Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ärsyttää kun kauniit naiset vähättelevät omaa ulkonäköään tai hoikat ihmiset valittaa "läskeistään"

En ymmärrä
01.10.2021 |

Oikeasti, miksi kauniiden ja hoikkien pitää rutista ulkonäöstä. Eivätkö he näe mitä peilissä näkyy?

Itse olen kasvoiltani tavallisen näköinen. Ylipainoa on jonkun verran. Etenkin tuo olemattomista liikakiloista valittaminen ottaa päähän kun toinen tyyliin valittaa istuessa kasaan menevästä vatsanahkastaan. Haloo! Kyse ihmisistä jotka eivät koskaan ole olleet grammaakaan ylipainoisia joten miksi valittaa kiloista kun ovat kuitenkin hoikkia, ei edes lähellä ylipainon rajaa.

Jos kaverien kanssa otetaan yhteiskuvia, niin aina ne porukan kaksi kauneinta haluaa tarkkaan katsoa itsensä kuvista ja valkata mikä kuva voidaan laittaa faceen. Kyse ihmisistä jotka ovat kauniita ilman meikkiäkin ja näyttävät aina hyvältä kuvissa. Yhden kaverin kanssa ollaankin puhuttu, että ihan sama mikä kuva sinne faceen laitetaan koska ei meistä hyviä kuvia saa. Siksi jotenkin raskasta, että ne kauneimmat on noin kriittisiä ja aina ovat onnistuneet kuvissa!

Onko jotkut ihmiset noin sokeita omalle ulkonäölleen? Eikä todellakaan ole kaikkien kohdalla kyse siitä, että haluavat ihmisten kehuvan heitä. On vain jokin ihmeellinen tapa vähätellä itseään ja kuvitella olevansa rumempi ja lihavampi kuin on. Tuntuu, että mulla tavallisen näköisellä ylipainoisella naisella on parempi itsetunto ja ajattelen, että ihan sama: näyttää miltä näyttää ja näillä eväillä mennään.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos on vaikka hyvä kroppa, ei sitäkään saisi sanoa tai olla siihen tyytyväinen. Ainakin täällä näin. Tuntuu että sitä pitäisi jotenkin vähätellä. Mutta kyllä mä tykkään vartalostani, en toki pidä itseäni sen takia muita parempana tai mitään. Enkä arvostele muiden ulkonäköä. Mun kaikki tutut on ihan niitä taviksia, joten en tuosta oikein osaa sanoa.

Tätä olin tulossa itsekin kirjoittamaan. Annas olla jos joku kehtaa olla tyytyväinen itseensä (ja tämähän on aivan eri asia kuin itserakkaus) niin jo on esimerkiksi näillä keskustelufoorumeilla kimpussa iso määrä vastaajia, jotka alkavat lytätä sinua.

Jos erehdyit kertomaan esimerkiksi mittojasi (yleensä kyseessä tällöin ketju joissa keskustellaan nimenomaan omista mitoista) tai muita yksityiskohtia ulkonäöstäsi, niin alkavat kommentit kuten "Olet liian laiha/lihava/pienirintainen/isorintainen, hyi!" "Mielestäni kaikki blondit/brunetet/minkä vaan väriset ovat ruman ja tylsän näköisiä." jne. Vaikka mielipidettä ei olisi edes kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla