Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla näin karvainen nuorinainen :(

Vierailija
24.11.2014 |

Olenkohan ainoa, vai kasvaako muillakin oikeasti karvoja ylähuulen yläpuolelle, rintoihin, vatsaan ym.

Huulen yläpuolelta joudun leikkaamaan karvat pari kertaa viikossa, tai näkyy "viikset".

Rinnoissa "karvat" on tosi näkymättömiä ja ei niitä tosiaan erota, jos ei tiedä, että niitä on. Samoin vatsassa karva on on vain ohutta ja vaaleaa untuvaa, jota ei erota, ellei valon kanssa tiiraile.

Jotenkin ahdistaa se, kuinka nopeasti karvat kasvaa takaisin, joudun jalat ja kainalot ajelemaan melkeinpä joka toinen päivä tai sänki jo on pystyssä. Minulla on tummat silmät ja hiukset, eli senkin takia karvani ovat varmaan tummempia.. Mutta olisi ihana kuulla jos muutkin naiset olette samanlaisia, etten ole mikään apinanainen..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:31"]

Mulla on perseessäkin samanlainen puska kuin häpyhuulissa. Että silleen. Ikää semmoset 22 vuotta. Kiva olla sheivata perspitkällä harvasen päivä.

[/quote]

hyi että, melkein meni ruokahalu tästä.

-mies

Vierailija
2/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte sheivata ylähuulen? Eikö siihen tule pieni sänki? Sänki on minusta paljon epänaisellisempi kuin se pieni nukka, joka naisille kasvaa.

Kaikkihan me tiedetään, että tämä on aika lähellä normaalia tilannetta: http://1.bp.blogspot.com/--x6BexSx2cY/UJC9PWFveEI/AAAAAAAAATE/X65dJklf60k/s1600/Moustache.png

Kuva on jostain blogista, jossa tuota kovasti mollataan. Miehisyydestään varmaa miestä ei kyllä pitäisi haitata. On tämä karvanpoistovimma mennyt kummalliseksi.

Itse otan vahalla silloin tällöin. Mutta olisi tervettä, jos kaduilla olisi enemmän naisia ihan luonnollisella karvoituksella, koska ihmisten käsitys naisten normaalista karvoituksesta on tosi vääristynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole ihmisen biologiaa lukeneet? Karvaa (haituvaa) kasvaa suurimpaan osaan kehoa. Kämmeniin, jalanpohjiin ja huuliin ei kasva karvoja, + muutama muu minimaalinen paikka.

Vierailija
4/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin blondataan, suoristetaan, kiharretaan, muotoillaan ja pestään hiuksensa piloille kemikaaleilla. Sitten otetaan tuuhennuksia ja pidennyksiä.

Vierailija
5/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen

paha mieli

Vierailija
6/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanhempi, 34-vuotias. Joudun joka päivä nyppimään viikset ja partakarvat. Samoiten reisistä.. Yritin käyttää Nuvaringiä, mutta se tuntui vain kiihdyttävän karvankasvua. Eli tsemppiä vaan, meitä on muitakin, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä..

Vierailija
7/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsutismiin löytyy kyllä lääkkeitäkin. Kannattaa lääkärin kanssa vaikka jutella

Vierailija
8/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ainoa paikka missä mulla ei ole karvoja on jalka- ja kämmenpohjat. ja karva on tummaa. kyllähän ne välillä häiritsee, mutta ei enää läheskään niin paljon kuin teininä.

sääret, kainalot, bikinialueen ja rystyset epiloin sekä nypin kulmakarvat alapuolelta ja keskeltä. muuten annan rehottaa :) mielestäni se luonnollinen, vaikkakin runsas karvoitus esim käsivarsissa on parempi kuin sänki. eikä minulla riittäisi aikakaan kaiken poistamiseen.

ja tälläkin hetkellä säärikarvat ovat ainakin sentin mittaiset :D

n23

Vierailija
9/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa karva paksua ja tummaa. Mulla on PCOs, johtunee varmaan siitä. Sheivaan kainalot, sääret ja bikinirajat joka päivä, ylähuulen vahaan noin kerran kuussa. Nänneistä nypin muutamia tummia karvoja. Ei tuo nyt mua sen suuremmin haittaa, vaikka olishan se toki kiva olla karvaton.

Vierailija
10/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä myös yksi karvapallo.

Hyvänä puolena minulla on ihanan tuuheat luonnostaan vaaleat hiukset, mutta haittapuolena...

Karvoja joka paikassa. Blondi tosiaan olen, mutta karvoja kasvaa ylähuulessa, leuassa, paksuna kiharana käsivarsissa ja säärissä, tissien välissä, varpaiden päällä jne jne.. Not so sexy, eh? :P

Vierailija
11/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:38"]

Karvalaukut huomio: tehkää jotain! Laserpoistoon tms. Hitto että onkin oksettavaa luettavaa. T: Mies

[/quote]

Siinä on meillä herkkä mies, oikea uros  :)

Vierailija
12/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä mies kun ilmeisesti olen täysin vinksahtanut kun toivoisin luonnostaan karvaisen naisen? Varsinkin kunnon tuuhea häpykarvoitus saa veren pakkautumaan erogeeniselle alueelle. :>

M25

Vierailija
13/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään ja saahan tuollaiset "viikset" ajettua pois. Ja kunnolla karvainen pimppi on tosi naisellinen, ei mikään kavaton lapsen pimppi tai vanhuksen.

M41

Vierailija
14/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vain vaaleita karvoja mahassa...

Vierailija
15/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on ikävä tabu. Sokerointi toimii aika kivasti. Älkää ongelmoiko vaaleasta nukasta. Se on pehmeää ja kivaa. Tummat karvat, joita itse nypin ylähuulen päältä, vievät itsetuntoa. Miehiltä saa joskus ilkeitä kommentteja vatsasta.

Vierailija
16/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Tuollainen untuva on ihan normaalia, sitä on joka puolella eikä sitä edes huomaa. Jos ne viikset häiritsee, niin ne voi tosiaan ajella tai nyppiä, tai mennä vaikka ihan kosmetologille poistattamaan ne pysyvästi. Itselläni on hentoiset amisviikset ja olen niistä suorastaan ylpeä :) Eikä ole vielä ketään miestä ne häirinneet, kukaan ei ole kommentoinut millään tavoin, tuskin ovat huomanneetkaan. Niin, ja kovasti on ollut minulla kosijoita :)

Vierailija
17/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ihan kamala karvankasvu ja joudun sheivaamaan sääret, reidet, pakarat, kainalot, viikset joka päivä. Jos käyn illalla suihkussa ja sheivaan, sänki puskee jo iltapäivällä. En ole kehdannut ikinä kertoa tästä kellekään. Kukaan ei uskoisi, jos kertoisin sillä olen todella huoliteltu kaunis nainen, mutta en voi lähteä minnekään pidemmälle reissulle paikkaan jossa ei ole jatkuvaa peseytymis- ja sheivausmahdollisuutta. Mutta ajattelen positiivisesti- asiat voisivat olla paljon pahemminkin.

Vierailija
18/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiset vois vaan "porukalla" päättä että nyt saa karvat olla. Miks meidän pitäis yhdenkään miehen takia poistaa ainuttakaan karvaa kropastamme jos meitä itseä ei huvita. Kyllä miehille nopeasti alkaisi kelvata vähän karvaisemmatkin versiot kun ei muita olisi. Itse keskustelin erään ihotauti lääkärin kanssa tuosta sheivauksesta yms ja hän totesi, että monet naiset , (etenkin atoopikot) joutuvat myöhemmin monesti kärsimään karvanpoisto vimmastaa. Joutuvat kuulemma jopa vuosia käyttämään voiteita/rasvoja kun ihoon tulee niin kova kutina tuosta jatkuvasta karvanpoistosta . Olen tästä myös lukenut ihmisten omakohtaisia kirjoituksia.

Vierailija
19/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:31"]

Mulla on perseessäkin samanlainen puska kuin häpyhuulissa. Että silleen. Ikää semmoset 22 vuotta. Kiva olla sheivata perspitkällä harvasen päivä.

[/quote]

hyi että, melkein meni ruokahalu tästä.

-mies

[/quote]

Mulla taas pasahti seisokki pintaan (ei tosin siitä, että kirjoittaja sheivailee upeita karvojaan)

-toinen  mies

Vierailija
20/41 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat viettää movemberia.. YÖK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme