Valitse parhaiten itseesi sopivat kuvaukset
Listaan tähän joukon sanoja/kuvauksia. Valitse niistä neljä itseäsi parhaiten kuvaavaa piirrettä/ominaisuutta/kuvausta ja kerro vielä ikäsi ja sukupuolesi.
Kaunis
Tavallinen
Ruma
Lihava
Laiha
Urheilullinen
Rikas
Köyhä
Keskiluokkainen
Iloinen
Masentunut
Hurmaava
Karismaattinen
Yksinäinen
Eläinrakas
Empaattinen
Sosiaalinen
Syrjäytynyt
Viehättävä
Naisellinen
Mihehekäs
Spontaani
Sohvaperuna
Kommentit (29)
Vanha, ruma, lihava, syrjäytynyt sohvaperuna. Tämä siis av-palstan määritelmä lähes kaikista naisista, joten mitä muutakaan voi sanoa, näyttipä' sitten miltä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:39"]
Rikas, karismaattinen, ruma, lihava
Mies 46v
[/quote]
Saatko naista?
[/quote]
Mitäs luulet? Kyllä nuo kaksi ensimmäistä piirrettä edesauttaa sitä aika paljon.
[/quote]
Jostakin syystä rumuus miehessä hyväksytään helpommin, naisella ei usein riitä edes kohtalaisen miellyttävä ulkonäkö. Naisen pitäisi aina olla tosi kaunis, karismaattimuus yms. ei riitä.
Itse en ole tosi kaunis nainen, en tosin rumakaan, mutta onnneksi on löytynyt mies, joka ei ole ruma.
[/quote]
Itse olen myös rikas ja sosiaalinen nainen, mutta kun lisätään kuvioon lihavuus ja korkeintan keskinkertainen pärstäkerroin niin ei kyllä kompensoi miesmarrkinoilla samalla tavalla.
Kaunis
Tavallinen
Laiha
Urheilullinen
Rikas
Köyhä
Keskiluokkainen
Iloinen
Masentunut
Hurmaava
Yksinäinen
Eläinrakas
Empaattinen
Viehättävä
Naisellinen
Miehekäs
Tästä puuttui kaikki ne adjektiivit, joiden varaan minä olen identiteettini rakentanut.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:39"]
Rikas, karismaattinen, ruma, lihava
Mies 46v
[/quote]
Saatko naista?
[/quote]
Mitäs luulet? Kyllä nuo kaksi ensimmäistä piirrettä edesauttaa sitä aika paljon.
[/quote]
Jostakin syystä rumuus miehessä hyväksytään helpommin, naisella ei usein riitä edes kohtalaisen miellyttävä ulkonäkö. Naisen pitäisi aina olla tosi kaunis, karismaattimuus yms. ei riitä.
Itse en ole tosi kaunis nainen, en tosin rumakaan, mutta onnneksi on löytynyt mies, joka ei ole ruma.