Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on taustaa parisuhdeväkivallasta?

Vierailija
01.10.2021 |

Mies muuttunut ja parantanut tapansa, ainoastaan muutaman kerran syyllistyi väkivallan käyttöön naistaan kohtaan.

Miten on, voisitko seurustella tämmöisen miehen kanssa?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parantanut tapansa" ei nyt ehkä sovi tähän yhteyteen. Väkivalta on taipumus ja toimintamalli tunteiden ilmaisussa, ei mikään huono tapa.

Tämä!!!

Vierailija
62/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hoetaan en, en, en, mutta oikeasti se kiihottaa jos mies on jännittävän vaarallinen. Ei tämäkään maa muuten olisi väärällään näitä väkivaltaisia parisuhteita. Hakkaajien geenit pääsevät aina jatkoon.

Olen mielummin yksin kuin ex-rikollisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, väkivalta oli itsepuolustusta kun ihminen ajetaan kyllin ahtaalle ja sitten käydään vielä päälle. Ex vaimonsa on puukottanut häntä, yrittänyt tukehduttaa jne sairasta. Ei kuitenkaan ole itse aloittanut väkivaltaa.

Ei kyllä yrittänyt puolustella minulle tapahtumia mutta ymmärrän kyllä miten homma on siihen päätynyt kun olen saanut selville kokonaiskuvan.

Tunnen myös tällaisen tarinaniskijän.👎

Vierailija
64/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
65/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, väkivalta oli itsepuolustusta kun ihminen ajetaan kyllin ahtaalle ja sitten käydään vielä päälle. Ex vaimonsa on puukottanut häntä, yrittänyt tukehduttaa jne sairasta. Ei kuitenkaan ole itse aloittanut väkivaltaa.

Ei kyllä yrittänyt puolustella minulle tapahtumia mutta ymmärrän kyllä miten homma on siihen päätynyt kun olen saanut selville kokonaiskuvan.

Tunnen myös tällaisen tarinaniskijän.👎

Tietenkin väärintekijä osaa kehittää vedenpitävän tarinan! Naama oli vinossa, vaimo nalkutti, lapsi huuti liikaa eikä vaimo tehnyt mitään. U name it, AINA löytyy selitys 👏

Vierailija
66/66 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ensiuhkailusta ruukataan lähteä. Opettajaa tämä myös tyttärillenne. Ja pojillekin.