Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin miehen taskusta kukkakaupan kuitin

Vierailija
23.11.2014 |

Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:41"]

joku voi tehdä ongelman kukkakaupan kuitista.... hakeudu hoitoon ennenkuin mitä vakavampaa tapahtuu.

[/quote]

Jos olisi aiheeton epäilys, mies olisi nauranut ja selittänyt kelle ne kukat osti. Nainen olisi saanut pitää kuitin.

Vierailija
82/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:41"]joku voi tehdä ongelman kukkakaupan kuitista.... hakeudu hoitoon ennenkuin mitä vakavampaa tapahtuu.
[/quote]

Mikä suakin vaivaa? Jos oma mies ei ikinä osta kukkia ja/tai vaan pyynnöstä omalle vaimollekaan, niin ei ole kovin uskottavaa, että se niitä puolitutuille muuten vain ostelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reagoi juuri niinkuin syyllinen reagoi :(

Mikä se uusi harrastus on? Ja jos on oikea harrastus niin onkohan sieltä löytänyt jonkun jolle kiva ostella kukkia?

Vierailija
84/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outo reaktio mieheltä jos suuttuu kun kysyy kuitista. Tuskin olisi suuttunut jos olisi puhtaat jauhot pussissa eli olisi voinut kertoa kuitista just esim töissä ollut jotain juhlia tms. Tai olisi edes yrittänyt valehdella.

Vierailija
85/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tällaiset pikkuasiat onkin ne mistä pettäjä jää kiinni ja sitten se käytös paljastaa loput esim. suuttuminen ja karkuunlähtö ettei vaan tarvitse mitään puhua/kertoa ennenkuin keksii uskottavan valheen.

Vierailija
86/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kerran autosta erään motellin kuitin. Sijainti meiltä noin 20 km päässä. Päiväys oli sellainen, että miehen piti olla sinä iltana työpaikan pikkujouluissa ja tuli kotiinkin silloin jo puolilta öin. Luulin, että ei jaksanut olla  pidempään kun oli autolla...

Vierailija
87/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin päästä mies tulee kotiin vieläkin tuohtuneena että ap kehtasi hänen taskujaan kaivella ennen pyykkäystä ja sitten syyttää ap:tä vainoharhaiseksi ja hulluksi ja näppärästi muistaakin kuinka osti niitä kukkia kaverinsa puolesta tämän tyttöystävlle kun ei se kaveri ehtinyt tai muuta kökköä.

Vierailija
88/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään ihan hirmuinen ja kokenut casanova ole tuosta käytöksestä päätellen. 

Ja siitä, että pitää takkia, mikä pestän kotona eikä pesulassa ;)

Vaikuttaa vähän "isolta lapselta". Jos nyt pahin käy toteen, niin löydät varmasti aikuisemman miehen tilalle.

Vierailija
89/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ap:n puolesta jos mies pettää, että kukkia ostellaan vieraille naisille mutta ei vaimolle!

Vierailija
90/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

77?

Mikä oli miehesi selitys motellikuitille vai myönsikö heti ja mitäs sitten?

Vierailija
91/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ap. kuulla mieheltä kaikenmaailman syytökset, ihan kaikki on sun syytä, eikä se selitä kukista mitään. Hyökkäys on paras puolustus...

""". Sanonnan mukaan hyökkäys on paras puolustus, ja niinpä me usein muutumme hyökkääviksi ja osoitamme, missä toinen on väärässä tai huono. Kun meitä nuhdellaan, me hyökkäämme. Me syytämme joko toista henkilöä tai itseämme - jolloin me vajoamme masennukseen ja epätoivoon, alkoholiin, huumeisiin, ruokaan, ja niin edelleen.""'

Vierailija
92/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se käykin jossain maksullisessa perjantaisin... eli tavallaan ei koe pettäneensä koska maksaa seksistä ja siksi puolustautui. :/ mutta varaudu kuulemaan mitä erikoisempia selityksiä ja lisää syyllistämistä, sua kohtaan.

Vierailija
93/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitampas oman lusikkani kuittisoppaan myös.. Olen kultaseppä. Verstaalleni tuli mies, halusi teettää sormuksen. Hyvin spesiaali työ, totaallisen uniikki, ja sisälsi hyvin henkilökohtaisia ja persoonallisia yksityiskohtia.

Tein sormuksen. Kirjoitin työstä kuitin ja annoin sen miehelle. Puolen vuoden päästä tuli miehen vaimo aivan raivona lankoja pitki "Löysin tämmösen kuitin, kerro heti, minkälainen sormus on teetetty ja kenelle, hän ei ole sormusta saanut !!!"

Olin aivan järkyttynyt. Vaimo vaati minua kertomaan mitä sormuksen sisälle kaiverrettiin. Kaiverrus, joka tuli sormuksen sisälle, oli niin henkilökohtainen, että en kertonut :( Aivan kammottava tilanne. Vaimo soitti minulle useita kertoja ja itki, miehensä oli pettänyt aiemminkin.

Vierailija
94/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:58"]

77?

Mikä oli miehesi selitys motellikuitille vai myönsikö heti ja mitäs sitten?

[/quote]

En voinut kysyä heti mitään eräästä syystä, mutta asia ratkesi toisella tapaa. Oli toinen nainen sillä ja nainen pisti suhteen poikki ja mies oli aivan sekaisin ja masentunut. Silloin sitten itse kertoi. Ei erottu.

Vierailija
95/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:06"]

Sekoitampas oman lusikkani kuittisoppaan myös.. Olen kultaseppä. Verstaalleni tuli mies, halusi teettää sormuksen. Hyvin spesiaali työ, totaallisen uniikki, ja sisälsi hyvin henkilökohtaisia ja persoonallisia yksityiskohtia.

Tein sormuksen. Kirjoitin työstä kuitin ja annoin sen miehelle. Puolen vuoden päästä tuli miehen vaimo aivan raivona lankoja pitki "Löysin tämmösen kuitin, kerro heti, minkälainen sormus on teetetty ja kenelle, hän ei ole sormusta saanut !!!"

Olin aivan järkyttynyt. Vaimo vaati minua kertomaan mitä sormuksen sisälle kaiverrettiin. Kaiverrus, joka tuli sormuksen sisälle, oli niin henkilökohtainen, että en kertonut :( Aivan kammottava tilanne. Vaimo soitti minulle useita kertoja ja itki, miehensä oli pettänyt aiemminkin.

[/quote]

Mikset kertonut, tuskin sulla vaitiolovelvollisuutta on?

Vierailija
96/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:06"]Sekoitampas oman lusikkani kuittisoppaan myös.. Olen kultaseppä. Verstaalleni tuli mies, halusi teettää sormuksen. Hyvin spesiaali työ, totaallisen uniikki, ja sisälsi hyvin henkilökohtaisia ja persoonallisia yksityiskohtia.

[/quote]

Minunkin mieheni petti, ja sydämeni särki lopullisesti toiselle annettu sormus. Siellä luki sisällä Mikko sydän Maija. Näin sen kerran kun asiaa selvitettiin.

Vierailija
97/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:41"]

joku voi tehdä ongelman kukkakaupan kuitista.... hakeudu hoitoon ennenkuin mitä vakavampaa tapahtuu.

[/quote]

Jaa, ei tässä minusta mitään ongelmaa tarvitsisi olla, jos miehellä siis olisi puhtaat jauhot pussissa. Minun mieheni ei osta ikinä kukkia, ei minulle eikä äidilleen, siskolleen tai mihinkään. Jos meidän perheeltä vaikka ylioppilaalle viedään kukkia, se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että minä tajuan että niitä on tapana viedä. Joten jos hänen taskustaan kukkakaupan kuitti löytyisi, kyllä minua kiinnostaisi jo ihan silkasta uteliaisuudesta tietää, mikä ihme on saanut miehen sellaiseen kauppaan edes sisään ;D

Selitykseksi mulle kyllä kelpaisi vaikka se, ettei muista mitä on puoli vuotta sitten tehnyt. Sen sijaan selitykseksi ei kelpaisi syytökset taskujen penkomisesta ja ovet paukkuen pois lähteminen. Ihminen jolla ei ole salattavaa, ei käyttäydy noin.

Vierailija
98/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 : En halunnut satuttaa vaimoa enää lisää. Tapaus oli minusta jo itsessään niin paha, että ne diipadaapat mitä sormuksen sisällä olivat, olisivat vaan lisänneet luokatun vaimon pahaa oloa.

Eikai minulla lain mukaan mitään vaitiolovelvollisuutta ole, mutta kuulen ja näen työssäni paljon ihmisten yksityis-asioita, ja en koskaan kerro asiakkaitteni asioita eteenpäin.

-se kultaseppä-

Vierailija
99/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:10"]

Mikset kertonut, tuskin sulla vaitiolovelvollisuutta on?

[/quote]

En ole tuo kultaseppä, mutta onneksi ei kertonut! Kyllä maksava asiakas on kuitenkin se, kenen etua ajetaan eikä sen vaimo, tai kummin kaima. Voisi kultasepältäkin loppua duunit aika nopesti, jos sana lähtisi kiertämään, että kertoo asiakkaiden asioista eteenpäin.

Itkevä nainen ei tarkoita ohituskaistaa joka paikkaan.

Vierailija
100/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:11"]Minunkin mieheni petti, ja sydämeni särki lopullisesti toiselle annettu sormus. Siellä luki sisällä Mikko sydän Maija. Näin sen kerran kun asiaa selvitettiin.[/quote]

Miten voi ihminen käyttäytyä noin hirviömäisesti, tulee ihan kamala olo kun näitä lukee.:'/