Löysin miehen taskusta kukkakaupan kuitin
Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/
Kommentit (155)
Jos osti kukat perjantaina, piilotti ne jonnekin ja huomasi äitienpäivänä, että ne on kuollut.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:34"] Mikä kukkakauppa ja missä. Onko lähellä kotia vai työpaikkaa vai pirjon naapurissa?
[/quote]
Miehen työpaikan ja meidän kodin välillä. ap
Ties mihin on ne lapsetkin nyt dumpannut ja on taas niitä ( sala-) kukkia varmaan ostelemassa :(
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:47"]Ties mihin on ne lapsetkin nyt dumpannut ja on taas niitä ( sala-) kukkia varmaan ostelemassa :(
[/quote]
Heh, kyllä ne tossa pihalla näyttää olevan. ap
Auttaakohan asian tiukkaaminen enää tässä vaiheessa. Kuka muistaa toukokuisia asioita ja kuka tutkii niin vanhoja kuitteja. Sille voi löytyä ihan luonnollinen selitys. Ei tuolla oikeesti kannata päätään vaivata. Jos kuitenkin otat asian puheeksi ja ukko laulaa että hänellä on lapsi toisen kanssa niin sitten (en usko eine mitään ikinä tunnusta)mutta muistaako muuten koko kuittia.
Mies ja lapset tuli sisälle. Näytin miehelle kuittia ja kysyin että kenelle on vienyt kukkia. Mies suuttui että olen tonkinut hänen tavaroitaan. Sanoin että löysin vahingossa kun laitoin takkia pyykkiin. Kuitin nappasi itselleen ja tokaisi että lähtee käymään asioilla. Lähti melkein ovet paukkuen. Mitään ei kuitista kommentoinut. ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:18"]Mies ja lapset tuli sisälle. Näytin miehelle kuittia ja kysyin että kenelle on vienyt kukkia. Mies suuttui että olen tonkinut hänen tavaroitaan. Sanoin että löysin vahingossa kun laitoin takkia pyykkiin. Kuitin nappasi itselleen ja tokaisi että lähtee käymään asioilla. Lähti melkein ovet paukkuen. Mitään ei kuitista kommentoinut. ap
[/quote]
Oi. Kylläpä reagoi hassusti... :-(
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:18"]Mies ja lapset tuli sisälle. Näytin miehelle kuittia ja kysyin että kenelle on vienyt kukkia. Mies suuttui että olen tonkinut hänen tavaroitaan. Sanoin että löysin vahingossa kun laitoin takkia pyykkiin. Kuitin nappasi itselleen ja tokaisi että lähtee käymään asioilla. Lähti melkein ovet paukkuen. Mitään ei kuitista kommentoinut. ap
[/quote]
Oi. Kylläpä reagoi hassusti... :-(
[/quote]
O-ou. Nyt näyttää pahalta. Oikeasti pahalta. Täysin vilpitön ihminen ei käyttäydy tuolla tavalla.
Vaikutat ap kyllä neuroottiselta idiootilta. En minäkään muista missä kahvilassa kävin tai minkä pitsan söin toukokuussa. Mun neuvo on että jos et tämän päivän ja toukokuun välillä oo huomannut puolisosi käytöksessä mitään epäilystä herättävää, niin anna asian olla.
Pitäsköhän tuntea huonoa omatuntoa, kun mun yks miespuolinen kaveri tuo usein kukkia mulla? Ja toinen muistaa erikseen toivotella hyvät äitienpäivät? Ja ihan pelkkiä kavereita ovat vaan.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:18"]
Mies ja lapset tuli sisälle. Näytin miehelle kuittia ja kysyin että kenelle on vienyt kukkia. Mies suuttui että olen tonkinut hänen tavaroitaan. Sanoin että löysin vahingossa kun laitoin takkia pyykkiin. Kuitin nappasi itselleen ja tokaisi että lähtee käymään asioilla. Lähti melkein ovet paukkuen. Mitään ei kuitista kommentoinut. ap
[/quote]
No nyt mies taas mokasi, tuolla se vaan todisti olevansa syyllinen johonkin luvattomaan. Olen pahoillani puolestasi ap.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:18"]
[/quote]
Selvä hommahan toi sitten näyttää olevan.
Mitä kukkia sillä oli ostettu? Miehelläsi voi olla lehtolapsi jonka äiti on kuollut, ja osti haudalle kukkia äitienpäiväksi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:25"]Vaikutat ap kyllä neuroottiselta idiootilta. En minäkään muista missä kahvilassa kävin tai minkä pitsan söin toukokuussa. Mun neuvo on että jos et tämän päivän ja toukokuun välillä oo huomannut puolisosi käytöksessä mitään epäilystä herättävää, niin anna asian olla.
[/quote]
Mies on aloittanut keväällä uuden harrastuksen työkaverinsa kanssa (en tunne tätä työkaveria enkä ole nähnyt), mutta en ole osannut epäillä tästä mitään ihmeellistä. Paitsi nyt aloin epäillä käykö edes missään harrastuksessa. Varsinkin kun tämä harrastus on aina perjantaisin töiden jälkeen ja se kuitin pvm oli perjantai :( ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:25"]Vaikutat ap kyllä neuroottiselta idiootilta. En minäkään muista missä kahvilassa kävin tai minkä pitsan söin toukokuussa. Mun neuvo on että jos et tämän päivän ja toukokuun välillä oo huomannut puolisosi käytöksessä mitään epäilystä herättävää, niin anna asian olla. [/quote] Mies on aloittanut keväällä uuden harrastuksen työkaverinsa kanssa (en tunne tätä työkaveria enkä ole nähnyt), mutta en ole osannut epäillä tästä mitään ihmeellistä. Paitsi nyt aloin epäillä käykö edes missään harrastuksessa. Varsinkin kun tämä harrastus on aina perjantaisin töiden jälkeen ja se kuitin pvm oli perjantai :( ap
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta olet todella, todella sinisilmäinen...Sua on vedätetty tässä nyt jo kuukausia.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:25"]Vaikutat ap kyllä neuroottiselta idiootilta. En minäkään muista missä kahvilassa kävin tai minkä pitsan söin toukokuussa. Mun neuvo on että jos et tämän päivän ja toukokuun välillä oo huomannut puolisosi käytöksessä mitään epäilystä herättävää, niin anna asian olla. [/quote] Mies on aloittanut keväällä uuden harrastuksen työkaverinsa kanssa (en tunne tätä työkaveria enkä ole nähnyt), mutta en ole osannut epäillä tästä mitään ihmeellistä. Paitsi nyt aloin epäillä käykö edes missään harrastuksessa. Varsinkin kun tämä harrastus on aina perjantaisin töiden jälkeen ja se kuitin pvm oli perjantai :( ap
[/quote]
No menet seuraavalla kerralla mukaan harrastamaan miehen kanssa. Elä ilmoita viikkoa ennen, juuri ennen harrastuksen alku avaan soitat ja kysyt osoitteen. Jos ilmenee, että juuri nyt se harrastus onkin peruttu, asia on harvinaisen selvä.
No niin tämä juttu on sitten taputeltu.
Mies suuttui ja lähti karkuun. Eli on toinen nainen ja sille oli kukat oastanut.
Ei se mies oikeasti siitä suuttunut että "olit tonkinut hänen tavaroitaan" (mitä et tehnytkään kun vain pesit pyykkiä) vaan suutui kun jäi kiinni ja paniikissa lähti keksimään selityksiä. Taisi mennä sen "harrastuskaverin" luo saamaan lohdutusta.
Miehellä on siis perjantain vakipano...
joku voi tehdä ongelman kukkakaupan kuitista.... hakeudu hoitoon ennenkuin mitä vakavampaa tapahtuu.
Mikä kukkakauppa ja missä. Onko lähellä kotia vai työpaikkaa vai pirjon naapurissa?