Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko metallimusiikkia kuunteleva äiti huonompi? :D

Vierailija
24.11.2014 |

Olen törmännyt kamalaan asenteeseen itseäni kohtaan äitinä koska kuuntelen metallia, minulla on mustat pitkät hiuset turkoosilla liukuvärillä, 3 lävistystä kasvoissa (ja muutamia piilossa ;D ) lapauun kohdalle on tatuoitu lapseni syntymäajat ja kyljessä on suuri muistotatuointi rakkaille vanhemmilleni.

Olen aina iloinen ja pirteä, tulen muiden kanssa toimeen ja pidän ihmisistä. Olen myös hyvin empaattinen ja tietenkin paras äiti lapsilleni.

Ikäväkseni olen saanut huomata että ulkonäköni ja musiikkimakuni perusteella minut tuomitaan usein vähintään saatananpalvojaksi,työttömäksi juopoksi luuseriksi joka on 'pienten ressukoiden' yh.
Todellisuudessa maailmankatsomukseni on ateistinen, kunnioitan siis kaikkea elämää ja uskon että se on tässä ja nyt. Olen töissä erityislasten kanssa. Alkoholia en käytä ollenkaan ja olen avoliitossa upean mieheni kanssa kahdeksatta vuotta. Hän ei myöskään ole 'joku vitun narkkari' vaan ihan tavallinen, tatuointistudion omistava mies.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:37"]On.
[/quote]

Tahtoisitko perustella? t. toinen metallisti mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, mistä moinen ajatus? Ei kukaan ajatteleva ihminen tuomitse toista noilla perusteilla.

Vierailija
4/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.<3

Vierailija
5/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 

Vierailija
6/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pitää kysyä niin silloin on!

Vierailija
7/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, toki. Tämä nyt tekee sinusta työttömän narkkarin (ja juopon, ei se mitään että juot alkaa, kyllä Ne Muut tietää paremmin) joka elää sossuntuilla ja jättää lapsensa yksin yöllä kun lähtee bilettämään. No ei... Itse asiassa en ole itse nähnyt tai kokenut tätä asennetta missään. Mutta tiedän sen olevan olemassa. Hyvä äiti olet, niin oli minunkin äitini vaikka autossa raikasi "oon rekkamies" ym biisejä ollessani pieni. ;)

Vierailija
8/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*alkoa

Vierailija
9/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*että et juo alkoa...

Vierailija
10/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö ei ole! Ihmiset on vaan idiootteja ja tuomitsee kaikki jotka erottuu massasta. Joko kestät tämän tai alat pukeutumaan kuin muut, otat lävistykset pois js pistät tukkaan turvallisen ruskean sävyn.

Vierailija
11/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiö!

Vierailija
12/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen kestän :D Lähinnä huvittaa kun samat mammat vouhkaa ettei ketään saa haukkua ja tuomita ulkonäön perusteella mutta jos näyttää tältä kuin minä niin sitten saa tuomita ja haukkua :D Ja en varmasti ota koruja pois;>

Vierailija
13/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:48"]

Kyllä mä sen kestän :D Lähinnä huvittaa kun samat mammat vouhkaa ettei ketään saa haukkua ja tuomita ulkonäön perusteella mutta jos näyttää tältä kuin minä niin sitten saa tuomita ja haukkua :D Ja en varmasti ota koruja pois;>

[/quote]

Heh heh heh

Vierailija
14/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempia provoja nyt hei! Ei tuollaista usko kukaan! Ei tässä 50-lukua enää eletä ja rokkenrollia paheksuta. Johan mun oma, nyt kuuskymppinen faijani oli pitkätukkainen rokkari kun synnyin.

Vierailija
15/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:48"]Kyllä mä sen kestän :D Lähinnä huvittaa kun samat mammat vouhkaa ettei ketään saa haukkua ja tuomita ulkonäön perusteella mutta jos näyttää tältä kuin minä niin sitten saa tuomita ja haukkua :D Ja en varmasti ota koruja pois;>
[/quote]

Älä otakaan, hyvä! Ikävä kyllä moni puhuu kauniisti, mutta toimii rumasti. Häpeä on heidän. Vaikka ikävä että joudut kärsimään.

Vierailija
16/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertomasi perusteella kuulostaa siltä, että olette ihan normaali perhe. Alkottomuuden perusteella sanoisin, että olette jopa ihan kunnon perhe. Ei muiden mielipiteistä kannata välittää. Se on niiden ongelma, vaikka eivät itse sitä tajua.

Jos valitsee tietyn tyylisen ulkonäön, niin siitä joutuu usein "maksamaan" seuraukset. Mä kasvatin pitkän parran, josta tykkään itse. Olen kuitenkin huomannut, että se aiheuttaa monissa ihmisissä "reaktioita". Mutta se on niiden ongelma. Nauran niille partaani.

Vierailija
17/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:52"]Vähän parempia provoja nyt hei! Ei tuollaista usko kukaan! Ei tässä 50-lukua enää eletä ja rokkenrollia paheksuta. Johan mun oma, nyt kuuskymppinen faijani oli pitkätukkainen rokkari kun synnyin.
[/quote]

Valitettavasti näitä on, mulle sanottiin neuvolassa että kyllä musta ihan hyvä äiti varmasti tulee kunhan otan lävistyksen huulesta pois :D Että ei tarvii olla provo.. -n23hki

Vierailija
18/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaan itse kuvittelet olevasi joku bad-ass ja ajattelet, että muut näkevät sinut jotenkin ihmeellisenä. Taidat itse arvostella vaan niitä äitejä jotka ovat luonnollisia värjäämättömine tukkineen, markettivaatteineen ja kuvittelet heidän varmasti omaavan asenteen, ettei muuta ymmärretä. Ei se niin oo. Moni ei välitä kulkea minkään tyylin perässä eikä välitä kulkeeko joku muu. Tietysti jos joku kulkee ja on noussut päähän, että hän on jotenkin paljon erityisempi niin kyllä sellainen itse kutakin ottaa päähän eikä tee mieli tutustua lisää.

Vierailija
19/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaksi lävistystä naamassa, pari tatuointia, tumma tukka ja meikkaan. En koe että kukaan ajattelee minusta noin. Ehkä juuri siksi minua kohtaan ei käyttäydytä niin.

Vierailija
20/32 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:52"]

Vähän parempia provoja nyt hei! Ei tuollaista usko kukaan! Ei tässä 50-lukua enää eletä ja rokkenrollia paheksuta. Johan mun oma, nyt kuuskymppinen faijani oli pitkätukkainen rokkari kun synnyin.

[/quote]

No kyllähän näitä riittää jotka kuvittelee että tatuoitu tai lävistetty, ja vielä mustapukuinen = saatananpalvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän