Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa asussa olet yleensä kotona?

Vierailija
02.10.2021 |

Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.

Kommentit (421)

Vierailija
21/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olohousut ja collegepaita tai neule. Miehellä kollarit, t-paita ja huppari.

Mitkä on olohousut?

Vierailija
22/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepaita ja alushousut tai talvisin yöpuvun housut ja pitkähihainen teepaita. Vaihdan vaatteet heti kun tulen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ja mekko, ei kestä päivänvaloa, myönnän. Postilaatikolla käyn tässä kostyymissä.

Vierailija
24/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ilman alusvaatteita. En yhtään ihmettele naisten alapäävoide mainosten määrää kun rouvat hautoo alapäätään 24/7.

Vierailija
25/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on olohousut?

No ne voisi olla vaikka velouria tai jotain neuletta, ehkä jopa silkkiä. Niillä ei mennä ulos ja ne ovat joustavat tai reilunkokoiset, eivätkä ahdista. Ne eivät ole siis välttämättä verskat tai collegehousut.

Vierailija
26/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan ns. normaalit vaatteet, joissa voisin avata ovenkin vieraille jne. Tyylii collarihousut tai farkut, toppi/t-paita ja neule/villapaita ja villasukat näin viileillä keleillä, kun sähkölämmitys jota ei viiti kauheen kovalle laittaa...

Kesällä saattaa olla oikein kuumilla kelillä toppi ja alushousut, heittää sit vaan hameen päälle jos tarve tulee.

Koiranomistajan ulos tulee mentyä aamusta iltaan 3-5 kertaa päivässä, joten ois rasittavaa jatkuvasti olla pukemassa eri vaatteita.

Vierailija
27/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut, toppi ja villasukat. Jos tulee kylmä laitan vielä neuletakin. Joskus topin tilalla on polvimittainen mekko. Jos on ihan superkylmä, laitan vielä pitkät kalsarit

Vierailija
28/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nyt mulla on trikoot, t-paita ja sen päällä villapaita. Jalassa villasukat. Kotiasu vaihtelee. Yleensä jotkut löysät housut tai trikoot. Villasukat on jalassa melkeinpä kesät talvet, talvella vain useammat päällekkäin.

Vierailija
29/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko ilman alusvaatteita. En yhtään ihmettele naisten alapäävoide mainosten määrää kun rouvat hautoo alapäätään 24/7.

Itse käytän miesten isoja kangasboxereita ja vaikka flanellisiä yöpuvunhousuja. Ei se minusta hautomista ole, mutta pahempi se kylmä naiselle on kuin lämpö siellä alapäässä.

Miesten sen sijaan ei kuuluisi tutkimusten mukaan hautoa omia muniaan. Monella on kyllä silti saman verran vaatteita päällä kuin naisilla.

Vierailija
30/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginsit ja pitkä paita tai trikoot/paksut sukkikset ja tunikamekko.

Vierailija
31/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haudo 24/7, nukun alasti. Mutta en tykkää olla ilman alkkareita päiväsaikaan, eikä meillä edes tarkene ilman housuja kuin kesällä. 

Vierailija
32/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on olohousut?

No ne voisi olla vaikka velouria tai jotain neuletta, ehkä jopa silkkiä. Niillä ei mennä ulos ja ne ovat joustavat tai reilunkokoiset, eivätkä ahdista. Ne eivät ole siis välttämättä verskat tai collegehousut.

Jep. Käytän tätä yleissanana rennoille kotihousuille, jotka eivät ole kollarit/verkkarit eivätkä leggingsit.

Vierailija
33/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkikset/olohousut, toppi/t-paita, neule/huppari.

Vierailija
34/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä hame, ei mitään sukkia tai sukkahousuja, ja sama t-paita kuin töissäkin on ollut jonkun neuleen tms. alla. Jalassa aamutossut. Tämä sama setti ympäri vuoden. Joo noin aluskalsarit on joku miesten juttu. Olen yrittänyt saada omaa miestäni pitämään edes shortseja, mutta ei, heiluu kalsareissa niinkuin naapureidenkin miehet näköjään. Itselleni ei tulisi mieleen heilua pelkissä alushousuissa kotona, ja oma isäni on kai joku ihme poikkeus, hän ei ole koskaan ollut pelkissä alushousuissa kotona.

Ei se kyllä ennen ollut yleistä, että miehet olisivat olleet koko ajan kalsarit jalassa kotona. Sitä pidettiin junttina ainakin kaupungissa.

Vierailija
35/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, stetson, rallihanskat ja Reinot.

Vierailija
36/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on olohousut?

Mun kielessä olohousut on colleget.

Vierailija
37/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilukissa joten pitkikset eli leggarit, virttynyt pitkähihainen paita tai neule ja villasukat jalassa.

Vierailija
38/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythihainen,polviin asti ulottuva paituli. Aina ja heti, kun tulen kotiin. Ei housuja.

Vierailija
39/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki fleese ja college housut.

Vierailija
40/421 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sen verran valkovuotoa, että tuntuisi inhottavalta olla ilman pikkareita päivällä. Se vuoto tahmaa vaatteet. Toki pesen aamuin illoin ja vaihdan pikkarit päivittäin. Yömekon alla en käytä housuja.