Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hormonaalisen ehkäisyn sivuvaikutuksia ei myönnetä?

Vierailija
23.11.2014 |

Suuri osa hormoniehkäisyä käyttävistä naisista saa jotain oiretta. Pahinta on mielialan lasku, minkä vuoksi elämän halu vähenee ja sitten aloitetaankin masennuslääkkeet. Tuttavien kanssa eilen juteltiin tästä ja aika monella oli näin käynyt. Hormonikierukan poisto tai pillereitten lopetus antoivat hyvän mielen takaisin. Näinkö meitä nuoria naisia koukutetaan eri lääkkeisiin ja rikastutetaan lääkefirmoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlää läpätilää. Olkaa syömättä pillereitä ja herranjestas, lukekaa ne sivuvaikutukset siitä paketin mukana olevasta paperista. 

Vierailija
22/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vielä jokin aika sitten e-pilleri tuntui olevan suorastaan kyseenalaistamaton itsestäänselvyys, vähän niin kuin joku lisääntymisikäisen naisen välttämätön vitamiini. Kyllä mä sain joskus ainakin 25 ikävuodesta eteenpäin kohdata suurta hämmästelyä ja aitoa ihmettelyä kun sanoin etten syö pillereitä. Pillereiden syöminen tuntui siis olevan jonkinlainen automaatio jota ei mietitty sen enempää. Sen sijaan niiden syömättömyys tuntui olevan häkellyttävä poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista voi olla montaa mieltä, itselläni e-pillerien vaikutus on pelkästään positiivinen.

Vierailija
24/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaanhan kaikki niistä tietävät ja asiaa toitotetaan mediassa enemmän kuin laki sallii. Itse ainakin otan mieluummin pienen haluttomuuden kuin kortsulla leikkimisen ja lapsen.

Vierailija
25/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tuo lihominen haittavaikutuksena. Ei kuulemma ole mahdollista. Tilanteeni on kuitenkin se, etteivät elämäntapani tai - tilanteeni ole muuttuneet, mutta pillerien aloituspäivästä nyt puoltoistavuotta ja paino noussut n.12 kiloa. Voiko aineenvaihduntani olla hidastunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi