Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisista pitävä nainen voisitko ajatella toteutavasi toteutavasi pariskunnan fantasian

M&N
02.10.2021 |

Eli skenaariossa hotellihuone jossa vaimo sidottuna sänkyyn kulmista sängylle side silmillä.
Parin mies laittaa tekstiviestin jolloin saavut yllättäen ovelle jonka jälkeen mies päästää sisälle ja siirtyy kulmaan tuolille seuraamaan.

Sinulla on vapaat kädet johdattaa vaimo naisten välisiin saloihin =).
Side pysy vaimon silmillä koko session ajan. " ujo "
Eli kun poistut hän ei tiedä sinusta mitään.

Mies ei osallistu mitenkään muuten kuin katselijana.

Tämä olisi vaimon ensimmäinen kerta naisen kanssa ja sinä olet se ensimäinen kokemus.

Kiinnostaako ketää kivaa naista toteuttaa tällainen erikoinen kokemus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiinnostaa kovasti. Olen psyykkisesti nainen, mutta minulla on pippeli ja muutenkin miesmäinen.

Nyky mailmassa, ette saa syrjiä minua, vaan teidän pitää kokea minut naisena.

Miten jatketaan, että saadaan fantasianne toteutettua, vai olettko ahdasmielisiä rasisteja seksuaali vähemmistöä kohtaan.

Vierailija
2/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti löytyy maksullisista naisista kiva toteuttaja tuohon. Maksaa noin 250€ tunniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatushan on naisesi puolesta kaunis, mutta tuosta en itse kyllä saisi mitään irti naisena. Pelkkää ns työtähän tuo olisi. Suosittelen siis tämän fantasian toteutukseen sitä maksullista.

Vierailija
4/8 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin ja lähtisin heti! Hiton kuuma ajatus..

Vierailija
5/8 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä ole mitään työtä. Omituinen ajatus. Mikä sen parempaa kuin panna naista! Vieläpä sidottua.. Ja toisen omaa.. Ihan sen silmien alla.. Edelleen, lähtisin heti

Vierailija
6/8 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kyllä ole mitään työtä. Omituinen ajatus. Mikä sen parempaa kuin panna naista! Vieläpä sidottua.. Ja toisen omaa.. Ihan sen silmien alla.. Edelleen, lähtisin heti

Ja sinä siis olet nainen? Ja kiihotut antaessasi nautintoa toiselle naiselle? Silloinhan tämä olikin sinulle juuri sopiva homma.

Itse kommentoin vain siihen etten saisi irti tuosta mitään kun kohde ei pääse minua stimuloimaan. Toki jos istuisin naamalle ja hän osaisi nuolla minulle orgasmin.

Hmm, juu ehkä tuossa voisikin olla jotain.

Vierailija
7/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja todellakin! Tyylejä on monia 😉

Vierailija
8/8 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatushan on naisesi puolesta kaunis, mutta tuosta en itse kyllä saisi mitään irti naisena. Pelkkää ns työtähän tuo olisi. Suosittelen siis tämän fantasian toteutukseen sitä maksullista.

Naiselle se toisen tyydyttäminen on siis työtä. Se selittää paljon.