Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa olet yleensä kotona?

Vierailija
02.10.2021 |

Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
41/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan tajua noita verkkareita ja collareita edes kotiasuna. Urheiluun ne kai lähinnä on tarkoitettu.

Itse tykkään pukeutua siististi kotonakin, ei se sulje mukavuutta pois. Tänään minulla on pitsinen alusasusetti (en voisi edes kuvitella käyttäväni eri paria olevia rintsikoita ja pikkareita), ohuet sukkahousut ja tummasävyinen kuviollinen kietaisumekko.

Vierailija
42/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menee yleensä mekossa.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaan tajua noita verkkareita ja collareita edes kotiasuna. Urheiluun ne kai lähinnä on tarkoitettu.

Itse tykkään pukeutua siististi kotonakin, ei se sulje mukavuutta pois. Tänään minulla on pitsinen alusasusetti (en voisi edes kuvitella käyttäväni eri paria olevia rintsikoita ja pikkareita), ohuet sukkahousut ja tummasävyinen kuviollinen kietaisumekko.

Mä taas en tajua collegehousuja urheiluhousuina, koska nehän ovat puuvillaa ja siis imevät kosteutta.

Vierailija
44/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti

Vierailija
45/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse "tajuta" kenenkään toisen asuvalintoja, opettele vain hyväksymään ne oikeina valintoina heille, joista ne tuntuu parhaalta.

Vierailija
46/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäasussani tulee usein oltua.

Harva tähän pystyy, lämmityskustannukset lämmityskaudella taloyhtiöissä on laskettu minimiin, ei tarkene.

Omassa talossa asia tietysti erikseen.

Vierailija
47/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Kyllähän jotkut miehet myös mekkoja käyttää ja niissä voi tuuletella ihan rauhassa. 

Vierailija
48/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap:n seurustelukumppanin kanssa samoilla linjoilla: kun pääsen kotiin, vapauttavinta on riisua turhat vaatteet ja olla suunnilleen vain t-paidassa/topissa ja pikkareissa.

Vierailija
49/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tähän pystyy, lämmityskustannukset lämmityskaudella taloyhtiöissä on laskettu minimiin, ei tarkene.

Asun pienkerrostalossa ja ihan itse saan säädellä lämmityksen. 

Eri 

Vierailija
50/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa, mukavaa, joustavaa... vaatekaappi pursuaa vaatteita ja silti otan usein saman teepaidan, pitkät kalsarit heti pyykistä käyttöön. Suurin osa vaatteista voi olla kuukausia käyttämättä.

Samoin. Töissäkin työvaatteet firman puolesta, kotona aina sama kotiasu. Just mietin, missä ihmeessä käytän niitä muita vaatteita. Joskus tulee lähdetty johonkin ja silloinkin lähes aina se mukavin sama asu tulee niistäkin valittua.

Vierailija
51/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun pienkerrostalossa ja ihan itse saan säädellä lämmityksen. 

Eri 

Onnekas olet, meillä aina vakiolämmitys, ei saa itse säädettyä. :/

Vierailija
52/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tajua collegehousuja urheiluhousuina, koska nehän ovat puuvillaa ja siis imevät kosteutta.

En edes aio kuvitella miten paljon mikromuovia olet tuottanut maailmaan…

Vierailija
53/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Kyllähän jotkut miehet myös mekkoja käyttää ja niissä voi tuuletella ihan rauhassa. 

Esim Jani Toivola.

Lainarahoilla ostettuja.

Vierailija
54/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olohousut ja collegepaita tai neule. Miehellä kollarit, t-paita ja huppari.

Mitkä on olohousut?

KVG

Vierailija
55/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olohousut ja collegepaita tai neule. Miehellä kollarit, t-paita ja huppari.

Mitkä on olohousut?

KVG

Mikä on KVG?

Vierailija
56/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä niin kuuma sisällä, että hyvin vähän tarvitsee vaatetta. 5-kerroksisen talon neljännessä kerroksessa asutaan. Kun lämpöjä pienennettiin, alimmassa kerroksessa oli viime talvena 17 astetta lämmintä. Meillä oli silloinkin sopivasti 20-21. Tänään näyttää sisämittari +24. Tosin aurinko paistanut koko aamun ikkunoista eikä aina halua pitää sälekaihtimia.

Vierailija
57/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mekko tai lyhyet trikooshortsit ja toppi. Välikausina leggingsit ja t-paita, tarvittaessa neuletakki. Talvella leggingsit, toppi/t-paita, villapaita, villasukat, ja kylmimpinä päivinä lisäksi huivi, kämmekkäät ja ohut pipo. Asuntoni on ihan älyttömän kylmä talvella ja nukkumaankin pitää kerrospukeutua.

Vierailija
58/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ja t-paita. Jos menen ulos jätän samat leggarit jalkaan, mutta laitan tissiliivit ja mekon kaveriksi. Helppoa. Kesällä kuljen jo valmiina se mekko päällä niin ei kuin tissiliviit kaveriksi ja ulos. En pidä vaatekaapissani reikäisiä tai sellaisia vaatteita, joissa en kehtaisi mennä ulos. Yöpaitojen ja oloasujen ostaminen on täysin turhaa, kesällä nukun alasti ja talvella t-paidassa, jonka voisin laittaa myös ulos. Helppoa.

Vierailija
59/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vuodenajasta ja ulkolämpötilasta. Mieluiten hengailen alusvaatteissa. Noin meni koko kesä. Nyt kun on ilmat viilenneet, on minullakin enemmän vaatetta päällä: tällä hetkellä vanhat gollegehousut, villasukat, t-paita ja villatakki. Yleensä gollegehousujen tilalla legginsit (ovat vain niin ylivoimaisen mukavat päällä). En näe mitään syytä lämmittää koko taloa normaalia lämpimämmäksi vain siksi, että tykkään enemmän hengata vähissä vaatteissa, siksi kylmällä kaudella pukeudun niin ettei tarvitse palella. aina on kuitenkin jotain vaatetta päällä, koska en halua istua berberi paljaana sohvalla/nojatuolissa jne.

jos suostuisin käyttämään hameita tai mekkoja luultavasti omistaisin useamman maksimekon ja pukisin vain sen päälle

Vierailija
60/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ovat lämpimiä ja mukavia päällä.