Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help, e-pillereitä jäi ottamatta!

Vierailija
23.11.2014 |

Eli unohdin ottaa laatan 2 viimeistä (vaikuttavaa!) pilleriä. Pillerit jäi siis ottamatta 9 pv sitten (pe-la). Otin ne heti sunnuntaina eli 7 pv sitten eli samana päivänä kun olisi pitänyt ottaa ensimmäinen lumepilleri. Kuukautiset eivät alkaneet ollenkaan ja tein äsken testin joka näytti negaa. Menikö kierto sekaisin, voinko kuitenkin olla raskaana... Vai mitä helvettiä?

Mulla on vain pillereillä kierto ollut säännöllinen, koska mulla on PCOS eli munasarjojen monirakkulaoireyhtymä eli tässäkin tietysti voi olla syy, mutta pillereitä oon kuitenkin syönyt 3,5 v ja tää on eka kerta kun menkat jäi tulematta kokonaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt lukea sitä pakkausselostetta silloin viikko sitten. Turha itkeä, kun paska on jo housuissa.

Vierailija
2/2 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä sun vastausta?
Mistä sait käsityksen, että olen paskat housussa? Vauva olisi rakastettu, muttei ihan vielä toiveissa. Tulisi about puoli vuotta liian aikaisin. Ja mitä pakkausselostetta tarkoitat? Pillereiden pakkauksessa lukee, että raskauden mahdollisuus on, muttakun testi näytti negaa!!!! Eli haluaisin vain mielipiteitä teiltä mitä luulette tilanteestani? Testin pakkauksessa lukee, että jos kuukautiset ovat myöhässä niin tee testi 3 pv päästä uudelleen. Ja niin teenkin.

Tulin vain kysymään mielipiteitä, ohjeita tmv. koska ymmärrettävästi olen hiukan hämilläni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla