Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakastahtoinen 2,5-vuotias, koska tämä hoitoon vieminen oikein helpottuu?

Vierailija
12.08.2008 |

Viime viikolla aloitettiin harjoittelu, ja edelleen aamuisin lapsi itkee että äiti mene vasta huomenna töihin, itkee kun lähden hoitopaikasta. Olen henkisesti ihan rikki, itkettää vain työpaikalla ja vatsa on löysänä. Isompi sisarus on samassa hoitopaikassa. Kauanko tämä voi vielä kestää? Kokemuksia? =((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vaikka tekstata hoitajille työpaikalta ja kysyä miten menee, varmaan omaa oloasi helpottaa jos (ja luultavasti kun) kuulet, että itkut on unohdettu heti kun olet häipynyt ovesta.

Vierailija
2/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isä on hoitamassa harjoittelun, mä en varmaan pääsisi sieltä ollenkaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä jää jotain pysyviä traumoja. Miten sellaista voisi kukaan kestää? Nyyh... ap

Vierailija
4/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko sisaruksen kanssa samassa ryhmässä? Sisarus varmaan osaa kertoa myös, miten pikkusisaruksella menee silloin, kun sinä olet poissa? Useimmiten itku kai loppuu siihen vanhemman lähtemiseen. Itse olen samassa veneessä kanssasi: vein viime viikolla 1v10kk eka kerran hoitoon...ja itkuhan siitä tuli. Meillä loppui itkut viikossa (toistaiseksi...) eli viikonlopun jälkeen ei ole enää itkenyt. Kuulemma viime viikolla itku loppui, kun lähdin ja jos päivällä tuli ikävä, valokuva vanhemmista auttoi. Meillä isommat sisarukset ovat samassa päiväkodissa mutta eri ryhmässä.

Minä kanssa olen miettinyt ja surrut pääni puhki, saako poloinen isotkin traumat hoitoon jäämisestä :( mutta toisaalta tuo itku ja muu kuuluu asiaan.

Vierailija
5/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ikävöinyt minua päivälläkin, itkua ei ole kestänyt silti kovin pitkää. Raastaa sydäntä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi