Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi läskit! Meikä alkaa 5:2 -dieetille :)

Vierailija
23.11.2014 |

Ensi viikolla se alkaa, pätkäpaasto :) Ti pitäis olla eka 500 kalorin päivä.

Antakaa hyviä vinkkejä ja kertokaa kokemuksianne. Erityisesti se kiinnostaa, miten kuntosalitreenaus onnistuu paaston aikana.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut vuoden aikana tällä ihan mukavasti. Joka viikko en ole erinäisistä syistä paastopäiviä pitänyt ja välillä ollut vain yksi paastopäivä. Sopii mun elämään hyvin. En ajattele tätä laihdutuskuurina vaan elintapana. Makeanhimo on vähentynyt ja maha ei vedä enää samoja ruokamääriä kuin aiemmin.

Vierailija
22/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla nyt takana viikon toinen paastopäivä. Ja päivähän meni vallan loistavasti! Ei edelleenkään nälkää, ei samanlaista väsymystä kuin eka päivänä. Pienen kavelylenkinkin kävin (4 km).

Huomasin, että uunissa tehty kesäkurpitsa (puoleksi, pintaan vähän öljyä ja mausteita) on tosi hyvä paastoruoka. Vähän kaloreita mutta täyttää. Ja nesteitä tuli nautittua nyt enemmän: teetä, kahvia ja vettä.

Olo on ihanan kevyt paastopäivänä ja vielä sen jälkeisenäkin päivänä. Enkä edes repsahtanut seuraavana päivänä ahmimaan. Ei ollut nälkä. Kyllä tämä saattaa sopia mulle :) En tiedä, miten nopeaa paino alkaa laskea (pysyvästi), mutta tällä hetkellä paino on 2 kg vähemmän kuin maanantaina.

Vierailija
24/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin näin paastopäivänä (kalorit yht. 500)

aamulla keitetty kananmuna, näkkäripalanen ja kurkkua

lounaaksi kanakeittoa (kanaa, kukka-ja parsakaalia)

päivälliseksi/illalliseksi uunissa valmistettua kesäkurpitsaa, keitetty kananmuna, kurkkua, paprikaa ja kirsikkatomaatteja

lisäksi päivän mittaan vetta, teetä ja kahvia

Nälkä pysyi pois :)

ap

Vierailija
25/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:03"]

Olen normaalipainoinen ja käytän tuota dieettiä pysyäkseni tällaisena. Paastopäivän jälkeen on ihan tavallinen olo eikä tunnu erityistä nälkää. Suosittelen kuituvalmistetta, jotta vatsa toimii. Menestystä dieetillesi! :)

[/quote]

Mitä kuituvalmistetta käytät? Mistä saa?

Vierailija
26/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia ja vinkkejä!

Vierailija
27/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija