Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin miehen taskusta kukkakaupan kuitin

Vierailija
23.11.2014 |

Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin, ruokaostoksia oli mukana. En tiedä mitä tässä enää voi kysellä ja kannattaako se. Tuskin totuutta kertoo kuitenkaan. ap

Vierailija
102/155 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:57"]

Olen pahoillani mammat, ei ole mitään kukkakaupan kuittia. Hyvää joulun odotusta :) ap

[/quote]

Kuitti on löytymättä, mutta muu osa tarinasta lienee totta. Onnea, tuskin tällaista keksisit, jos et jotain aavistelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap selkä seinää vasten se mies! Tietenkin vähän hankala kun lapset on kotona... Mutta et päästä sitä kuin koiraa veräjästä!

Vierailija
104/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt ihan asiallisesti kenelle ne kukat oli ostettu. Kai tuo nyt jää muuten häiritsemään ajatuksia ja mielikuvitus tekee asiasta pahemman.

Siis tuliko se ukko vaan pokkana kotiin ja on ihan kuin koko kuittia ei olisikaan :O

No mies saa mitä haluaa jos ap:llä ei ole halua keskustella asiasta enää...

Vierailija
105/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan hiljaa vaikka en mitään raivariakaan varmasti saisi mutta haluaisin ehdottomasti tietää kenelle ne kukat oli.

Sitten kyllä laittaisin ukon "erikoisseurantaan" eli tyynen kylmästi etsisin muita merkkejä suhteesta/ toisesta naisesta vaikka toki ukko nyt olisi myös tarkkana ettei jäisi kiinni mutta kun aika kuluu niin varovaisuus haihtuu...

Vierailija
106/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:35"]

Jos osti kukat perjantaina, piilotti ne jonnekin ja huomasi äitienpäivänä, että ne on kuollut.

[/quote]

Haha mun mies teki tän aikoinaan. Jemmas sunnuntaita varten perjantaina töistä tullessaan ruusuparat paketissaan vaatekaappiin... sääliksi kävi niin kukkia kuin miestäkin sunnuntaina kun paketin avasin.

Vierailija
107/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:09"]

Joo ja hirveä kriisi tietty päälle + vähintään asumusero puoleksi vuotta. Ite tietty suosittelen eroamaan! Joskus itelläki ties mitä kuitteja kun esim. Autoani lainaa joskus kaverini jolla tapana jättää kuittinsa autoon. Sieltäpä ne menee mun taskuun ja en aina muista laittaa roskiin..

[/quote]

Mitäh? Keräilet siis autosta roskia taskuusi?

Vierailija
108/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:39"]

Mies tuli kotiin, ruokaostoksia oli mukana. En tiedä mitä tässä enää voi kysellä ja kannattaako se. Tuskin totuutta kertoo kuitenkaan. ap

[/quote]

Siis annat anteeksi?

Sen voit tehdä, mutta selvitä nyt ensin minkä asian annat anteeksi. Eihän se nyt noin voi olla, että asia vaan unohdetaan. Ei se unohdu!! Joka tilanteessa sinä sen tulet muistamaan.

Vierailija
109/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi että ei voi millään muistaa miksi on kukkakaupassa ollut ja mitä on sieltä ostanut. Ei kovin uskottavalta kuulosta. Ei kuitenkaan koittanut väittää etteikö kuitti olisi hänen. ap

Vierailija
110/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:12"]Mies sanoi että ei voi millään muistaa miksi on kukkakaupassa ollut ja mitä on sieltä ostanut. Ei kovin uskottavalta kuulosta. Ei kuitenkaan koittanut väittää etteikö kuitti olisi hänen. ap
[/quote]
Kyselin siis lisää kun oltiin syöty ja lapset leikki huoneessaan. ap

Vierailija
111/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:18"]86 : En halunnut satuttaa vaimoa enää lisää. Tapaus oli minusta jo itsessään niin paha, että ne diipadaapat mitä sormuksen sisällä olivat, olisivat vaan lisänneet luokatun vaimon pahaa oloa.

Eikai minulla lain mukaan mitään vaitiolovelvollisuutta ole, mutta kuulen ja näen työssäni paljon ihmisten yksityis-asioita, ja en koskaan kerro asiakkaitteni asioita eteenpäin.

-se kultaseppä-
[/quote]
Kauniisti ajateltu :)

Vierailija
112/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:52"]

Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/

[/quote]etkä löytänyt tylsä väljähtänyt trolli

Vierailija
113/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:12"]

Mies sanoi että ei voi millään muistaa miksi on kukkakaupassa ollut ja mitä on sieltä ostanut. Ei kovin uskottavalta kuulosta. Ei kuitenkaan koittanut väittää etteikö kuitti olisi hänen. ap

[/quote]

Ihan varma vale. Jos mies ei joka viikko ostele kukkia ja sitten ei juuri muista tuota ko. ostohetkeä, paskaa puhuu. Elä usko.

Itse ostelen kukkia kuukausittain ja muistan aivan varmasti jos olen kaverille ne vienyt.

Vierailija
114/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi varhaisdementikko?

Kuinka monta kertaa miehesi yleensä käy kukkakaupassa vuodessa ja kuinka usein ostaa kukkia jollekin muulle kuin sinulle? Muistaa se mutta ei halua kertoa...

Vierailija
115/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy, että miksi se sitten suuttui niin kovasti? Ja sano, että kai hänkin näkee tilanteen olevan aika paha. Kyllä mää ihan suoraan kysyisin ja selvittäisin asian.

Vierailija
116/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kulkisin kuittia heiluttaen miehen perässä niin kauan et muisti alkaa palautua ja jäkättäisin niin maan perusteellisesti. Tosin olenkin ihan jäätävä pirttihirmu, eikä mies uskaltaisi pettää.. Naulaisin sen palleista kattoon jos niin tekis.

Kumma kyllä se rakastaa mua aika paljon.

Vierailija
117/155 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko tää nyt provo xd

Vierailija
118/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Mies satavarmasti muistaa kyllä kenelle kukat on. Eihän hän muuten olisi reagoinut noin, kun kerroit kuitista. Sanoisin miehelle illalla (kun lapset ovat jo nukkumassa), että käsitäthän miten pahalta tämä näyttää ja että tässä vaiheessa on vielä mahdollisuus kertoa rehellisesti totuus kukista. Niin montaa kertaa mies tuskin vuodessa siellä kukkakaupassa juoksee, etteikö muistaisi mitä varten kukat on ostettu. Toki hänellä on nyt ollut hetki aikaa miettiä vaihtoehtoja vastauksensa suhteen, että mielenkiintoista olisi kuulla mitä on keksinyt.

Vierailija
119/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän koosteen ap:n tarinoista

14:55 Lapset ja mies pihalla

15:18 Lapset ja mies tulivat sisään, ap otti kuitin puheeksi ja mies ryntäsi ulos

15:31 ap kertoo miehen uudesta harrastuksesta

16:39 Mies tuli kotiin ruokien kanssa (oliko jo ennestään sovittu, että hän käy tuossa vaiheessa kaupassa?)

17:12 - 17:14 Ap kertoo ettei mies muista mitään, kun he ruuan jälkeen keskustelivat. Lapset huoneissaan leikkimässä.

Ap, toiko mies pizzaa tai muuta valmisruokaa, kun ehditte alle puolessa tunnissa syödä ja keskustella sen jälkeen kun lapset olivat menneet huoneisiinsa, ja sinä tulit tänne päivittämään tilannetta?

Vierailija
120/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehen kanssa puhunut vielä kunnolla. Ainoastaan kysyin asiasta ja mies sanoi ettei muista. Täytyy odottaa iltaan asti, ennen kun alan enempää hiillostamaan. (Niin me tosiaan syötiin karjalanpiirakoita, kun joku sitäkin mietti mitä syötiin ja mihin kellonaikaan.) ap