Viilsin rannettani - voi luoja
En tiedä mitä tapahtui. Mulla oli todella paha olo ja jotenkin löysin itseni piirtelemästä veitsellä ranteeseeni. Säikähdin melko lailla kun yksi niistä valkoisista viivoista ei kadonnutkan vaan muuttui punaiseksi. Mun ranteesta oikeesti vuosi verta eli mä viiltelin. Kruunasin epäonnistumiseni painamalla siihen päälle kynsilakanpoistoainetta ja ei vittu se sattui. Nyt istun keittiön ääressä tuijottamassa tota hiton rannetta jossa on aika hiton selkeä jälki ja en ymmärrä mitä mä oikein tein. Olisikin tää provo. Anteeksi tää piristävä sunnuntaiavautuminen mutta pakko oli kertoa ja kavereille en todellakaan ala mainitsemaan. Olen 21.
Kommentit (10)
Kukapa sitä aikuista ihmistä estää harrastamasta. Kunhan et rasita muutenkin niin tukkosta terveydenhuoltoa niin ihan sama.
Jos et tarvitse tikkejä niin unohda koko juttu.
En tarvitse tikkejä eli noh, ehkä vaan ylireagoin :-) tätä ei toiste tapahdu. -ap
Ei kannata pelleillä. Voi vahingossa mennä vaikka miten syvälle. Oon ite ollu yhtä tyhmä. Saanpahan nyt kärsiä siitä arvesta mikä tuli kun vahingossa huitasin syvältä.
Mä olen 21 ja viiltelen toisinaan. Se kipu on jotenki rauhottavaa ja tuntuu hyvältä, olen kanssa laittanut mm kynsilakanpoistoainetta, suolaa ja sitruunaa haavoihin. En tosin suosittele että useasti sitä tekisit, viiltelyynkin voi jäädä koukkuun.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:35"]Mä olen 21 ja viiltelen toisinaan. Se kipu on jotenki rauhottavaa ja tuntuu hyvältä, olen kanssa laittanut mm kynsilakanpoistoainetta, suolaa ja sitruunaa haavoihin. En tosin suosittele että useasti sitä tekisit, viiltelyynkin voi jäädä koukkuun.
[/quote]
Älä nyt yllytä aloittajaa.
LOPETA NYT ja hae apua jos koet että sellaista tarvitset. Nimim. nuoruuden viiltelyistä kädet arvilla ja nykyään lähes 30 vuotiaana, ihan fiksuna ja vastuullisena perheenäitinä harmittaa.
Oon mä psykologijonossa mutta en itsetuhoisuuden vuoksi. Siksi en oikein käsitäkään tätä. -ap
Kannattaa kertoa tuosta sille kenen kautta pääsit psykologinjonoon, jos pääsisit nopeammin.
Tarvitset apua. Viiltelystä jää ikävät jäljet.