Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on taustaa parisuhdeväkivallasta?

Vierailija
01.10.2021 |

Mies muuttunut ja parantanut tapansa, ainoastaan muutaman kerran syyllistyi väkivallan käyttöön naistaan kohtaan.

Miten on, voisitko seurustella tämmöisen miehen kanssa?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin uskoakseni. Uskon kyllä muutokseen. Herra pelastaa kyllä, kun vain uskaltaa päästää luokseen... <3

Juuri näin, toinen uskis täällä =)

Tässä sen näkee, et muut on paljon tuomitsevaisempia kuin me. Me uskotaan muutokseen ja Jumalan rakkauden parantavaan voimaan. Muut ei, ja kylmää ja anteeksiantamatonta on meininki. Sääli.

Tässä nähdään jengi joka on yliedustettuina esim jäätävän pershäiriöisille perhesurmaajille kirjoittelijoissa.

Psykoottiset lahkolaiset, ou jeah.

Vierailija
22/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan naiset oikein innostuu. Maailmanparannushenki nostaa päätään miehestä tulee kissatappelu.

Vierailija
24/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska olen ollut väkivaltaisissa parisuhteissa. Olen vaarallinen huonoissa käsissä.

Vierailija
25/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi avoin asiasta ja selvästi osoittaisi muuttuneensa, niin kyllä voisin. Pelisäännöt pitäisi myös tehdä selväksi: suhde päättyy heti, jos alkaa vähänkin väkivaltaiseksi tai edes uhkailee väkivallalla.

Vierailija
26/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihminen ei muutu. 

Vierailija
27/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi jos tilanne on tuo että on hakannut naistaan. Itsekin olen ollut epäiltynä samasta aiheesta, mutta tilanteessa missä puolustauduin kun mies hakkasi minua. Mies sai myös vammoja joten siksi minuakin epäiltiin. En saanut tuomiota. 

Vierailija
28/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt, en olisi seurustellut.

Vierailija
29/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, väkivalta oli itsepuolustusta kun ihminen ajetaan kyllin ahtaalle ja sitten käydään vielä päälle. Ex vaimonsa on puukottanut häntä, yrittänyt tukehduttaa jne sairasta. Ei kuitenkaan ole itse aloittanut väkivaltaa.

Ei kyllä yrittänyt puolustella minulle tapahtumia mutta ymmärrän kyllä miten homma on siihen päätynyt kun olen saanut selville kokonaiskuvan.

Eli olet kuullut myös eksän version tapahtumista?

Vierailija
30/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen tällä hetkellä, kokemuksesta voin sanoa että ihminen voi kyllä muuttua, jos elämänkokemukset ja iän tulo sen mahdollistaa.

Mutta muutos on mahdollinen. Uskon että harvinaista kylläkin, eli itse tuskin olisin edes ryhtynyt suhteeseen mieheni kanssa, jos tämän kaiken olisin tiennyt parisuhteen alkaessa. Mulla nyt sattui "tuuri", mutta jos olisin ollut tietoinen, en olisi lähtenyt ottamaan riskiä..

Vierailija
31/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja seurustelen. Yksi lyönti humalassa vuosia sitten, kun ex oli ärsyttämällä ärsyttänyt. Katuu kaikkein eniten ikinä tekemistään virheistä. Tietää myös kantani asiaan, että ei toistu tai hommat loppuu siihen. Kuten loppui myös exänsä kanssa.

Vierailija
32/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten harjoittamaa "väkivaltaa" liioitellaan aina. Oikeasti pieni kopsaus tai nyrkkinenään on naiselle vain opetus pitää lärvi kiinni.

Saa kai sitten nainenkin kopauttaa miestä nenään merkiksi että pitää turpansa kiinni.

Ihana ihminen sä olet. Valoisa ja silleen. Varmaan ihana elämä sulla. 

Tottakai saa. Olen mielestäni hyvä aviomies ja ihminen. Vaimoni osaa kunnioittaa minua.

Vierailija
33/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mahdollisuuden, jos asiasta keskusteltaisiin . Haluaisin tietysti tietää, missä yhteydessä väkivaltaa on tapahtunut ja millaisia keinoin hän uskoo muuttuneensa. Plussaa on se, että mies sentään kertoo asiasta rehellisesti.

Ensimmäinen väkivalta minua kohtaan on myös suhteen loppu samoin tein.

Vierailija
34/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mahdollisuuden, jos asiasta keskusteltaisiin . Haluaisin tietysti tietää, missä yhteydessä väkivaltaa on tapahtunut ja millaisia keinoin hän uskoo muuttuneensa. Plussaa on se, että mies sentään kertoo asiasta rehellisesti.

Ensimmäinen väkivalta minua kohtaan on myös suhteen loppu samoin tein.

Monille eka lyönti jää viimeiseksi.

Vierailija
35/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mustasukkaiset ja kontrollinhaluiset miehet lähtee alta aikayksikön. Aivan sama onko edes ikinä lyönyt ketään, en jaksa sitä syytä siellä taustalla.

Vierailija
36/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Nopein tie tulla tapetuksi erotilanteessa ja hakatuksi parisuhteessa on väkivaltainen mies.

Vierailija
37/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, väkivalta oli itsepuolustusta kun ihminen ajetaan kyllin ahtaalle ja sitten käydään vielä päälle. Ex vaimonsa on puukottanut häntä, yrittänyt tukehduttaa jne sairasta. Ei kuitenkaan ole itse aloittanut väkivaltaa.

Ei kyllä yrittänyt puolustella minulle tapahtumia mutta ymmärrän kyllä miten homma on siihen päätynyt kun olen saanut selville kokonaiskuvan.

Niin, itsepuolustus puukotustilanteessa on eri asia ja tästä löytyy varmankin todisteena käräjäoikeuden tuomio perusteluineen?

Vierailija
38/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kertoo arvomaailmasta.

Vierailija
39/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ja naurettavimpia tänne vastaajia ovat ne, jotka kutsuvat väkivallantekoa miehen ”virheeksi”. Siis ihan todella: VIRHE???

Vierailija
40/66 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiset miehet eivät muuta mieltään. Väkivalta voi olla myös henkistä ja emotionaalista. Narsistit ovat väkivaltaisia ​​naisia ​​kohtaan.