Löysin miehen taskusta kukkakaupan kuitin
Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/
Kommentit (155)
Näkyyks siin mitä kukkii on ostettu .Kannattaa näyttää se kuitti ja kysyy mitä se on ostanu ja kelle.. saattaa olla onnittelu kimppu jolleki, tai sit joku hoito.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:02"]Miksi miesten pitää olla niin amatöörejä, ettö säilyttää kuitin? Peittäis edes jälkensä kunnolla :D
[/quote]
niinpä. Ja muutenki kuka kerää kuitteja. Mä en ikin ota kuitteja vastaa. Vaikka ei oo mitää salattavaakaa
Vieläkö se ukko on niiden muksujen kanssa ulkona vai joko ap mätkii ukkoansa pölyrätillä...senkin sika kukkien ostelija on varmasti flirttaillut sille kukkakaupan myyjällekin!
Varmaan riita päällä...ap:n mies ei muista mitään, ei ole ostanut mitään ja ap on vainoharhainen ym ym.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:52"]
Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen
[/quote]
Millainen takki ja miksei sitä ole pesty puoleen vuoteen?
Jos noin kallis niin joku keräyslahja työpaikalla. Mies joutunu hakeen, siks kuitti tallessa.
Kukkakaupat myy myös adresseja - olisko voinut lähettää suruvalittelut?
Mies ja lapset edelleen ulkona. En koita mitään riitaa tästä kehittää kun lapsetkin kotona. ap
Ei lukenut kuin summa, 32e. ap