Löysin miehen taskusta kukkakaupan kuitin
Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/
Kommentit (155)
Hm...montako kertaa keskivertomies käy kukkakaupassa vuodessa?
Meillä mies käy yleensä kerran vuodessa joten muistaa kyllä miksi kävi ja kenelle osti kukat. Jos nyt ei sitten salaa ostele kukkia jollekin pirkolle mutta ei ole vielä unohtanut kuittia minun löydettäväksi ;)
Jos olisi kyse jostain prisman tai citarin kuitista niin sitten voisi tehdä tiukkaa muistaa miksi mitäkin osti.
Aika paha tuo että se uusi harrastus on juurikin perjantaisin ja kukat ostettu perjantaina ja ei ainakaan ole niitä ap:lle tai äidillensä antanut.
Jollekin se ne kukat osti ja antoi kuitenkin!
Ja jos ei muka tätä kukkakuittia muista niin osteleeko se mies useinkin niitä kukkia muille naisille? Oliko maksettu luottokortilla? Katos miehen luottokorttiveloitukset sen "uuden harrastuksen" jälkeen tähän päivää asti ja mahtaako löytyä muita kukkakauppa/ravintola/hotelli-laskuja mistä olet ihan tietämätön?
Minulla ei ole elämää ja haluan tietää kenelle se mies osti ne kukat :)
Eipä ole kummoinen kimppu ollut jos hintaa 32 e.
T kukkakauppias
No sehän tästä vielä puuttuisi jos se kimppu olisi maksanut vaikka 132e eli onneksi maksoi vain 32e.
T: eräs joka saa prisman kukkia mieheltänsä.
taitaa olla salkkarien käsikirjoittaja eksynyt väärälle palstalle. Nää on samaa luokkaa ku ne "apua nyt äkkii mihin voin mennä vauvan kaa!!!" -aloitukset jotka vaan haiskahtaa sen itsensä jauhamiselta.
No kyllä tuo pettämiseltä vaikuttaa.
Mies on ollut kovin vaivautunut. Sanoin että nyt on vaan parempi kun kerrot miten asia on, koska tulen epäilemään jokatapauksessa. Lopulta tunnusti että on silloin tällöin tapaillut jotain naista. Sanoi että mitään ei ole tapahtunut naisen kanssa, mutta molemminpuolista ihastusta on, minkä minä ainakin katson jo pettämiseksi. En tiedä miten tästä eteenpäin. Mies väittää että haluaa olla edelleen minun kanssa, mutta en tiedä pystynkö enää. ap
Vaikea uskoa että mitään ei olisi tapahtunut, jos noin pitkään tapailtu ja kukkia osteltu.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:04"]
Laitan tähän koosteen ap:n tarinoista
14:55 Lapset ja mies pihalla
15:18 Lapset ja mies tulivat sisään, ap otti kuitin puheeksi ja mies ryntäsi ulos
15:31 ap kertoo miehen uudesta harrastuksesta
16:39 Mies tuli kotiin ruokien kanssa (oliko jo ennestään sovittu, että hän käy tuossa vaiheessa kaupassa?)
17:12 - 17:14 Ap kertoo ettei mies muista mitään, kun he ruuan jälkeen keskustelivat. Lapset huoneissaan leikkimässä.
Ap, toiko mies pizzaa tai muuta valmisruokaa, kun ehditte alle puolessa tunnissa syödä ja keskustella sen jälkeen kun lapset olivat menneet huoneisiinsa, ja sinä tulit tänne päivittämään tilannetta?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:49"]Mies on ollut kovin vaivautunut. Sanoin että nyt on vaan parempi kun kerrot miten asia on, koska tulen epäilemään jokatapauksessa. Lopulta tunnusti että on silloin tällöin tapaillut jotain naista. Sanoi että mitään ei ole tapahtunut naisen kanssa, mutta molemminpuolista ihastusta on, minkä minä ainakin katson jo pettämiseksi. En tiedä miten tästä eteenpäin. Mies väittää että haluaa olla edelleen minun kanssa, mutta en tiedä pystynkö enää. ap
[/quote]
Hei, nainen, kerää itsesi. Kannattaako tuon takia nyt elämää ja perhettä kaataa. Sitä sattuu. Ja tiedän, se sattuu myös. Se järkyttää ja iso kirjo asioita käy mielessä. Take it iisi
Voi kauhea :/ Ite pyytäisin miehen muualle tai jotain ja miettisin asiat yksin läpi, varmaan eroaisin kyllä.
Lähde menemään lasten kanssa. Tuskin tuollainen pettäjä ikinä muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:49"]Mies on ollut kovin vaivautunut. Sanoin että nyt on vaan parempi kun kerrot miten asia on, koska tulen epäilemään jokatapauksessa. Lopulta tunnusti että on silloin tällöin tapaillut jotain naista. Sanoi että mitään ei ole tapahtunut naisen kanssa, mutta molemminpuolista ihastusta on, minkä minä ainakin katson jo pettämiseksi. En tiedä miten tästä eteenpäin. Mies väittää että haluaa olla edelleen minun kanssa, mutta en tiedä pystynkö enää. ap
[/quote]
Hei, nainen, kerää itsesi. Kannattaako tuon takia nyt elämää ja perhettä kaataa. Sitä sattuu. Ja tiedän, se sattuu myös. Se järkyttää ja iso kirjo asioita käy mielessä. Take it iisi
[/quote]
Mun mielestä ei ole ok. Kun eivät ole vapaassa suhteessa oikei sopimuksen mukaan niin väärin on tehty.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:50"]Vaikea uskoa että mitään ei olisi tapahtunut, jos noin pitkään tapailtu ja kukkia osteltu.
[/quote] mietin samaa, elä usko kaikkea mitä miehesi sinulle sanoo...
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:49"]Mies on ollut kovin vaivautunut. Sanoin että nyt on vaan parempi kun kerrot miten asia on, koska tulen epäilemään jokatapauksessa. Lopulta tunnusti että on silloin tällöin tapaillut jotain naista. Sanoi että mitään ei ole tapahtunut naisen kanssa, mutta molemminpuolista ihastusta on, minkä minä ainakin katson jo pettämiseksi. En tiedä miten tästä eteenpäin. Mies väittää että haluaa olla edelleen minun kanssa, mutta en tiedä pystynkö enää. ap
[/quote]
[/quote]
Mun mielestä ei ole ok. Kun eivät ole vapaassa suhteessa oikei sopimuksen mukaan niin väärin on tehty.
[/quote]
Ei se olekaan ok. Mutta tästä eteen oäin pitäö sopia millä säännöillä mennään, jos mennäön. Nykymeininki on sellasta että perhettö ei kannttais uhan pienestä hajottaa. Tos tilantees ei vaan osaa hahmittaa elämää eron jälkee, eikä se aina parane/kaan.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:49"]
Mies on ollut kovin vaivautunut. Sanoin että nyt on vaan parempi kun kerrot miten asia on, koska tulen epäilemään jokatapauksessa. Lopulta tunnusti että on silloin tällöin tapaillut jotain naista. Sanoi että mitään ei ole tapahtunut naisen kanssa, mutta molemminpuolista ihastusta on, minkä minä ainakin katson jo pettämiseksi. En tiedä miten tästä eteenpäin. Mies väittää että haluaa olla edelleen minun kanssa, mutta en tiedä pystynkö enää. ap
[/quote]
joo joo ja sä oot heti kännykkä käpessä naputtamassa viestiä tänne :DDDDDD kuka vittu näitä uskoo? nyt haloo palstailijat.. joku viihdyttää itseään tällaisilla tarinoinneilla.
Up