Kaipaisin oikeasti hyvää ystävää :(
Sellaista jonka kanssa olla rento ja oma itsensä, tulisi päivisin käymään kahvilla, ihan sama olisinko itse täällä koti ja hiukset sekaisin, sillä hänen seurassaan ei tarvitsisi kokea noista paineita. Lähdettäisiin ulkoilemaan, juteltaisiin niitä näitä. Äh...
Olen muuttunut todella eristäytyneeksi :( Välillä tuntuu etten jaksa... Mies käy töissä ja olen itse kaikki päivät vauvan kanssa kotona.
Jotenkin en vaan uskalla enää lähteä ihmisten ilmoille, kun sosiaalinen kanssakäyminen tuntuu tosi kömpelöltä... Minulla ei ole koskaan ollut ns. parasta kaveria/hyvää ystävää, jota kiinnostaisi aidosti asiani ja kuulumiseni. Haluaisin näyttää lapsillenikin parempaa esimerkkiä, mutta alan pikkuhiljaa olemaan todella voimaton kaikkeen... Liikaa stressiä.
Kommentit (36)
Hei! Jos oikesti asut lähellä Lahtea, kahvitellaan joku päivä? Kerron lisää jos vastaat :)
Vauvauinti, vauvajumppa, vauvamuskari...
Sama homma, löytyykö muita mammoja Oulun lähettyviltä vailla seuraa?
Nyt asiaa ajateltuani, taidan todella olla masentunut :( Ei ole mulle ennestäänkään vieras asia.
Kahviseura kyllä piristäisi, kuten aloituksestakin käy ilmi, mutta jaksaminen ja uskaltaminen tuntuu olevan tällä hetkellä ihan nollissa. Kerro silti ihmeessä ajatuksistasi 23. - Ap
Masennukselta kyllä kuulostikin :( Mutta hyvä kun tiedostat nyt asian, sillä siitä se paraneminen pikkuhiljaa lähtee. Muista että monenlaista apua on saatavilla, jos vain koet sitä tarvitsevasi. Ei pidä aliarvioida omaa pahaa oloa ja jäädä yksin!
Koita tehdä vaikka jotain listoja että mihin olet elämässäsi nyt tyytyväinen ja mihin taas et. Se jäsentää ajatuksia. Sitten teet suunnitelman, kuinka voit muuttaa niitä ei-kivoja juttuja parempaan, mutta pidät samalla mielessä että sinulla on myös paljon hyvää, mistä olla kiitollinen.
Mamma oulusta, löyänkö sut fbstä?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:03"]Sama homma, löytyykö muita mammoja Oulun lähettyviltä vailla seuraa?
[/quote]
Löytääkö sua fb?
Ihan kuin lukisi omaa tekstiä :(
Harmi että asut kaukana (tai minä XD), mutta tsemppiä ja jaksamisia rutkasti!
T. Mamma Tampereelta
Hanki koira, joudut viemään sitä lenkille säällä kuin säällä, kotona oleminen vähenee, liikunta virkistää, on helppo aloittaa keskusteluja muiden koiranulkoiluttajien kanssa ja heistä voi tulla syvempiäkin tuttavuuksia. Voi harrastaa myös vaikka agilityä tms. :D