Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei koskaan myönnä olevansa väärässä?

Vierailija
23.11.2014 |

Tunnetko ketään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:05"]

Mun vaimo. Ei ole koskaan tehnyt mitään väärin. Tai jos on, niin syy on jossain ulkopuolisessa asiassa tai minussa, kun en tullut heti apuun jonkun jutun kanssa ja se meni väärin. Jälkiviisaus on myös hänen bravuuri. Jonkin vahingon sattuessa hän ilmoittaa: Mun piti sanoa, että se pitää hoitaa noin ja noin. Koskaan ei kuitenkaan sanonut, mutta se vaikutus pitää antaa, että hän olisi kyllä tiennyt, miten se pitää hoitaa. Jos hän joskus myöntää virheensä, se on MTV3:n uutisten pääasia.

[/quote]

Ja tuhlaat kallisarvoisen elämäsi hänen kanssaan. Ei taida ihan hyvin asiasi olla.

Vierailija
22/22 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Näinhän se on. Minä ainakin arvostan tosi paljon ihmisiä jotka myötävät olleensa väärässä jos selvästi näin on, mutta kun jotkut eivät milloinkaan. Siinä pyöritellään asiaa niin pitkälle kovaäänisesti ja puhuen toisen päälle, että lopulta tämä oikeassa ollut luovuttaa,  ja ottaa kaiken niskoilleen kun ei jaksa enää muutakaan. Olen kyllä miettinyt, että otan jatkossa etäisyyttä tälläisiin tapauksiin. Tuodaan jopa esille, että tälläisellä ihmisellä ei ikinä ole muiden kanssa samanlaisia ongelmia,  vaikka tiedän varmasti, että on samanlainen riidan haastaja ja kometelija muidenkin kanssa, jos ei asia mene kuten itse on halunnut sen menevän. Eikä siis myönnä olevansa väärässä. 

Sekin on naurettavaa, että pitäisi taipua, jos kyseinen henkilö on aiemmin tehnyt jotain tämään ihmisen hyväksi, se otetaan lopulta esille. Mikä nyt ei kuulu mitenkään sen hetkiseen asiaan.

Mutta taas on oma nahka pelastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla