Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko työnantaja pakottaa työmatkalla

Vierailija
01.10.2021 |

kaksi työntekijää jakamaan saman hotellihuoneen?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaista, että joutuisi jakamaan huoneen, ehkä jossain Hesburgerin virkistyspäivillä näin tehdään? Yksityisyys, kun on aika tärkeä juttu. Jatko-opiskelijana (olin palkattua yo:n henkilökuntaa) jouduin jakamaan huoneen kursseilla, mutta konferenssimatkoilla jaoin vapaaehtoisesti huoneen saman naisen kanssa kenen kanssa jaoin työhuoneenkin. Tämän jälkeen kaikilla työmatkoilla minulla on ollut oma huone.

Olisitko voinut kuitenkin omalla rahalla ottaa oman huoneen? Itse en kyllä opiskelutoverini kanssa jakaisi huonetta... miten esim emätinpuikon voi laittaa sängyllä, jos toinen katselee vieressä?

Vierailija
22/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sain oman huoneen, kun kerroin, että lesbona naisystäväni ei pitäisi siitä, jos jokaisin huoneen toisen naisen kanssa eikä yritys suostunut siihen, että olisin jakanut miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä sain oman huoneen, kun kerroin, että lesbona naisystäväni ei pitäisi siitä, jos jokaisin huoneen toisen naisen kanssa eikä yritys suostunut siihen, että olisin jakanut miehen kanssa.

entä jos ei halua jakaa seksuaalista suuntautumistaan?

Vierailija
24/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tavallista.  Se on kustannusasia työnantajalle.

Ja jos joudut tai menet vaikka johonkin kuntoukseen, joka edistää kuntoutumista ja työhön paluuta sairauden jälkeen, niin Kelan kustanamissa kuntoutusjutuissa, on aina kaksi henkilöä samassa hotellihuoneessa.

Kyllä työnantaja voi määrätä tuollaiset asiat.   Missän tess sopimuksissa ei sanota, että työmatkalla olevat henkilö pitää majoittaa täysin omaan  huoneeseensä työmatkoilla.

Vierailija
25/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suurissa yrityksissä 20 vuotta töissä , matkustanut työn vuoksi ympäri maailmaa enkä ole koskaan kuullut että pitäisi nukkua työkaverin kanssa samassa huoneessa.

Enkä sellaiseen edes suostuisi, siihen loppuisi mun matkustaminen.

Mutta voihan sitä sanoa että on tiivistä rukoilua harjoittavan uskonnon edustaja, diabeetikko , uniapneasta kärsivä ja hengityslaitetta käyttävä sekä ulostepusseja avanteen kanssa käyttävä bulimikko, jonka kanssa yöpyminen voi vaikeuttaa kollegan unia.

Vierailija
26/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eletään sukupuolineutraukin aikaa, ei kai työnantaja voi pakottaa eri sukupuolia samaan huoneeseen!?

En suostuisi, vaikka vapaamielinen ainakin omasta mielestäni olen. Enkä usko, että miehenikän pitäisi siitä, vaikkei sairaalloisen mustis olekaan.

Vierailija
27/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ihan tavallinen käytäntö. Ehkä lääkärit saa oman huoneen mutta hoitajat kyllä jakavat toisen kanssa. Tietysti samaa sukupuolta olevan.

Vierailija
28/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos joudut tai menet vaikka johonkin kuntoukseen, joka edistää kuntoutumista ja työhön paluuta sairauden jälkeen, niin Kelan kustanamissa kuntoutusjutuissa, on aina kaksi henkilöä samassa hotellihuoneessa.

Kyllä työnantaja voi määrätä tuollaiset asiat.   Missän tess sopimuksissa ei sanota, että työmatkalla olevat henkilö pitää majoittaa täysin omaan  huoneeseensä työmatkoilla.

En minä ainakaan tuollaisille kuntoutusreissuille menisi. Entä minun oikeuketeni yksiyyisyyteen? Miten laitan emätinpuikon, jos työkaveri on vieressä? Miten hoidan intiimiterveyttäni? Entä uskontoani?  En suostu samaan huoneeseen työkaverin kanssa. Ei minua voida pakottaa hoitamaan intiimiterveyttäni vieraan ihmisen läsnäollessa. ap

Vierailija
29/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suurissa yrityksissä 20 vuotta töissä , matkustanut työn vuoksi ympäri maailmaa enkä ole koskaan kuullut että pitäisi nukkua työkaverin kanssa samassa huoneessa.

Enkä sellaiseen edes suostuisi, siihen loppuisi mun matkustaminen.

Mutta voihan sitä sanoa että on tiivistä rukoilua harjoittavan uskonnon edustaja, diabeetikko , uniapneasta kärsivä ja hengityslaitetta käyttävä sekä ulostepusseja avanteen kanssa käyttävä bulimikko, jonka kanssa yöpyminen voi vaikeuttaa kollegan unia.

Joo, noihan on just noita syitä, mitkä eivät edes kuulu ulkopuoliselle. Eihän työtoverille kuulu, että mitä uskontoa toinen työtoveri harjoittaa... tai esim kenenkään ulostuspussit. Aivan kamalaa... Kenenkään ei pitäisi joutua väkisin paljastamaan itsestään noita tietoja.

Vierailija
30/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kun rukoilisi äänekkäästi joka yö tunnin välein, niin saisi oman huoneen .

Entä jos työtoveri ei halua kuunnella esim toisen masturbointia tai katsella, kun toinen hoitaa sukuelimiään?

Vierailija
31/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa intiimiterveyden hoito? Jokailtaista surinaa vai? En nyt kyllä muuta keksi, mitä ei voisi vessassa hoitaa…

Vierailija
32/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa intiimiterveyden hoito? Jokailtaista surinaa vai? En nyt kyllä muuta keksi, mitä ei voisi vessassa hoitaa…

Esim lantionpohjan hoitoa dilataatioputkilla. Pitää tehdä sängyllä maaten. Itse en saa esim emätinpuikkoa laitettua vessassa vaan se pitää kivun vuoksi laittaa sänhhyllä maaten. Kiva juttu työkaverille katsella, kun työntelen puikkoa sisään illan :D :D

Vierailija
33/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
34/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tuollaiseen kuntoutukseeen menisi :D sairastuisin vaan lisää.

Vierailija
35/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on muutama syy, miksi en halua jakaa huonetta

-tarvitsen omaa aikaa työpäivän jälkeen, en pysty olemaan enää seurassa, vaan haluan levätä

-haluan harjoittaa iltaisin uskontoani

-minulla on lääketieteellisiä asioita, joita en halua jakaa työkaverin tai pomon takia, joudun hoitamaan intiimiterveyttäni päivittäin enkä luonnollisestikaan voi tehdä sitä jonkun ulkopuolisen läsnäollessa

-en voi vakaumuksellisista syistä yöpyä vieraan vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

ap

Et ilmeisesti ole työelämässä? Ei missään firmassa laiteta vastakkaisia sukupuolia samaan hotellihuoneeseen.

Vierailija
36/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tarvitsen omaa aikaa työpäivän jälkeen, en pysty olemaan enää seurassa, vaan haluan levätä

-minulla on lääketieteellisiä asioita, joita en halua jakaa työkaverin tai pomon takia, joudun hoitamaan intiimiterveyttäni päivittäin enkä luonnollisestikaan voi tehdä sitä jonkun ulkopuolisen läsnäollessa

-en voi vakaumuksellisista syistä yöpyä vieraan vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

ap

Et ilmeisesti ole työelämässä? Ei missään firmassa laiteta vastakkaisia sukupuolia samaan hotellihuoneeseen.

Kyllä muuten joissakin on laitettu. Mutta onko se sitten ok naispuolisen työtoverin läsnäollessa esim työntää dilataatioputkea emättimeen ja laittaa emätinpuikkoja?

Vierailija
37/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi jos työntekijät ovat samaa sukupuolta. Luulisin, että eri sukupuolta olevia ei voi ilman heidän suostumustaan laittaa samaan huoneeseen.

Vierailija
38/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä muuten joissakin on laitettu. Mutta onko se sitten ok naispuolisen työtoverin läsnäollessa esim työntää dilataatioputkea emättimeen ja laittaa emätinpuikkoja?

Tuollaisessa tilanteessa voi pyytää kaveria hetkeksi poistumaan huoneesta, tai vaihtoehtoisesti pyytää hotellilta lainaksi toista huonetta lääketieteellistä toimenpidettä,varten.

Vierailija
39/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee vessassa ja suihkussa aamuisin yhteensä tunti, joten työkaverin pitäisi herätä itse todella aikaisin, jotta hän ehtii hoitaa aamutoimet ennen minua. Vähän olisi ehkä hankalaa.

Vierailija
40/143 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuollaisessa tilanteessa voi pyytää kaveria hetkeksi poistumaan huoneesta, tai vaihtoehtoisesti pyytää hotellilta lainaksi toista huonetta lääketieteellistä toimenpidettä,varten.

Eikö tuo ole vähän vaikeaa, jos työkaveri pitää pyytää poistumaan joka ilta 1-2 tunniksi? Ja kun syytä ei voi kuitenkaan kertoa, koska sairaudet eivät kuulu muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi