei ainakaan oma isäni ollut pelkissä alushousuissa kotona enkä myöskään voisi kuvitella omaa miestäni pelkissä kalsareissa ...kotona ollessaan. Melkoisia juntteja he, jotka näin tekee! Meillä käytetään kotiasuja eli vaatteita joita käytetään siis vain kotona.