Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hapankorppuihin tulee himo

Vierailija
19.04.2023 |

Ostin pitkästä aikaa hapankorppuja. Nyt muistan miksi en yleensä niitä osta: kun kerran olen aloittanut, haluan koko ajan lisää. Päälle ei tarvitse kuin voita. Liian hyvää. Syön paketin nyt loppuun ihan suosiolla enkä enää viiteen vuoteen osta kyseistä tuotetta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä sitten on, jos niihin tulee "himo"? Hyviähän ne ovat. Itsekin tykkään niistä kovasti. Ollaan taas ostettu samalla viikolla jo peräti kaksi pakettia.

Vierailija
2/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täälläkin, hapankorppua pelkän voin/ margariinin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet joihin tulee himo: hapankorput, täytelakut, jaffaleivoskeksit. Hapankorput sentään eivät ole yhtä epäterveellisiä kuin nuo kaksi muuta.

Vierailija
4/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko paketin?

Vierailija
5/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan sama. Jos sattuu olemaan jotain kelvollisen makuista juustoa, niin sitä ehkä siihen voin lisäksi. Varrasleipä on toinen ns. huonosti säilyvä elintarvike mun kaapissa.

Vierailija
6/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman. Vuosia meni, ettei meille ostettu hapankorppuja. Nyt kun ostettiin, paketti menee parissa päivässä. Olen kyllä ajatellut, että hapankorppu sipaisulla sulate- tai tuorejuustoa on terveellisempää kuin suklaalevy illassa, joten jatkan ostamista edelleen.

Vierailija
7/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorput ovat kuitenkin terveellisiä ja ei se voikaan mikään paha monsteri ole.

Vierailija
8/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko paketin?

Pienen paketin, jossa on 20 korppua.

Ap

Vierailija
9/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin ostaa niitä vappuherkutteluun.

Vierailija
10/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Nyt iski himo. Muistaako kukaan muuten mainosta, missä niitä sanottiin riivatun rukiisiksi. Sillä nimellä ne on meillä kulkeneet

Vierailija
11/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki just vartti sitten itselleen hapankorppuja voilla, juustolla ja kurkulla. Oli pakko pölliä yksi kun selkänsä hetkeksi käänsi. Ja nyt tekee mieli lisää.

Vierailija
12/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaille hyvää duunia.

Mäkään en osaa yhden jälkeen lopettaa. Miten ne voikin olla niin hyviä.

Tein kerran lohihyydykekakun johon tuli hapankorppupohja. Aivan järjettömän hyvääää

Vierailija
13/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hapankorput murennettuna kylmään maitoon, nam

Vierailija
14/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiton harrastus, grammoja tulee vain vähän, kuitua paljon. Terveellistä rasvaa vaan päälle. 

Vierailija
15/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kerran hapankorpuilla mojovasti. En laittanut voita päälle vaan ohuita kurkunsiivuja ilman suolaa. Meni monta pakettia silloin eikä kilotkaan ole tulleet takaisin. 

Vierailija
16/17 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä en niitä ostakaan, kun vedän puolipakettia kerralla.

Olen persoonaltani kaikki tai ei mitään-tyyppiä, niin siksi jätän monta tuotetta kauppaan. Esimerkiksi juusto kestää kaapissa kolme päivää, litran jäätelö yhden päivän, paahtoleipäpaketti kaksi päivää ym ym.

Onnekseni pystyn olemaan ostamatta tuotteita, jotka on itselle herkkua. Olisin varmastikin lihava, jos ostaisin ja söisin kaiken mitä mieli tekee.

Vierailija
17/17 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee pakkomielle ja ei uskalla moneen päivään syödä jos huomaa että on esim 6 kpl kapealla juustosiivulla nakertanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä