Millainen ihminen ei koskaan myönnä olevansa väärässä?
Kommentit (22)
Tunnen. Uskomatonta, että voikin olla niin täydellinen ja muut vaan tekee virheitä.. siis kerrankin, jos myöntäisi mokanneensa!
Tunnen. Ulkoistaa kaiken päätöksenteon, että voi sitten valittaa "sähän sanoit" -tyylillä. Aivan helvetin rasittava.
Omalta kohdaltani voin myöntää, että riippuen tilanteesta omat virheensä on joskus todella vaikea tunnustaa ääneen...
Usein nuori nainen, joka kokee puhuu kovaäänisesti toisten päälle ja saa toimia vastoin hyviä tapoja,koska on tottunut saamaan kaiken haluamansa.
Heikko, sellainen joka ei kestä sisäistä ristiriitaa.
Mun vaimo. Ei ole koskaan tehnyt mitään väärin. Tai jos on, niin syy on jossain ulkopuolisessa asiassa tai minussa, kun en tullut heti apuun jonkun jutun kanssa ja se meni väärin. Jälkiviisaus on myös hänen bravuuri. Jonkin vahingon sattuessa hän ilmoittaa: Mun piti sanoa, että se pitää hoitaa noin ja noin. Koskaan ei kuitenkaan sanonut, mutta se vaikutus pitää antaa, että hän olisi kyllä tiennyt, miten se pitää hoitaa. Jos hän joskus myöntää virheensä, se on MTV3:n uutisten pääasia.
Ex-mieheni.
Olen onnellinen, ettei enää tarvi olla tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:27"]
Narsisti. Tunnen.
[/quote]
Ei tarvitse olla todellinen narsisti, vähän kevyemmätkin luonneviat riittää tuohon.
Nainen joka elänyt ns. helppoa elämää ja saanut kiukuttelemalla / myötätuntoa hakemalla tahtonsa läpi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:17"]
Aika monikin varmaan...
[/quote]
Tarkoitan että toisista se on niin helppo tunnistaa, mutta omalla kohdalla on aina joku selitys miksi ei ollut väärässä.. Todella tyypillistä meille ihmisille.
Tunnen ja luulen että kaikki tuntevat. Tässä muutama ehdotus:
arka/ epävarma
tietämätön tai sivistymätön
suvaitsematon, fundamentalistinen
äiti ;)
tynnyrissä elänyt, joka ei ole kokenut elämään kuuluvaa erehtymistä ja mokaamista
ihminen, jolta puuttuu uteliaisuus ja riskinottokyky
Minä. Koska olen aina oikeassa. Jos kerran tuhanteen en pysty todistamaan olevani oikeassa, se on tosi kova paikka. Yleensä aina kuitenkin olen ja löydän siihen myös todisteet. En halua olla "oikeassa" eli joku vaan luovuttaa väittelyssä ja antaa minun uskoa olevani oikeassa. Haluan todistetusti tietää aina kaikesta kaiken. En ole narsisti. Olen vain oikeassa.
Virheistä ja erehdyksistä oppii, ei niitä kannata pelätä!
Isäni. Väkivaltainen mies sekä henkisesti että fyysisesti.
Pahempiakin häiriötiloja ihmisissä on. Tiedän muutaman ihmisen, jonka on aina saatava tunne siitä, että hän on oikeassa. Toki suon sen hänelle hiljaa hymähdellen. En jaksa riidellä tai väitellä. Ja hei, pohjimmiltaan sellainen ihminen tietää olevansa väärässäkin, mutta ei kestä myöntää sitä. En tuhlaa energioitani tuollaisten ihmisten kanssa kuin sen ajan, mikä on välttämätöntä.
Narsisti.
Tunnen.