Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiden kilon painonpudotus lievästä ylipainosta normaalipainoiseksi - tässä vaikutukset:

Vierailija
01.10.2021 |

- unenlaatu on parempaa, enää unta ei tarvitse niin paljon kuin ennen

- herkkuja pystyy syömään vain tietyn määrän, joka on huomattavasti vähemmän - esim. yksi pieni suklaapatukka riittää sammuttamaan makeanhimon ja voi olla jopa liian makeaa

- hedelmät maistuu myös helposti liian makeilta

- ei tarvitse syödä koko ajan, koska ei ole jatkuva nälkä tai tee mieli kaikkea koko ajan

- itsevarmempi olo

- mieliala on parempi

- ei ole särkyjä siellä ja täällä

- nivelet on paremmassa kunnossa, ei naksu portaissa

Nämä muutokset ovat siis tapahtunut minulle, kun olen pudottanut painoa viisi kiloa. Olin lievästi ylipainoinen (170 cm ja 75 kg). Nyt painoa 70 kg.

Oletko sinä onnistunut laihdutuksessa? Mikä oli lähtötilanne ja mikä lopputulema?

Ai niin, pudotin painoa siis vähentämällä herkkuja. Join ennen paljon sokerisia juomia, ne olivat suurin paheeni. Jätin kokonaan pois sipsit, ranskalaiset, hampurilaiset. Pizzaa syön joskus. Suklaata en syö enää juuri ollenkaan. Jos joskus haluan jotain hyvää, ostan vanukkaan. Se on paras herkku tällä hetkellä, mutta en syö sitä päivittäin, vaan korkeintaan kaksi viikossa viikonloppuna.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama pudotus, samoilla bmi:llä.

En huomannut mitään muuta muutosta kuin sen, että olo oli kevyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiputin hiljattain painoa 73kg -> 65kg enkä ole huomannut olossa varsinaisesti mitään muutosta. Mutta toki se tuntuu hyvältä kun on tyytyväisempi omaan peilikuvaansa ja vaatteet istuu paremmin päälle.

Vierailija
4/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karkkia haluaa, niin teelusikka hunajaa tekee tehtävänsä. Saat samalla terveyshyödyt tästä luonnon omasta "antibiootista".

Tutkimus: Hunaja on ylivoimainen lievittämään yskää ja muita flunssaoireita - jopa parempi kuin antibiootit?

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/11c18fc0-6050-48a5-a6d7-de58f…

Vierailija
5/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen laihduttanut 75 kg:sta 56 kg:aan ja olen n. 165 cm pitkä. Aloin treenaamaan pt:n kanssa ja ruokavaliokin meni uusiksi. Toki sallin itselleni herkkuja enkä ole kokenut hedelmiä liian makeaksi ja helposti menee koko levy suklaata, kun on herkkupäivä. Silloin, kun painoin sen 75 kg, niin en syönyt niin paljon, kuin nykyisin (en oikeastaan edes herkkuja) enkä liikkunut ollenkaan, alkoholia meni lähes joka viikonloppu (nykyisin jokusen kerran vuodessa). Nykyisin juoksen, käyn kuntosalilla, pyöräilen, joogaan, uin jne. ja saan siitä suuresti nautintoa ja kroppa ja mieli on hyvässä kunnossa!

Vierailija
6/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lopettanu tupakoinnin, alkon oton ja pudottanut painoa 10kg normipainoon.

En ole huomannut mitään eroa olossa.

Vierailija
7/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuollainen painon pudotus saa aikaan paremminkin päinvastaisia vaikutuksia. Mutta minulla onkin jo 10 kiloa sitä ylipainoa, joten ehkä tulisi positiivisia vaikutuksia vasta kun pudottaisin painoa vähintään sen 10 kg?

Vierailija
8/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tuollainen painon pudotus saa aikaan paremminkin päinvastaisia vaikutuksia. Mutta minulla onkin jo 10 kiloa sitä ylipainoa, joten ehkä tulisi positiivisia vaikutuksia vasta kun pudottaisin painoa vähintään sen 10 kg?

Aijaa, näköjään muiden kommenttien perusteella ei tapahtuisikaan mitään vaikka pudottaisin painoa sen 10 kiloakin :D -sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi