Käyttekö aina saunassa tai suihkussa klo 22 mennessä
Kommentit (24)
Onpas huojentavaa että muutkin käy suihkussa sillion kun lystää!
Mutta ei kysymys nyt ihan aiheeton ole. Muistan nähneeni jotain ohjeistuslappusia missä kehotetaan
hiljaisuuden aikaan olemaan myös käymättä suihkussa. Myös äitini on tätä tankannut, että ei ole sopivaa.
Itse kans tota mieltä että ei se mihkään kuulu, mutta oon luullut että se on oikein sääntöjen sääntö.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 06:35"]
Itse kans tota mieltä että ei se mihkään kuulu, mutta oon luullut että se on oikein sääntöjen sääntö.
[/quote]
Kenelle kuuluu ja kenelle ei kuulu vaikka kuuluu jokaiselle.
Eli sama suomeksi---> Jos siellä asunnossa klo. 3.00 on hiirenhiljaista ja seinänaapuri menee suihkuun, niin onhan se selvä, että se kuuluu. Normaali ihmiset ei kiinitä huomiota tälläisiin asiohin, eikä se ketään unistaan herätä. Jos siellä naapurissa asuu kaikesta valittava kyylä joka valvoo yöt, niin silloin niitä ongelmia syntyy.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 06:35"]
Onpas huojentavaa että muutkin käy suihkussa sillion kun lystää!
Mutta ei kysymys nyt ihan aiheeton ole. Muistan nähneeni jotain ohjeistuslappusia missä kehotetaan
hiljaisuuden aikaan olemaan myös käymättä suihkussa. Myös äitini on tätä tankannut, että ei ole sopivaa.
[/quote]
Tästä on jopa oikeuden päätös, että suihkussa käyminen on normaalin elämisen ääni ja ne ovat sallittuja ympäri vuorokauden. Se hiljaisuus tarkoittaa sitä että siellä kämpässä ei kannata soittaa mitään vetopasuunaa keskellä yötä.
Naapurin mielenterveysongelmat eivät ole teidän vastuullanne, eli jos he nyt tuosta häiriintyvät niin antaa häiriintyä. Tulee mieleen se, kun pk-seudulla nainen oli valittanut isännöitsijällä että naapurin mikrossa on liian kova ääni, kun sattuu aina korviin kun kuuntelee stetoskoopilla seinää :D
Käymme, mutta se ei johdu siitä, että ajattelisimme naapureita vaan siitä, että olemme klo. 22.00 mennessä aina nukkumassa. Herätys klo. 5.00 arkisin on syy, ja viikonloppunakin opittu unirytmi pysyy ellei nyt ole juhlimassa.