Sain laudaturin matikasta...
Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (14)
Kuinka monta kurssia matikkaa luit, pitkää vai lyhyttä, mitä sait muista aineista, onko tulevaisuudensuunnitelmia?
Niin määki, ja nyt olen työtön luuseri jonka sormenpäistä on kuluneet sormenjäljet tasaiseksi työhakemuksia naputellessa.
Olisi kannattanut kirjoittaa vaikka pitkä ruotsi ja vaihtaa kotikieli ruotsiksi niin olisi suojatyöpaikka varma tälläkin koulutuksella.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:35"]
Niin määki, ja nyt olen työtön luuseri jonka sormenpäistä on kuluneet sormenjäljet tasaiseksi työhakemuksia naputellessa.
Olisi kannattanut kirjoittaa vaikka pitkä ruotsi ja vaihtaa kotikieli ruotsiksi niin olisi suojatyöpaikka varma tälläkin koulutuksella.
[/quote]
Tai sitten olla vähemmän katkera.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:35"]
[/quote]
Tai sitten olla vähemmän katkera.
[/quote]
On sitä nuttura näemmä tiukalla.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:33"]Kuinka monta kurssia matikkaa luit, pitkää vai lyhyttä, mitä sait muista aineista, onko tulevaisuudensuunnitelmia?
[/quote]
Pitkä, kävin vain pakolliset ja yritän (lääkikseen) lääkikseen. Muut aineet menivät tavoitteisiin nähden hyvin.
En tiedä, miten tuo lääkikseen pomppasi sulkuihin, mutta suluissa piti lukea näillä näkymin. :D
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:43"]
Onnea! Montako pakollista kurssia pitkässä matikassa on?
[/quote]
11
Niin mäkin. Ja minusta tuli kuitenkin humanisti. Ja vielä töihinkin olen päässyt. Eli sinulla on edessä loistava tulevaisuus. Sori, nyt en osaa kysyä mitään :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:43"]
Onnea! Montako pakollista kurssia pitkässä matikassa on?
[/quote]
11
[/quote]
Onko teillä tarjolla ekstrakursseja? Meillä ei aikanaan ollut, mutta olen kuullut että jossain on nykyisin.
Eihän nykyään lääkikseen hakiessa matikalla ole väliä kuin hakupisteissä. Valintakokeessa arvioidaan kemian, fysiikan ja biologian hallintaa.
Sydämelliset onnittelut!