minkä ikäiset teillä vielä suostuvat käyttämään kuomia?
meillä 6v ilmoitti äskettäin, että ovat "pikkulasten kengät".. kypärämyssyäkään ei ole suostunut tänä talvena päähän pistämään ! ja toppahaalarin alle on saatava farkkulegginsit
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 07:43"]meillä 6v ilmoitti äskettäin, että ovat "pikkulasten kengät".. kypärämyssyäkään ei ole suostunut tänä talvena päähän pistämään ! ja toppahaalarin alle on saatava farkkulegginsit
[/quote]
Luen otsikon toistuvasti "minkäikäiset lapset teillä suostuvat käyttämään kumia :)". Meidän neiti 7 vee käyttää kotioloissa, ei julkisilla paikoilla Kuomia.
Meillä Kuomia käytetään pakkaskelillä niinkuin kumisaappaita sadesäällä. Ei kai kukaan niitä jatkuvasti pidä. Suurin osa lastenkengistä (varsinkin goretexit) ovat niin paksupohjaisia klömpperöitä että lapsen jalka laiskistuu niissä pilalle..
Ite oon parikymppinen tyttö ja tunnen ihmisiä kuoman tehtaalta. Oon koko ikäni ja aina halutessani saanut kuomat "suhteilla" vähän halvemmalla. "Maalla" kun asuu, niin ei niillä kengillä niin väliä ole. On jalassa hyvät ja mukavat ja lämpimät. Ja teille saapasmallin haukkujille/kammoajille tiedoksi, että kuomia saa myös nilkkureina, lenkkareina, vaellusmallin kenkänä, vähän hienompana pitkävartisena mallina, huopatossuna.. Eli siis sekä talvi- että kesäkäyttöön. Nykyään mulla on käytössä valkoiset huopikkaat ja ai että on ihanat.
Tämä 19 vuotias pitää vieläkin kuomia ja rakastan niitä ! Toki sitten on kunnon nastalliset kengät lenkkeilyyn yms mutta kuomistani en luovu !!!!
20 ja 50v.