Millaisessa asussa olet yleensä kotona?
Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaatteita. Miksi kotona ollessa pitäisi pukea?
Onnelsi kukaan ei näe sinua pösilöä.siellä.
Collarit/legginssit ja t-paita. Rintsikat kyllä, en osaisi elää ilman, D-kuppi...
Leggarit ja t-paita. Aina kuitenkin puhtaat ja ehjät. Miehellä verkkarit ja t-paita.
Mukavassa, mutta kauniissa oloasussa.
Vierailija kirjoitti:
Maastohousut ja flanellipaita. M57
Käytätkö alushousuja? Oikeesti kiinnostaa.
Rentoa, mukavaa, lämmintä yllä.
Pitkä mekko (nilkkaan asti) ja kylpytakki. Vuodenajasta riippuen vaihdan mekkoa ja kylpytakkia. Eri materiaalit eri vuodenaikaan.
Periaate on se, että kotiasussa voi mennä ulos (hakemaan postit ja sanomalehdet) eikä tule sellainen olo, että olen "puolialasti".
Talvisin t-paita, jonka päällä joku pitkähihainen, kuten huppari tai flanellipaita, sekä paksuhkot löysät housut ja villasukat. Kesäisin useimmiten mekko, tai toppi ja shortsit, ei sukkia.
Hah hah, nyt on päällä 60denierin sukkikset, sukat, paksu neule, rintsikat, toppahousut🤣🤣Ja kylpytakki, se on aina, olen kuin idolini Ozzy ja kävelen kotiin tultua kylpytakissa eli tupakka takissa🤣Mutta yöksikään en vähennä hirveesti vaatteita Olen vilu kissa nainen.
Ei vaatteita. Miksi kotona ollessa pitäisi pukea?