Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaisin oikeasti hyvää ystävää :(

Vierailija
23.11.2014 |

Sellaista jonka kanssa olla rento ja oma itsensä, tulisi päivisin käymään kahvilla, ihan sama olisinko itse täällä koti ja hiukset sekaisin, sillä hänen seurassaan ei tarvitsisi kokea noista paineita. Lähdettäisiin ulkoilemaan, juteltaisiin niitä näitä. Äh...
Olen muuttunut todella eristäytyneeksi :( Välillä tuntuu etten jaksa... Mies käy töissä ja olen itse kaikki päivät vauvan kanssa kotona.
Jotenkin en vaan uskalla enää lähteä ihmisten ilmoille, kun sosiaalinen kanssakäyminen tuntuu tosi kömpelöltä... Minulla ei ole koskaan ollut ns. parasta kaveria/hyvää ystävää, jota kiinnostaisi aidosti asiani ja kuulumiseni. Haluaisin näyttää lapsillenikin parempaa esimerkkiä, mutta alan pikkuhiljaa olemaan todella voimaton kaikkeen... Liikaa stressiä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira, joudut viemään sitä lenkille säällä kuin säällä, kotona oleminen vähenee, liikunta virkistää, on helppo aloittaa keskusteluja muiden koiranulkoiluttajien kanssa ja heistä voi tulla syvempiäkin tuttavuuksia. Voi harrastaa myös vaikka agilityä tms. :D 

Vierailija
22/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Jos oikesti asut lähellä Lahtea, kahvitellaan joku päivä? Kerron lisää jos vastaat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvauinti, vauvajumppa, vauvamuskari...

Vierailija
24/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, löytyykö muita mammoja Oulun lähettyviltä vailla seuraa?

Vierailija
25/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asiaa ajateltuani, taidan todella olla masentunut :( Ei ole mulle ennestäänkään vieras asia.
Kahviseura kyllä piristäisi, kuten aloituksestakin käy ilmi, mutta jaksaminen ja uskaltaminen tuntuu olevan tällä hetkellä ihan nollissa. Kerro silti ihmeessä ajatuksistasi 23. - Ap

Vierailija
26/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukselta kyllä kuulostikin :( Mutta hyvä kun tiedostat nyt asian, sillä siitä se paraneminen pikkuhiljaa lähtee. Muista että monenlaista apua on saatavilla, jos vain koet sitä tarvitsevasi. Ei pidä aliarvioida omaa pahaa oloa ja jäädä yksin!

Vierailija
27/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tehdä vaikka jotain listoja että mihin olet elämässäsi nyt tyytyväinen ja mihin taas et. Se jäsentää ajatuksia. Sitten teet suunnitelman, kuinka voit muuttaa niitä ei-kivoja juttuja parempaan, mutta pidät samalla mielessä että sinulla on myös paljon hyvää, mistä olla kiitollinen.

Vierailija
31/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma oulusta, löyänkö sut fbstä?

Vierailija
32/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:03"]Sama homma, löytyykö muita mammoja Oulun lähettyviltä vailla seuraa?
[/quote]
Löytääkö sua fb?

Vierailija
33/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lukisi omaa tekstiä :(
Harmi että asut kaukana (tai minä XD), mutta tsemppiä ja jaksamisia rutkasti!

T. Mamma Tampereelta

Vierailija
35/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija
36/36 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2